Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

UPDATE 05-02-2023 Stadsbahn a/d Mosel "Stadsdeel 3 def. opst." dolphin (Arie)

Gestart door dolphin vrijdag 13 maart 2009, 14:12:35

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Arie

Man wat heb jij toch een prachtige tafel, dit is een droom om daar uren te mogen doorbrengen
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Dag Arie,

Fijn dat je weer verder gaat. Ik ben benieuwd naar al het moois wat je met ons gaat delen.
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Prachtige baan. Bedankt voor de mooie plaatjes.
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Leuk dat je je oldtimervirus even de baas bent zodat je weer aan dat andere virus kunt "lijden". Je moet toch wat, anders ga je je maar vervelen!
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Ha die Arie.
Prachtig om te zien hoe je na 2 jaar de "bouwstop" weer opheft! :thumbup:
Zo'n klusje "tussendoor" is natuurlijk ook geweldig om te doen maar om zo'n bijzondere baan 2 jaar stof te laten happen is ook wel jammer.
Dat de baan na wat poetsen weer gewoon zijn werk doet is best bijzonder, het gebeurt regelmatig dat een digitale baan die jaren stil heeft gelegen, alleen maar met de grootste moeite weer gangbaar gemaakt kan worden.

Hopelijk ga je ons deze winter weer verrassen met prachtige of bijzondere updates.

Veel plezier en succes met baan- en oldtimer bouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Super om al dit moois wat je gaat creeëren weer te kunnen volgen Arie  :thumbup:
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Gaaf Arie! Wel zijn je foto's erg korrelig, verkeerd verschaalt?
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Bedankt voor de reacties mannen, ik ga proberen weer regelmatig updates aan te leveren.
vr gr Arie

Citaat van: AlbertJan op dinsdag 04 december 2018, 06:29:50
Zo'n klusje "tussendoor" is natuurlijk ook geweldig om te doen maar om zo'n bijzondere baan 2 jaar stof te laten happen is ook wel jammer.
Hopelijk ga je ons deze winter weer verrassen met prachtige of bijzondere updates.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Hoi AlbertJan.
De afwisseling tussen een oldtimer en de treinbaan is wel leuk. Omdat de treinbaan een heel groot project is ( net als de oldtimer overigens) raak je wel eens wat minder gemotiveerd, voordeel nu is dat ik er weer echt zin in heb. Gelukkig heb ik wel een ontwerp gemaakt wat ik ook echt wil afmaken.
vr gr Arie

Citaat van: Wijbe op dinsdag 04 december 2018, 13:28:38
Gaaf Arie! Wel zijn je foto's erg korrelig, verkeerd verschaalt?
Hoi Wijbe.
Ik heb de foto's verkleind naar 800 x 600 en toen naar photobucket geexporteerd, ze zijn inderdaad wel korrelig, zal eens kijken of ik de instellingen kan veranderen. Is 800 x 600 nog steeds de maximale grote voor het forum?
vr gr Arie

Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Die 800x600 geldt voor foto ?s, die je via de server van het forum upload. Als je het via een externe server doet, geldt die beperking niet. Dan kun je gerust een foto van 1 of 2 Mb uploaden .
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Citaat van: Wijbe op dinsdag 04 december 2018, 13:28:38
Gaaf Arie! Wel zijn je foto's erg korrelig, verkeerd verschaalt?
Op mijn monitor(en) zien de foto's er goed uit. 8o
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Citaat van: dolphin op dinsdag 04 december 2018, 13:41:26Is 800 x 600 nog steeds de maximale grote voor het forum?

Het enige relevante maximum is 350 kb. Plaatjes niet groter dan 350 kb mogen rustig groter zijn dan 800 x 600. In het forum worden ze dan verkleind getoond, maar als je er op klikt, krijg je de ware grootte. Voor schema's, baanplannen en dergelijk kun je zodoende véél groter gaan. Bij foto's ligt het eraan hoe gedetailleerd de foto is. Als je bij het verkleinen van een foto opgeeft dat iets mindere kwaliteit voldoende is, blijft er een kleiner bestand over. Zolang je niets wilt afdrukken, kun je zodoende rustig wat kwaliteit inleveren.

