Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

miniatuur schakeldecoder

Gestart door gerben84 vrijdag 06 februari 2009, 12:41:49

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
miniatuur schakeldecoder
gerben84
gast

miniatuur schakeldecoder
Voor mijn http://www.draaischijfhk.nlben ik op zoek naar een schakeldecoder voor de brugverlichting, deze decoder moet aangestuurd kunnen worden door het motorola formaat en mag niet groter zijn dan 45x22mm iets breder dan de 22mm kan ik nog wel wegwerken.
De decoder kan geen functiedecoder voor een lok zijn aangezien de decoder als wissels aangestuurd dient te worden.
Hopelijk heeft iemand hiet een oplossing voor
Re: miniatuur schakeldecoder
Citaat van: gerben84 op vrijdag 06 februari 2009, 12:41:49
De decoder kan geen functiedecoder voor een lok zijn aangezien de decoder als wissels aangestuurd dient te worden.
Dat snap ik niet. Wat wil je er dan nog meer mee aansturen, behalve verlichting? Je kunt toch een functiedecoder nemen en die als loc aansturen?
Re: miniatuur schakeldecoder
is ook gelijk voor de toekomst voor evt een sein op de brug o.i.d.
Re: miniatuur schakeldecoder
buckfast_beekeeper
gast

Re: miniatuur schakeldecoder
Een decoder bouwen op basis van een pic in smd techniek? Dit zal echter niet echt simpel zijn zonder printje.
Een EDiTS rijtuig decoder op basis van een MC145027 met aangepaste weerstanden en condensatoren zodat deze op de frequentie van de wissels werkt?
Re: miniatuur schakeldecoder
Citaat van: buckfast_beekeeper op vrijdag 06 februari 2009, 14:53:55Een EDiTS rijtuig decoder op basis van een MC145027 met aangepaste weerstanden en condensatoren zodat deze op de frequentie van de wissels werkt?
Dat kan ook, het printje is 35 x 20 mm.

Mvg,
Peter