Hoi Arie.
De première van jouw "Stadsbahn" film is toch nog sneller dan verwacht! 
Rijen toeschouwers voor de kassa, vol verwachting voor de beelden van deze film.
Met een tevreden gevoel verlaten alle toeschouwers, na ademloos genoten te hebben van deze prachtige "voorstelling", het modelspoor theater.
Dit had het slot kunnen zijn van deze prachtige bouw, maar wij wachten toch nog op meer! 
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Hoi AlbertJan, geen rijen misschien, maar wordt goed bekeken op youtube, natuurlijk wordt het naarmate de baan verder af is leuker om een filmpje te maken, maar eerst een beetje met zomer reces

he arie.
ik kan niet meer zeggen dan prachtig sta met de mond open of beter zit met de mond open van uw mooie baan.
hier is het werk af en zo te zien bij jouw baan rechtse deel stad is het nog een poosje te gaan .
maar ik ben er zeker van dat dit een top baan word.
succes verder en als je naar gent komt met dat busje keer ik terug met jouw om uw baan te zien. 
lokje 23 ( lucien )
Hoi Lucien, bedankt, je bent altijd welkom hoor, vr gr Arie
Hallo Arie,
Yep, klopt helemaal, dat het soms erg lang kan duren voor je filmpje.
Maar nu dus gezien.
En erg mooi filmpje om te zien.
De bovenleiding in je station, die stopt nu zeg maar net erbuiten als ik het goed zie.
Ga je dit wel verder uitbreiden nog ?
gr Frans
Hoi Frans, natuurlijk wordt de bovenleiding doorgetrokken, maar ik had op dit moment maar 10 paaltjes, eerst weer sparen

, vr gr Arie
Super leuke film Arie

Ben je toch sneller dat ik
.
Mvg,
Peter / degeluidsman.
Hoi Peter, jij hebt zoveel werk aan je electronica perikkelen, dat je gewoon geen tijd hebt voor een filmpje, komt vanzelf wel weer, vr gr Arie
Alle andere spoorvrienden, bedankt voor de reacties en tot de volgende update, vr gr Arie