Ik gebruik FastStone Photo Resizer, daar kun je dit opgeven. Bij 90% kwaliteit zie ik nauwelijks verschil met het origineel. Afgelopen zomer heb ik een heleboel foto's gepost van treinen in den vreemde, allemaal verkleind tot maximaal 350 kb, zonodig wat kwaliteit ingeleverd. Ze zijn bijna allemaal véél groter dan 800 x 600.
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Laat ik even een misverstand rechtzetten. Voor foto's op het forum geldt een maximum formaat van 800x600px. Zie ook de onderstaande forumregel.
Het maakt hierbij niet uit of de foto op de 3rail server is gehost of extern.
Citeer
Gebruik van Media:

:arrow:d1.Foto's mogen een maximum afmeting hebben van 800 x 600 pixels.
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Lid sinds: 2010

MärklinCS2 + Windigipet: DB Ep3 diesel + stoom

offline
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Ik blijf dit topic met veel plezier volgen!
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Ik laad mijn foto's op naar ImageShack in het formaat zoals het uit mijn toestel komt, rond de 4 mb, bij het kopiëren van de link voor de forums moet ik een keuze maken in formaat, ik weet niet hoe ImageShack dan de foto in het juiste formaat brengt.

Groet, Anne W
Re: UPDATE 03-12-2018 Stadsbahn 2 "Ontstoffen en weer verder" dolphin (Arie)
Gaaf kan niet wachten je volgende updates weer te zien!
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Goedemiddag.

Gisteren voor het eerst weer eens naar Houten geweest, er waren wat zaken verdroogd en wat dingetjes op. Lekker druk, we konden zo rond 10.15 nog net achter het grote restaurant staan. Binnnen was het lekker druk, maar toch wel te doen. Ik denk dat dit mede door de nieuwe opstelling komt. Stond wel even te kijken, het zag er binnen totaal niet uit zoals we gewend waren  :D.
Wat draad, lijm en dergeljke gekocht en een bezoekje bij Anita decor gebracht. Ik zocht nog een paar Viesmann seinen 4501 ( dubbel armsein ). Deze blijken niet meer te worden gemaakt. Ik heb er eigenlijk nog 5 nodig  :?. Walter de hand kunnen schudden en verder nog wel wat bekenden gezien. Mijn schoonvader was mee en heeft sinds kort "nieuwe" knieën, het was een hele tour voor hem maar we zijn met een pauze in het restaurant toch aardig rondgekomen.
Vandaag de 4 seinen verder geplaatst en aangesloten tussen S-bahn station en auto / treinbrug. In de Ecos en koploper stonden ze al. Meteen de bovenleidingsmasten geplant en wat groen tussen de sporen hier en daar. Nu weer lekker drogen, volgende keer kunnen de bovenleidingdraden aan de masten.
vr gr Arie











Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Hallo Arie,

Geweldig dat jij je weer op de baanbouw hebt gericht. Weer geweldige plaatjes, dat heb ik wel gemist! :thumbup:
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Beste Arie,

Inderdaad de 4501 zal wel niet meer gemaakt worden, maar zijn vervanger, de 4701, vast wel, werkt heel mooi heb ik vastgesteld en ik denk dat hij het langer volhoudt.

Groet, Anne W
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Arie,

Prachtige sfeervolle foto's zijn het weer. :) :thumbup:
De seinen staan mooi en dragen bij aan de heerlijks rustieke sfeer die je baan heeft straks met de bovenleidingdraden erop zal de sfeer alleen maar mooier worden.

Groet Michel
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Ha die Arie.
Geweldig dat we weer van de bouw van jouw prachtige Stadsbahn kunnen gaan genieten! :thumbup:
De bouw, scenery en de vele details worden fraai op de foto gezet en iedere keer zie je toch weer iets wat je eerder niet opgevallen was.

