Arie,Je hebt weer eer van je werk Hoe breed is het perron ? Ik zelf ben ook bezig met de perrons en gebruik de brawa perron randen die wel heel veel lijken op die van auhagen.Na het zien van een foto van jou station vonden de dames hier thuis dat ik maar een "okkinokki" station heb.........en bedankt GroetenRon
Hoi Arie,dat perron is helemaal geweldig Het kost wel wat tijd maar dan heb je inderdaad ook wat Midden in het verslag heb je het over "vloeibaar rubber". Wat bedoel je daar precies mee?Groetjes, John
Zo, nog 1 die een loopbrug gaat bouwen. Ben ook druk bezig met de mijne . Die bestaat slechts uit 2 bouwdozen. Verder weer schitterende details. Valt veel inspiratie uit te halen!
Vanavond een eng karweitje verricht , een Engels wissel ballasten ...
Citaat van: dolphin op woensdag 02 maart 2011, 21:52:02Vanavond een eng karweitje verricht , een Engels wissel ballasten ...ff een vraagje: waarom C-rails ballasten ??
Filmpje, voortgang baan, vr gr Arie...
...Op het filmpje van de engelse wissel lijkt het net of de achterste wiseltong niet goed omkomt. wellicht dat dit even een aandachtspuntje is...
Dat ziet er weer prachtig uit, alleen heb 1 vraage cq opmerking. Op het filmpje van de engelse wissel lijkt het net of de achterste wiseltong niet goed omkomt. wellicht dat dit even een aandachtspuntje is.mvg jw
Citaat van: dolphin op vrijdag 04 maart 2011, 21:47:49Filmpje, voortgang baan, vr gr Arie...Leuk filmpje!Maar mag ik eens vragen hoe je dat gras zo mooi in je ballast krijgt?