Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Vernielingen....

Gestart door Ap maandag 02 maart 2009, 18:24:14

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Vernielingen....
Ik vond op www.feijenoordsemeesters.nl de site van LRT Cor de Rijke deze link :evil: :evil:
http://www.feijenoordsemeesters.nl/Nieuw.htm

Door zulk soort dingen gaat Nederland nou naar de haaien!
Re: Vernielingen....
Lid sinds: 2007

offline
Re: Vernielingen....
stelletje ******* wie denken ze wel dat ze zijn.

zoek ze maar op, en zet ze in de krant.
rekent het publiek wel met ze af :evil:

Dennis
Re: Vernielingen....
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re: Vernielingen....
Tsjonge, stelletje kl**tzakken.
Zullen wel weer stoer hebben willen doen met een paar pilletjes/spuitjes op zak  :?
Als ze die lui oppakken, nooit meer vrijlaten  :x
Re: Vernielingen....
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: Vernielingen....
Heey,

Sja soms wordt je er gek van dat zulk volk hier op de aardbodem vertoefd.
Zulke lui oppakken en dan tot de laatste cent toe terugbetalen.
Al doen ze er hun hele leven over dan zien ze zelf de grap er niet meer van in...
Hopelijk pakken ze die lui op maar dat zal wel niet. :(

Groetjes,

Antal
Re: Vernielingen....
Nou heb ik vroeger ook wel eens een ruitje ingegooid in een pand wat afgebrand was en gesloopt zou gaan worden, maar dit slaat echt alles hier zijn die gasten gewoon nog echt heel druk mee geweest om alles te slopen :twisted:



Bas
Re: Vernielingen....
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Vernielingen....
Die vandalen mogen ze van mijn part tegen de muur zetten...... :evil:
Ik heb echt geen enkel goed woord over voor zulk tuig.
Eeuwigdurende werkstraf geven.
Re: Vernielingen....
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Vernielingen....
Jammer dat het slopen van historische zaken blijkbaar een internationale "sport" is geworden! :shock:
Vooral als je bedenkt dat degenen ( in het algemeen dan) die dit slopen, de groep is waar het voor bewaard wordt.

Laten wij hopen dat dit door voldoende donaties (lees bericht) en veel inzet vrijwilligers weer toonbaar gemaakt kan worden.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Vernielingen....
geen woorden voor.......... :shock:
Hijsm.
Lid sinds: 2007

offline
Hijsm.
Vandaag heb ik het nieuws gezien op RTV NH, daar kwam een item voor over de HIJSM in Haarlem.
Voor diegene die het wil zien, kijk op: http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=95547&tijdlijn=1
Er is daar zo gigantisch veel vernield, zo zinloos en jammer, ook de rode duivels, die nog
reden met de open dag van station Haarlem.

Ik kan me daar zo kwaad over maken, alles lijkt tegenwoordig wel geoorloofd in dit land.

Jarno
Re: Vernielingen....
Mathijs
gast

Re: Vernielingen....
Ik vindt dit echt niet kunnen :shock:
Je maakt iets kapot waarvoor veel moeitije tij en geld is uitgetrokken zodat jij (lees: jongeren in het algemeen) over een tij ook nog kunt zin hoe het was.
En dan verniel je het :twisted:

Mathijs
Re: Vernielingen....
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: Vernielingen....
Re: Vernielingen....
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

offline
Re: Vernielingen....
Ik hoop dat ze die rotjochies pakken. En dan 30 jaar naar de Goelag in Siberië!!
In en in triest en al die jaren werk van de vrijwilligers.
                                      :cry: :cry: :cry:

Dirk-Jan
Re: Vernielingen....
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Vernielingen....
Ik denk ook niet dat er met de huidge economische crisis, zomaar even geld voor herstel vrijgemaakt zal en kan worden.
Re: Vernielingen....
YC52000
gast

Re: Vernielingen....
ik wens de vandalen niet dood, maar ik hoop dat ze door een trein worden aangereden () en het dan helaas overleven, maar wel zwaar gewond




GR. yacoub
Re: Vernielingen....
Lid sinds: 2006

offline
Re: Vernielingen....
Als ze zwaargewond zijn KOSTEN ze de maatschappij weer geld :roll:, moeten we niet hebben 8), dus met de schrik vrij 8), en hun leven lang elke cent die ze verdienen terug in het potje ter herstel van deze treinen.

Misschien dat ze hun hele leven dan moeten betalen, jammer dan 8)

Mvg Gert
Re: Vernielingen....
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: Vernielingen....
- Zelf rommel op ruimen
- Zelf grafity weghalen
- Zelf ruiten plaatsen en betalen!!!
- Rest van hun leven de plees poetsen met hun eigen tandenborstel, en daarna hun tanden ermee poetsen.....

Roy
Re: Vernielingen....
Mathijs
gast

Re: Vernielingen....
Citaat van: YC52000 op zaterdag 07 maart 2009, 15:01:19
ik wens de vandalen niet dood, maar ik hoop dat ze door een trein worden aangereden (liefst een koploper) en het dan helaas overleven, maar wel zwaar gewond




GR. yacoub
Mag ik zeggen dat ik dit dan wel weer heel hard vindt.

