Speciaal voor Ronald (M.User), de Brawa Rijtuigen voor achter de 37513 3/6 SBB 
Beetje veel foto's
liet me even gaan
, vr gr Arie
Hey Manneke ........... ,
Speciaal voor Ronald nauw nauw er zijn er veel meer die hier van genieten en dus sluit ik me bij hun allen aan.
Wat zijn dat toch mooie plaatjes.

Je gaat lekker door en zie dat je de ballast ook tussen de spoorbeilzen toepast, helemaal goed.
Wat zo'n oefenplankje onder ons toch heeft losgemaakt he. 
let op dat de railstaven schoon blijven want wil niet horen en zien!!!!!! dat er een stammetje Brawa rijtuigen langs de rails in de slooot liggen.
Succes manneke en bedankt voor het genieten en het delen van die paar extra foto's maar, dus willen we meer foto's. 
groet andere Mannetje. 
He een reactie van ons "opruim"manneke

, het proefplankje heeft inderdaad wel wat losgemaakt. Ik heb inmiddels al menig uurtje ballast gebezemd

. De rail moet inderdaad nog nagelopen worden op korrels ballast aan de railstaven, ik wil er ook mijn Brawa rijtuigen niet aan wagen

. Verder wil ik het ballast bed nog met de airbrush behandelen, maar dat komt als de 6 sporen kompleet liggen, vr gr Arie
Je baan blijft maar steeds mooier worden!
en ook heel erg mooi dat Brawa, ben bang dat ik daar ook aan verslaafd ga raken..
Groeten Jake
Hoi Jake, bedankt, Brawa werkt wel verslavend, ik betrap me er op dat ik nu ook al naar de locs zit te kijken

, vr gr Arie
Hallo Arie,
Als gast volg ik al een hele tijd met plezier je baanbouw hier op het forum, heb eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en mijn baanbouw op het forum gezet en wil er actief aan deelnemen.
Ik blijf zeker je Stadsbahn volgen !! (nog bedankt voor je leuke reactie op mijn baanbouw).
mvg Rene
Hoi René, Bedankt en wat voor baan heb je op het forum gezet

ik vind hem prachtig, vr gr Arie
nb Alle anderen ook bedankt natuurlijk voor de reacties, tot de volgende update.