Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

nieuwe baan

Gestart door wiebrand donderdag 19 maart 2009, 19:27:09

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
nieuwe baan
Lid sinds: 2007

offline
nieuwe baan
ik zoek een ontwerp van een baan in c-rail voor op een tafel van 3,2 bij 1,3
kwam tot de ontdekking dat rondje rijden zo verveelt wie kan mij helpen zit te denken aan opstel sporen een parade baan op 1 en een bergspoortje en dan het liefst dat ik grote ronde kan rijden
Re: nieuwe baan
Veer
gast

Re: nieuwe baan
Hoi Wiebrand,

Dan zou je eerst wat meer info moeten geven en dan nog wil ik je de tip geven om zelf te gaan ontwerpen omdat alleen jij weet wat je wel en juist niet leuk aan je "rondjes rijden baan" hebt gevonden.
Met extra info bedoel ik welk tijdperk en welk land, hoeveel treinen, goederen of personenvervoer?
Als je eerst een voorzet geeft met een tekening dan kunnen wij proberen om je te helpen.

Succes,

Tim

P.S. Met een schaduwstation of zonder?
Re: nieuwe baan
Lid sinds: 2007

offline
Re: nieuwe baan
met schaduw station 10 loks goederen en personen wil gewoon wat rangeer mofelijk heden hebben en dat ik een ronde kan rijden van de schaduw station naar het zichtbare parade baan en zoweer terug zodat ik iedere keer een andere trein kan laten rijden tijd perk 5 en 2 stoomlocomotieven
Re: nieuwe baan
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re: nieuwe baan
Je gaat Duits rijden? ;-) Mof(elijk)
Re: nieuwe baan
Lid sinds: 2007

offline
Re: nieuwe baan
oostenrijks zwitsers
Re: nieuwe baan
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: nieuwe baan
Hoi Wiebrand. Kijk eens op de Marklin site, daar vind je hele baanplannen met uitwerking erbij. Mijn baan komt ook van een Marklin ontwerp. Het ontwerp dat ik gedownload heb stond in Marklin Magazine 01/2008 anlageplannung folge 36. Er is een voorbeeld in C- en K- gleis.
Ik heb Duitsvoorbeeld en rij met overwegend stoomloks en wat Dieslloks epoche III.
Maar je kunt er veel meer ontwerpen downloaden, het is compleet met zaagplan!
Re: nieuwe baan
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: nieuwe baan
Ik heb even snel iets in elkaar gezet. Met jou oppervlakte kun je wel wat leuke dingen doen. De keerlus kun je netjes in een berg wegwerken.



Roy
Re: nieuwe baan
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: nieuwe baan
Hier nog de link naar de marklin baanplannen : http://www.maerklin.de/mm/gleisplan_downloads.php
Re: nieuwe baan
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re: nieuwe baan
Goede link, thanks
Re: nieuwe baan
Lid sinds: 2007

offline
Re: nieuwe baan
heb een nieuw baanplan wie kan mij helpen die sluitend te krijgen