Veel plezier en succes met de verdere bouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Forum Beheerder Secretaris St. 3rail
Lid sinds: 2006

Doe wat je zegt, dan lieg je niet.

offline
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Hallo Arie,

leuk je weer gezien te hebben, bezig met de baan, nu nog de brug om het rondrijden te kunnen aktiveren, ik verheug me al op de beelden,

met vriendelijke groet,

Walter
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Citaat van: narwal op zondag 09 december 2018, 17:01:35
Hallo Arie,
Weer geweldige plaatjes, dat heb ik wel gemist! :thumbup:
Hoi Marcel, we gaan ons best weer doen, jij bent ook lekker doorgegaan zeg, heb nog veel draadjes door te kijken  ;), vr gr Arie
Citaat van: h0_miessie op maandag 10 december 2018, 05:19:16

De seinen staan mooi en dragen bij aan de heerlijks rustieke sfeer die je baan heeft straks met de bovenleidingdraden erop zal de sfeer alleen maar mooier worden.
Groet Michel
Bedankt Michel, ik vind dit tijdperk daarom ook zo aantrekkelijk. vr gr Arie
Citaat van: AlbertJan op maandag 10 december 2018, 06:23:24
De bouw, scenery en de vele details worden fraai op de foto gezet en iedere keer zie je toch weer iets wat je eerder niet opgevallen was.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Hoi AlberJan, dat is ook zo leuk, details maken het geheel echt af. Binnenkort gaat echt jouw brug worden geplaatst  :P, vr gr Arie
Citaat van: wissels op maandag 10 december 2018, 12:53:03
Hallo Arie,
leuk je weer gezien te hebben, bezig met de baan, nu nog de brug om het rondrijden te kunnen aktiveren, ik verheug me al op de beelden,
met vriendelijke groet,
Walter
heel leuk je weer te hebben gesproken, ik hoop dat ik nu koploper voldoende beheers om je niet lastig te hoeven vallen  :D. Ik ben zelf ook wel heel erg benieuwd als de treinen echt "rond" kunnen.

vr gr Arie
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Hallo Arie,

Tijd geleden dat ik weer op je draadje heb gekeken maar wat maak je toch een kunstwerk van een modelbaan  :thumbup:
Staat erg mooi die vleugelseinen, dat heeft wel wat vind ik.
Ga je nog verder bouwen aan de baan, of ga je nog zaken aanpassen?

Succes met je seinen.

Groet Ronald  :)
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Citaat van: Varekamp op maandag 10 december 2018, 21:37:00
Hallo Arie,

Ga je nog verder bouwen aan de baan, of ga je nog zaken aanpassen?

Groet Ronald  :)

Hoi Ronald. We gaan gewoon verder waar we gebleven zijn. Ik ben blij dat ik een ontwerp heb gemaakt wat me nog steeds zo aanstaat, dat ik de baan tot het laatste struikje wil afmaken.  B) ;).
vr gr Arie
Re: UPDATE 09-12-2018 Stadsbahn 2 "Seinen S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Ik blijf je volgen Arie tot het laatste struikje  >:-D

Groet Ronald  :)
Re: UPDATE 16-12-2018 Stadsbahn 2 " Boven leiding S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: UPDATE 16-12-2018 Stadsbahn 2 " Boven leiding S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Dat is mooi Ronald  ;).

Vandaag de bovenleiding afgemaakt op het stuk tussen S bahn station en de auto/treinbrug. Bovenleiding meteen even geverfd. Nu verder met de wisselstraat en de bascule bruggen.

De extra "wisselstraat" met engels wissels is om in de toekomst een seperate verbinding tussen haven/ kolenoverslag en lokdepot te kunnen maken. Hier wil ik een kolentreintje tussen laten pendellen.

vr gr Arie













Re: UPDATE 16-12-2018 Stadsbahn 2 " Boven leiding S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Het valt mij nu pas op dat je ook met C-rails werkt Arie. Die heb je echt mooi onder handen genomen! Complimenten.
Re: UPDATE 16-12-2018 Stadsbahn 2 " Boven leiding S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Dat kan je wel aan Arie overlaten  :D

Groet Ronald  :)
Re: UPDATE 26-12-2018 Stadsbahn 2 "Ballasten rondom S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Fijne 2e kerstdag allemaal.

