Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

STOOMLOC 34157

Gestart door v200marklin vrijdag 27 oktober 2006, 21:35:03

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
STOOMLOC 34157
Lid sinds: 2006

offline
STOOMLOC 34157
Weet iemand hoe de tender openmnoet, zie nergens een schroefje  :shock:, nu kan ik er wel een beitel tussen zetten, en met van behulp 1 moker het geheel openbreken, maar m.i. moet het toch eenvoudiger kunnen  8)

Heb de loc net vanavond gekocht, is Delta , echter beweegt voor geen meter, dus ik wil haar onderstel  8) welk eens onder de loep nemen, neem aan dat de decoder in de tender zit  :roll: :mrgreen:
Re: STOOMLOC 34157
Lid sinds: 2006

offline
Re: STOOMLOC 34157
Hallo,

met dank aan een op deze site geplaatste handleiding  :D, heb ik de tekening kunnen zien, en de 2 schroefjes gewoon losgedraaid 8)
Decoder even in analoog gezet en daarna opnieuw ingesteld, en rijden maar ..............,
hoef ik niet terug naar m'n dealer Voermans, al is de koffie er lekker, goed gesprek en 100derden locs, altijd wel wat leuks/interessants bij, ja OK toevallig vanavond had die deze leuke stoomloc in de aanbieding , dus  8) :mrgreen:
Re: STOOMLOC 34157
VincentKloeg
gast

Re: STOOMLOC 34157
Ik wist niet dat Voermans in Rotjeknor zat! Zit toch in Schiebroek/Rotterdam?
Apparte winkel. Veel tweedehands materieel en ook veel nieuw materiaal wat gewoon niet in een vitrine staat. Alleen op plankjes met draadjes ervoor. Heel appart.
Heb er nog nooit iets noemenswaardig gekocht, maar zal zeker eens gebeuren. Leuke dingen heeft die wel, nu ik het geld nog!
Gelukkig dat het goed is gekomen met je lok, veel rijplezier ermee!