Nieuws: Voor de 3railwiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!
+  3rail Forum
|-+  Modelbesprekingen
| |-+  Problemen, Reparatie & Onderhoud alle modellen/merken
| | |-+  Wissel storing K-rail
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Wissel storing K-rail  (gelezen 1510 keer)

Nathan

• Gast
Wissel storing K-rail
« Gepost op: zondag 08 februari 2009, 19:35:01 »

Ik heb de laatste tijd problemen met mijn elektriche K - wissels. Eerst maar naar een kant te activeren maar nu noch links of rechts. Kapje er af gehaald en gekeken of er vuil in zit. Alles lijkt schoon. Wie weet wat het probleem is?

Nathan

Blausee-Mitholz

• Gast
Re: Wissel storing K-rail
« Reactie #1 Gepost op: zondag 08 februari 2009, 19:43:06 »

Nathan

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: zondag 08 februari 2009, 20:01:32 »

Bedankt voor de verwijzing Blausee-Mitholz,

Het regent dus klachten over deze wissels. Nu vertik ik het om technische aanpassingen te doen. Deze Märklinwissels zijn een jaar oud en moeten gewoon goed zijn. Overigens, ze zijn duur genoeg en dan mag je verwachten dat ze een aantal jaren goed functioneren.

Ik vrees straks met een evt. doorstart van Märklin dat de kwaliteit nog slechter zal worden.

Blausee-Mitholz

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: zondag 08 februari 2009, 20:25:08 »

Deze Märklinwissels zijn een jaar oud en moeten gewoon goed zijn. Overigens, ze zijn duur genoeg en dan mag je verwachten dat ze een aantal jaren goed functioneren.

Mee eens.

Je zou kunnen overwegen de eindafschakeling te overbruggen alleen dat vertik ik dus

Mvg, Johan
Pagina's: [1]   Omhoog