Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Wegen aanleggen

Gestart door stationeur zondag 28 december 2008, 11:03:32

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wegen aanleggen
stationeur
gast

Wegen aanleggen
Hey treinliefhebbers,

Ik ben enkele dagen geleden naar de winkel geweest voor nog enkele aankopen en ik wil nu graag beginnen aan de bouw van mijn landschap.

Dus de wegen horen daar zeker bij!!

Ik heb in die winkel gezien dat je daar zo wegen kunt kopen ( bochten, rechte stukken, rondpunt,enz), maar ik heb ook gezien dat je het met de hand kan maken.

Wat is volgens jullie de beste manier en wie er al ervaring mee heeft mag mij zeker tips en raad geven!! :D

Mvg

Stationeur
Re: Wegen aanleggen
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: Wegen aanleggen
Als ik jou was, zou ik bovenaan in dit scherm eens klikken op "zoeken" en dan zoeken op wegen. Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp geweest namelijk

Roy
Re: Wegen aanleggen
ron van den broek
gast

Re: Wegen aanleggen

Hallo,

Ik maak mijn wegen welke je in onderstaande link leest als je dit even doorloop.
Persoonlijk ben ik geen liefhebber van gekochte wegen die je plakken moet. Ze willen wel weer eens een beetje loslaten en je krijgt ook weer naden wat weer lastig is om te verdoezelen.
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=8424.0

Mvg Ron
Re: Wegen aanleggen
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: Wegen aanleggen
Hallo Stationeur,

Heel vaak zie je op banen gekochte wegen en daar kan je een heel mooi en vooral snel
resultaat behalen. Wat Ron aangeeft dat je overgangen ziet daar heb je een punt,
door heel secuur aanbrengen kan je de wat minder fraaie naden bij de bedoelde overgangen
minimaliseren. Maar dan is de weg nog niet af kijk maar om je heen een weg is nooit zo mooi schoon als de fabrieksmatige (gekochte) hier moet je dan wel wat aan doen met verf en pigment.
Ben echt een doe het zelver dan je weg aanleggen zoals je bijvoorbeeld kan zien in het topikje van Ron.
Maar er zijn natuurlijk nog tientallen andere manieren om wegen aan te leggen,

Groetjes Bert en succes met de aanleg van je wegen  :)
Re: Wegen aanleggen
br212
gast

Re: Wegen aanleggen
N.a.v. deze tip ben ik bezig met DAS klei. Wel een heel werk om alle klinkers erin te krassen, maar tot nu toe gaat het wel goed. De snelwegen maak ik (Idem) met schoolbordverf.
Re: Wegen aanleggen
prismaland
gast

Re: Wegen aanleggen
kun je het niet zoo doen als faller car systeem ook heeft gedaan met gips

Re: Wegen aanleggen
Gerard
gast

Re: Wegen aanleggen
Kijk ook eens hier, misschien heb je er wat aan.
Re: Wegen aanleggen
stationeur
gast

Re: Wegen aanleggen
Jazeker, alle beetjes helpen, niet?

En nog succes met jouw baan!

Groetjes