Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Prijzen marklin

Gestart door Essie maandag 23 oktober 2006, 09:32:11

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Prijzen marklin
Essie
gast

Prijzen marklin
Sinds kort ben ik marklin HO gaan verzamelen ik had al een partij van vroeger maar wil deze uitbreiden.
Nou heb ik op het internet (marktplaats) diverse sets gevonden waar ik intresse in heb alleen nou is mijn vraag is er ergens een site waar ik globaal de prijzen kan vinden om enigzins de prijzen te vergelijken.Ik blijf toch een hollander en wil niet te veel betalen.
Bij de marklin site kan ik wel wat vinden maar niet alles.
Bvd Essie
Re: Prijzen marklin
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: Prijzen marklin
Hoi Essie,

Hiervoor zou je een Koll's catalogus kunnen aanschaffen. In deze catalogus staan alle treinen en toebehoren die Märklin heeft uitgebracht met daarbij de waarde van het product wanneer het in nieuwstaat incl verpakking + folders e.d. die ook in nieuwstaat zijn.
De prijzen zijn waarde prijzen zoals de Koll's deze aangeeft, maar in de meeste gevallen zul je locomotieven ook wel goedkoper moeten kunnen kopen. Daarnaast zijn er handelaren die er meer voor willen hebben. Je moet zo'n catalogus meer zien als een indicatie. Bij elke kleine beschadiging gaat er namelijk al een xx % van af en dat gaat vrij rap.

O ja, de Koll's catalogus kun je bij iedere goede modeltreinenzaak kopen en de goedkoopste versie kost je ongeveer ?20,00

Groeten,
Herman