Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Koolborstels 600300

Gestart door A110 zondag 08 februari 2009, 20:45:30

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Koolborstels 600300
Goedenavond,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, heb me net aangemeld op het forum na een aantel weken een hoop berichten gelezen te hebben.

Ik mag van mijn vader zijn Marklin trein set opbouwen. Dus gisteren eindelijk tijd gehad om alles van zolder af te halen en gelijk even een simpel baantje opgezet. Dit alles na een X- aantal jaren stilgestaan te hebben.

De loc's reden eigelenlijk niet.
Ik vandaag alles opengehaald en de boel maar eens grondig onderhanden genomen en schoongemaakt, was hard nodig. Morgen nog wat bedrading opnieuw solderen maar ik wil er ook gelijk nieuwe koolborstels inzetten.

Ik ben opzoek naar de marklin koolborstelset 600300, waar kan ik die online kopen of hoe komen jullie hieraan?

Ik koop het liefst online omdat bij mij in de buurt geen enkele modelbouwwinkel zit en ik eigenlijk weinig tijd hebt om het ergens te gaan kopen/halen.

Heb verder ook nog slipbandjes nodig de 7153 en de 7154.

Het liefst doe ik alles in 1 koop.

Graag hoor ik van jullie.

Gr. Jeroen
Re: Koolborstels 600300
Lid sinds: 2006

offline
Re: Koolborstels 600300
hoi jeroen
weet niet uit welk deel van het land je komt maar er zijn vaak in en omtrek van 20 km modelbouw winkels te vinden. En hier in de provincie utrecht heb je zowie zo grootendorst modelbouw woerden stevenvolp amersfoort en kijk voor de winkels op www.marklin.nl er zijn ook marklin stores  in nederland aanwezig zowiezo amsterdam ,groningen, utrecht
Groeten Dennis
Re: Koolborstels 600300
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: Koolborstels 600300
Jeroen, kijk anders even in dit topic, misschien is dat wat voor je.
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=13705.0
Re: Koolborstels 600300
Lid sinds: 2008

offline
Re: Koolborstels 600300
ik heb ze pas besteld via Ebay.de

een goede leverancier zoeken, 100% bewertung en de nodige honderden zaken verkocht hebbende en dan ook nog de prijs bekijken, vooral de verzendkosten !

bijvoorbeeld:

http://stores.ebay.nl/lok-doctor

dus ook te vinden via ebay.nl
verder kan je natuurlijk ook bij dealers (in NL) terecht, vaak on-line te bestellen

Brigitte, ben je mij alweer voor !!! :lol:
Re: Koolborstels 600300
Bedankt voor de snelle reactie's.

Heb inmiddels een bestelling gemaakt bij "modeltreinexpress" in vlaardingen.

Daar kon ik ze online kopen en ze waren op voorraad.

Hopelijk heb ik ze snel binnen en kan de de klassieke loc's gaan maken en hopelijk gaan ze dan weer goed rijden.

Gr. Jeroen
Re: Koolborstels 600300
Lid sinds: 2008

offline
Re: Koolborstels 600300
Dat lukt wel hoor !

succes, en als er toch problemen zijn:

het 3-railforum lost alles op !

dus gewoon vragen.

grv Huub