Arie,
Je gips gietwerk ziet er mooi uit.
Ik ben benieuwd hoe het er uitziet met een kleurtje.
Niet te lang wachten hiermee want ik zoek inspiratie voor mijn te bouwen stad. 
Succes,
Ron
Hoi Ron, ik moet eerst de naadjes nog bijwerken, dus moet helaas nog even wachten met de kleur, vr gr Arie
nb doe voorzichtig met je rug, ze hebben er bij mij ook al een keer een ritsluiting voor gemaakt, niet echt gezellig.
Prachtige baan en een nog mooiere stad!. Ben benieuwd naar de verdere afwerking.
Tip voor Einte:
Neem een klein conservenblik, bekleed dit van binnen met relief steentjesmotief) en laat dit vollopen met kaarsvet. Voordat dit gestolt is steek er een kleine breinaald in ( midden).Deze breinaald dient later als "handvat"om te rollen.
Als het vet is gestold voorzichtig het blikje openknippen en voila..... een perfect negatief om straatstenen te imiteren.(kan trouwens ook voor keermuren etc). Hopelijk heb je iets aan deze tip.

Mvrgr:
Erik Salden
Dank je Erik, ik vind jouw baan met waterval en bruggen ook helemaal geweldig, leuke tip met het kaarsvet, nog nooit aan gedacht, vr gr Arie
ziet er allemaal prachtig uit Ari.
Ik heb net mijn eerste probeersels achter de rug.
Kost inderdaad nogal wat tijd, maar dan heb je ook iets.
Hoi Piet, ik zag bij jouw ook een puntgave gipsmuur verschijnen, succes, vr gr Arie
Arie,
ziet er allemaal prachtig uit. Blijf dit met veel interesse volgen.
Groetjes, John
Hoi John, dank je, ik bij jouw ook

vr gr Arie
Hallo Arie,
Ziet er goed uit.
Het gieten is je goed af gegaan.
Tav de bebouwing heerlijk om te zien hoe je van al die mooie huizen een stadje vorm.
Zit al lang in mijn hoofd te puzzelen met de huizen die ik heb, maar dit brengt me op ideen.
succes.
Groet Erik
Hoi Erik, het is inderdaad nog lastig om een beetje een kompacte stad neer te zetten, in het echt is het allemaal zoveel groter, succes, vr gr Arie