Afgelopen dagen wat voorbereidende werkzaamheden verricht aan de laatste wisselstraat en aan de andere zijde van de bruggen met de aansluiting en overgang van C naar K-rail flex.
Lekker link klusje, 3 (C-rail) Engels wissels ballasten  :?. Gelukkig weer goed gegaan en de wissels niet vast gelijmd  :D ;). Binnenkort wisselspoelen weer overbrugen, decoders plaatsen en de wissels dfinitief plaatsen.


Nu eerst het kerstdiner  :-)















Re: UPDATE 26-12-2018 Stadsbahn 2 "Ballasten rondom S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: UPDATE 26-12-2018 Stadsbahn 2 "Ballasten rondom S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
 :) Heel mooi gedaan maar ik zou toch opletten om de ballast tussen de rails te leggen . Ik zelf gebruikt ook deze ballast van Woodland maar heb uiteindelijk ervoor gekoezen om niet tussen de rails te leggen . Vroeg of laat zal er een steentjes tussen de tandwielen belanden (spreek van ondervinding ) .   Met zeer onaangename gevolgen .

Je kan met een airbrush dit zeker camoufleren ...

Zie mijn foto .... kleur kan je zelf bepalen .

Groeten Freddy

Re: UPDATE 26-12-2018 Stadsbahn 2 "Ballasten rondom S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Blijft na verlijmen prima zitten hoor Freddy. Straks als het droog is rag ik nog wel even met een harde tandenborstel voor de losse steentjes  :D
De airbrush gaat er ook nog overheen.
vr gr Arie



Re: UPDATE 26-12-2018 Stadsbahn 2 "Ballasten rondom S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: UPDATE 26-12-2018 Stadsbahn 2 "Ballasten rondom S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Wat een werk Arie, maar het wordt er wel veel mooier van, ben benieuwd hoe het eruit ziet als de airbrush er overheen geweest is.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: UPDATE 26-12-2018 Stadsbahn 2 "Ballasten rondom S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Wisselstraat gereed. Spoelen overbrugd en samen met de decoders geplaatst. Extra steundraden aangebracht en in de overgangsrail naar de K flexrail richting de brug de 1e terugmelders van het "brug" blok aangesloten. Nu kunnen de bruggen afgemaakt worden en geplaatst en de laatste 2 seinen van het station.

Fijne jaarwisseling.

vr gr Arie















Re: UPDATE 26-12-2018 Stadsbahn 2 "Ballasten rondom S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Hallo Arie,

Dat is een indrukwekkende wisselstraat geworden. Het wordt een prachtig geheel zo. Ook je bouwwijze is fantastisch.

Goede jaarwisseling en goede gezondheid in 2019. Zodat we in 2019 ook weer kunnen genieten van je bouwwerkzaamheden.

Groet Ronald  :)
Re: UPDATE 26-12-2018 Stadsbahn 2 "Ballasten rondom S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Wat is de functie van het wissel op de voorgrond van de zesde foto?
Tijdelijk ivm ontbrekende bocht?
Of om van overtallig materieel af te komen? In dat geval graag zachtjes opvangen, in een doosje doen en naar me opsturen (verzendkosten zijn voor mijn rekening).
Re: UPDATE 26-12-2018 Stadsbahn 2 "Ballasten rondom S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Hoi Hans.

Dit wordt nog een aansluiting naar een lokdepot. Vandaar de seperate wisselstraat. Ik wil kunnen pendellen tussen haven en lokdepot, zonder het hoofdverkeer te storen.

vr gr Arie

Re: UPDATE 26-12-2018 Stadsbahn 2 "Ballasten rondom S-bahn st./brug" dolphin (Arie)
Klinkt logisch. Ik had alleen niet verwacht dat je baan nóg breder zou worden :).
Re: UPDATE 01-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st." dolphin (Arie)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: UPDATE 01-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st." dolphin (Arie)
Beste wensen voor 2019 allemaal.