Moeten we dan als jij bijvoorbeeld lakschade veroorzaakt aan een auto jou voor een auto gooien :? :?:

Mathijs
Re: Vernielingen....
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: Vernielingen....
Als hij het met opzet doet......
Re: Vernielingen....
Mathijs
gast

Re: Vernielingen....
Dan nog, volgens mij zijn we geen barbaren dus fatsoendelijk straffen zijn in mijn ogen voldoende...

Mathijs
Re: Vernielingen....
Fermon
gast

Re: Vernielingen....
Inmiddels zijn er wat weken verstreken en hebben ze bij de HIJSM niet stil gezeten. Ik heb zaterdag 21 en 28 maart in Haarlem geholpen en heb een aantal foto's gemaakt van de herstelwerkzaamheden.
Omdat treinstel 121 getransporteerd word naar Amersfoort is dit stel als eerste aangepakt:





Gisteren zijn we bezig geweest met de 113 en 115. Maar de volgende foto's zijn allemaal van stel 115.





Afgeplakte ramen....  :(



Sommige ramen waren volledig ingeslagen en dus moesten deze compleet afgeplakt worden en zagen ze er even later net zo uit als deze 2 ramen:



En tot slot nog dit filmpje:

Re: Vernielingen....
kenny1647
gast

Re: Vernielingen....
Zeer erg! Ze moeten die kerels pakken en alles wat kapot is betalen en helpen herstellen of lang Straf in het gevang!
Re: Vernielingen....
Lid sinds: 2008

offline
Re: Vernielingen....
hallo,

neen niet naar het gevang( lukse leven= TV ,...) maar een werkstraf met eventueel herkenbare kledij, er voor werken .

rudi
Re: Vernielingen....
tjoektjoek
gast

Re: Vernielingen....
niet normaal
iemand uit mijn klas is ook vaak met grafiti aan het romelen maar dit gaat echt tever, maar kan je makkelijk bij die treinen komen dan? ik ben daar niet echt bekend. ik hoop dat die ......... snel opgepakt worden en hen hele leven moeten betalen.
Re:Vernielingen....
Lid sinds: 2007

offline
Re:Vernielingen....
Vandaag was er een item van de Hijsm in RTV NH nieuws:
http://www.rtvnh.nl/player.php?stream=ItemTV&item=39707

Het herstel gaat sneller dan gedacht en de 113 kan waarschijnlijk deze maand weer het spoor op.

Groeten van Jarno
Re:Vernielingen....
Lid sinds: 2006

a'j plat kunt proatn, mo'j 't neet loaten

offline
Re:Vernielingen....
Dit is tenminste goed nieuws dat het zo voorspoedig gaat.
Nu maar hopen de rest ook snel hersteld kan worden.
Re:Vernielingen....
Robin
gast

Re:Vernielingen....
Een paar weken geleden waren enkele vrijwilligers hard aan het werk in de 121. Die zag er gelukkig ook weer redelijk uit. Jammer genoeg wordt het "oog om oog, tand om tand" principe niet echt gebruikt in onze wetgeving, want ik weet zeker dat er wel een aantal spoorliefhebbers te vinden zijn die de daders hetzelfde willen aandoen, als wat zij met deze treinen uitgespookt hebben.

Een paar foto's van de 121 (in Amersfoort) zijn hier terug te vinden:
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=16557.0

Hopelijk kunnen de daders hard aangepakt worden, maar dit is helaas verloren hoop in Nederland. Want de politie staat altijd voor je klaar (met een snelheidscontrole, en als je om 8:00 belt dat er is ingebroken, dan is de politie er al om 11:00 om te kijken. Tot twee keer toe! (Twee inbraken) En verder hoor je nooit niks meer... Zo zal dit ook wel weer stilletjes vergeten worden tot de feiten verjaard zijn. Erg jammer...

MVG, Robin
Re:Vernielingen....
Lid sinds: 2007

offline
Re:Vernielingen....
Robin, ben het helemaal met je eens.
Het word weer tijd dat de "werkende normale burgers" het weer voor het zeggen krijgen dan de
criminelen, die nu vrij spel hebben.

Gelukkig gaat het herstellen van de Plan U, voorspoedig.

Groeten van Jarno
Re:Vernielingen....
YC52000
gast

Re:Vernielingen....
iedereen zegt maar dat de vandalen alle schade moeten betalen,, maar ik heb zo''n idee dat ze dat helemaal niet kunnen betalen
Re:Vernielingen....
Robin
gast

Re:Vernielingen....
Als ze het niet kunnen betalen, moeten ze maar eens na leren denken voor ze zoiets doen. En anders moeten ze maar (op basis van minimumloon) verplicht werken om de schade te vergoeden.
Re:Vernielingen....
Lid sinds: 2007

offline
Re:Vernielingen....
Goed gezegd Robin, aanpakken die lui.

Jarno
Re:Vernielingen....
spidermen85
gast

Re:Vernielingen....
kan niets vinden op de link wat is er dan?