Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

nieuw baan ontwerp

Gestart door marcel bakker woensdag 11 maart 2009, 20:57:17

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
nieuw baan ontwerp
marcel bakker
gast

nieuw baan ontwerp
hallo heren [dames]
sinds een jaar zijn we bezig met een nieuwen baan [nieuwen club opgericht in scharwoude noord holland] met m rails  het is een baan van ongeveer 90 cm breed we kunnen rondjes rijden de maten van de baan is 5meter bij 4.50 metet zo groot als de ruimte is. het ontwerp op het grootste stuk is een stukje van scharwoude
met station van scharwoude het hete eigenlijk [station avenhorn] met de overslag hier werd de groente verdeeld uit de veiling van avenhorn wat met bootjes werd aan gevoert en dan op trein werd gezet via de overslag op ander gedeelte komt stukje berg andere kant rangeer gedeelte station hebben we ook van artitect



Re: nieuw baan ontwerp
Mathijs
gast

Re: nieuw baan ontwerp
Ik zie niets? :?Ben benieuwd....

Mathijs
Re: nieuw baan ontwerp
Lid sinds: 2008

GE45

offline
Re: nieuw baan ontwerp
het marcel! dat lijkt me mooi om te zien,  ben beniewd. Kijk even in de tips sectie over het toevoegen van foto's ,
groetjes michel
Re: nieuw baan ontwerp
marcel bakker
gast

Re: nieuw baan ontwerp
hallo tom fotos staan er bij was wel even uit zoeken
Re: nieuw baan ontwerp
Aliebengalie
gast

Re: nieuw baan ontwerp
Very very nice , bedankt voor het plaatsen.

Mvg: Alex
Re: nieuw baan ontwerp
ff een vraagje.
op de fotos zie ik geen bergen en behalve de limburgse heuvels hebben we die hier niet.

dus waarom een berg ??
Re: nieuw baan ontwerp
Lid sinds: 2008

GE45

offline
Re: nieuw baan ontwerp
zeker mooi, word helemaal rustig..

met ron101 eens: misschien beter idee om de specifieke overslag van avenhorn na te bootsen? Met de unike verhoogde dijkhuisjes, het lossen van scheepjes op 1 hoog ?

gr michel
Re: nieuw baan ontwerp
marcel bakker
gast

Re: nieuw baan ontwerp
we hebben zo een grote baan in het rond op langste gedeelte 5 meter komt een stuk je scharwoude vioor ieder wat wils
Re: nieuw baan ontwerp
marcel bakker
gast

Re: nieuw baan ontwerp

nog een foto van het station
Re: nieuw baan ontwerp
bestaat dit station als bouwpakket of ga je die zelf maken ??
Re: nieuw baan ontwerp
Erik Baas
gast

Re: nieuw baan ontwerp
Leuk ! Ik ken die omgeving vrij goed doordat ik er niet zo ver vandaan woon en er vroeger familie had. Ben benieuwd naar jullie baan.  :)
Re: nieuw baan ontwerp
marcel bakker
gast

Re: nieuw baan ontwerp
station was als bouwpakket tekoop bij artitec gekocht op marktplaats
het station is zelfde als in westwoud bovenkarspel