Stond nog iets op mijn to do lijstje, waar nog een oplossing voor moest worden gevonden. Het gaat om het slootje wat ik al had gemaakt op Stadsbahn 1 (voor het hergebruikte S bahn station). Verder had ik nog een waterloop uit de rotsen laten komen. Plan was dit met elkaar naar de moezel af te voeren. Hiervoor eerst maar wat rommel gemaakt  :D. Er moest een "gleuf" worden gehakt het hout. Meteen ook even waterafvoerbuizen in de muren gemaakt. Nu eerst alls weer drogen, dan kan ik er stromend water in maken. Ook de laatste 2 seinen van het station geplaatst, deze moet ik nog aansluiten.

vr gr Arie
















Re: UPDATE 01-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st." dolphin (Arie)
Het begin ziet er weer super uit Arie, alvast nog beste wensen voor jou en je familie  :thumbup:

Ik had eens een vraagje, die autootjes TP I, van welk merk zijn deze ?
Re: UPDATE 01-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st." dolphin (Arie)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: UPDATE 01-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st." dolphin (Arie)
Citaat van: JoBe op dinsdag 01 januari 2019, 16:26:32
Ik had eens een vraagje, die autootjes TP I, van welk merk zijn deze ?
Hoi Johan, de meeste auto' zijn van Busch/Ricko en Rietze, ik heb een paar voorbeelden toegevoegt.
vr gr Arie

Nb Nog 2 plaatjes toegevoegd. de auto's zijn wel duur, maar zo vreselijk mooi  ;).







Re: UPDATE 01-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st." dolphin (Arie)
Hoi Arie,

Ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Je hebt dit mooi opgelost door er een watergeul te maken. Ziet er weer top uit. Maak je nog een gat onder de wissel om de aandrijving gemakkelijk te kunnen vervangen als deze defect raakt? Succes met de afbouw.

Groet Ronald  :)
Re: UPDATE 01-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st." dolphin (Arie)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: UPDATE 01-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st." dolphin (Arie)
Citaat van: Varekamp op dinsdag 01 januari 2019, 21:01:07
Maak je nog een gat onder de wissel om de aandrijving gemakkelijk te kunnen vervangen als deze defect raakt? Succes met de afbouw.


Dank je Ronald. Gaten onder de wissels  8o, ja natuurlijk  :D ;)

Re: UPDATE 01-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st." dolphin (Arie)
Hahaha ik had niet anders verwacht van je Arie  :D Top!

Groet Ronald  :)
Re: UPDATE 01-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st." dolphin (Arie)
Hoi Arie,

Jij ook de beste wensen voor 2019 toegewenst.

Het ziet er weer prachtig uit! :thumbup:

Groeten,

Quinten
Re: UPDATE 01-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st." dolphin (Arie)

Mooi afwateringsproject, Arie  :thumbup:

Die auto's zijn hun geld dubbel en dwars waard en komen goed tot hun recht op je baan !
Alle goeds voor het nieuwe jaar en grtz,

Tony
Re: UPDATE 06-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st. 2" dolphin (Arie)
Afgelopen week de muren voorzien van wat groen en in 2 lagen het water aangebracht in de waterafvoer. Vandaag meteen de brugpeilers aangepast en geplaatst. Deze kan ik dan samen met de waterloop van stroming voorzien met pasta van Anita Decor. Eerst nog even verder uitharden.

vr gr Arie













Re: UPDATE 06-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st. 2" dolphin (Arie)
Hoi Arie,

Prachtige reportage laat je weer zien  :thumbup:
Je gebruikt mooie scenerymaterialen (ook van Anita Decor?) Het water in je opvanggeul, maak je ook nog water uit je afvoerpijp wat naar beneden sijpelt?

Groet Ronald  :)
Re: UPDATE 06-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st. 2" dolphin (Arie)
Wel even beweegbaar maken die 2 bruggen hé :mrgreen:
Re: UPDATE 06-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st. 2" dolphin (Arie)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: UPDATE 06-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st. 2" dolphin (Arie)
 @citaat

Ik denk dat het er 4 worden  :)

Geweldige plaatje weer Arie  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: UPDATE 06-01-2019 Stadsbahn 2 "Waterafvoer rotsen/S-bahn st. 2" dolphin (Arie)
Het worden er 4 mannen, en ze bewegen straks net zo veel als de Ricko autootjes  :D :D :D ;)

vr gr Arie