Citaat van: M.user op zaterdag 08 januari 2011, 18:22:17
Hoi Arie,
Goed gelukt je badkamer. Een flinke klus maar was het dus wel waard.
Ben benieuwd naar je resultaten met de diodes. Ik wil ze zelf ook gaan gebruiken, maar kan ze onder de rails niet overal meer inbouwen.
Kun je er straks nog wat foto's van plaatsen als je alles hebt aangesloten??
Groet
Ronald
Hoi Ronald, u vraagt, wij draaien. Ik heb een S88 voorzien van diode's en proefgereden met een hele vuile baan na de verbouwing. De treinstellen bleven in diverse blokken staan, maar niet is die van de eerste S88
, vr gr Arie
Citaat van: meclaren op zaterdag 08 januari 2011, 18:30:19
Hoi Arie,
Bij toeval kwam ik op deze topic terecht.
Wat een mooi baan heb jij.
Ook je Aquarium ziet er schitterend uit ben zelf ook een aquarium lief hebber en ben sinds kort overgegaan op co2.
Hierbij wil ik je ook feliciteren met je badkamer,aangezien ik zelf tegelzetter ben kijk ik er heel anders tegen aan je hebt het echt geweldig gedaan.
Veel collega`s kunnen van jou vakmanschap leren.
Hoi ?
Bedankt voor de pluim, ik moet wel bekennen dat dit ook niet mijn eerste badkamer is
. co2 is een goed hulpmiddel om toe te voegen om de PH te controleren in je aquarium, let wel op de hardheid moet ook in orde zijn, deze bepaald namelijk samen met je PH de hoeveelheid co2 die opgenomen kan worden, succes.
Citaat van: Kermit65 op zaterdag 08 januari 2011, 17:32:36
Slim bedacht Arie, zo'n (nu nog lege) vitrine voor je mooiste modellen in de badkamer. Kun je in bad zittend genieten van je materieel..
Hoi Rene, zo heb ik het nog niet bekeken, maar inderdaad glas ervoor en ik kan in bad naar de loks kijken
Citaat van: Hansje op zaterdag 08 januari 2011, 17:16:23
Prachtige badkamer zeg
Die diode truuk...moet je daarvoor kunnen goochelen, zoals Hans Klok
Ik heb drie wissels die het al hebben laten afweten...stomme aandrijving ook.
Ik heb toch ook een booster en ringleiding, maar die dingen gaan erg gauw stuk.
Hiervoor is die truuk ?? ben zelf niet zo'n held met die dingen.
Groeten,
Hans
Hoi Hans, Zoals Peter en Walter al aangeven is dit geen truc om je wissels te laten werken of om te goochelen
.
In de wisselaandrijvingen kun je wel de eindafslagen verwijderen en overbruggen. Let wel op je moet dan wel de via pc of CS1/2 de schakeltijd afstellen op 75 msec. Als je met de hand schakelt kun je ze dan namelijk opblazen, vr gr Arie
KLIK HIER