Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen

Gestart door Daan! maandag 18 augustus 2008, 20:51:15

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Hallo,

Ik wilde even weten wat een redelijke prijs is nieuw! voor een roco 2225 (uiteraard wisselstroom).

En hoeveel er gevraagd mag worden voor 4x M2 rijtuigen die worden omgebouwd tot kennermerstrand express! deze hoeven niet nieuw te zijn.

Daan!
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Roco 2225: ongeveer 100 euro.
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Er staat er nu 1 te koop op marktplaats voor 142 euro. Is dit een redelijke prijs? De desbetreffende winkel houdt op dus garantie is waarschijnlijk lastig.

De 2410 van MTE kost geloof ik 134 euro.

Om bij beide het juiste lichtsein te krijgen, kan ik de ombouwset van digirails erbij kopen.

Is de 2410 toch een betere koop?

Gr,
Peter
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Citaat van: peterpan op zaterdag 14 maart 2009, 20:33:21
Is de 2410 toch een betere koop?
Een betere koop als de 2225? Kun je niet met elkaar vergelijken, zijn 2 verschillende loks.

Gr, Ben.
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Ben, ik heb een ritsje (nu 5, worden er misschien wel meer) tankwagonnetjes en daar wil ik een ns lok voor hebben. In een ander topic heb ik het advies gekregen om naar een 2200/2300/2400 van Roco te kijken vandaar mijn vraag. Met betere bedoel ik meer prijstechnisch.

Gr,
Peter
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Heb die advertenties ook gezien,vind de prijs nou ff niet de laagste prijs.
Kijk is goed rond,kan je namelijk veel geld schelen.

Mvg: Alex
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Alex, de waarde inschatten van Roco heb ik nog een beetje problemen mee. Die van Marklin kan ik wel aardig inschatten (behalve die van de 3013 want dat begrijp ik nog steeds niet maar dat is een ander verhaal/topic).

Gr,
Peter
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Alex,

Ik heb er ooit twee gekocht op mp, voor de eerste werkelijk in nieuwstaat betaalde ik 125 euro, die andere ( ook andere verkoper ) mocht weg voor 45 euro.

Ik rij er nu in dubbeltractie mee.

In houten zag ik er voldoende liggen, ik heb helaas niet op de prijs gelet.

Peter
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Helaas was ik vorige week ziek dus kon ik niet in Houten zijn. Op naar de volgende beurs.
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Citaat van: peterpan op zondag 15 maart 2009, 17:22:43
Helaas was ik vorige week ziek dus kon ik niet in Houten zijn. Op naar de volgende beurs.
Daar liggen ze vast wel weer, let wel op dat je er een koopt met de juiste gele kleur, er is ooit een serie geweest die er niet uitzag.

Peter
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Citeer
Daar liggen ze vast wel weer, let wel op dat je er een koopt met de juiste gele kleur, er is ooit een serie geweest die er niet uitzag.

Peter

Ai, hoe pik ik die er uit?


Edit Gerard: quote gerepareerd
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: waarde NS 2225 roco en M2 rijtuigen
Citaat van: peterpan op zondag 15 maart 2009, 23:30:21
Citeer
Daar liggen ze vast wel weer, let wel op dat je er een koopt met de juiste gele kleur, er is ooit een serie geweest die er niet uitzag.

Peter

Ai, hoe pik ik die er uit?

Edit Gerard: quote gerepareerd

Dat is niet zo,n moeilijk, de serie die er niet uitziet heeft een gele kleur waarvan je denk dat hij een paar jaar in de zon heeft gelegen, de kleur lijkt wel uitgebeten.

De andere serie heeft het gele wat de ns gebruikt, gewoon een mooie gele kleur.

Peter

Edit Herman05: Quote gerepareerd