Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

39800- V 200.0 Diesellocomotief

Gestart door wilsma zaterdag 27 september 2008, 01:08:22

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: 39800- V 200.0 Diesellocomotief
Hallo Jakkele,
Fijn te horen dat de 39821 zo goed bevalt, want ik begin zo langzamerhand ook al een beetje te kijken naar een 39821.  Maar ik begin denk ik, maar eerst met een hele goede tweedehandse, maar daar zijn er niet veel van in Nederland.
Ik had er één op het oog, maar die is helaas al weg! Zodra ik er één heb, horen jullie nog wel van mij !
groeten, en fijne feestdagen gewenst, en een goed èn gezond 2009 allemaal !!
Willem.
 
Re: 39800- V 200.0 Diesellocomotief
Hallo allemaal,
Ik zou jullie op de hoogte houden over dit onderwerp, dus bij deze.
Enige tijd geleden heb ik toch maar besloten om te gaan zoeken naar de 39821, mede omdat ik geen zin had in een "probleemlok".  Na een tijdje kwam ik een z.g.a.n. 39821 tegen, die ik voor een hele mooie prijs kon kopen !  Na ontvangst heb ik alles uitvoerig getest, en volume en snelheid etc. afgesteld.  De lok rijdt hardstikke mooi, en het geluid is ook prima ! Helaas door mijn eigen toedoen zijn er een paar handgreepjes aan de voorzijde afgebroken, maar na een mailtje aan Keuterman is dit ook weer opgelost !  Het verschrikkelijk lelijke knalgroene interieur heb ik er uitgehaald, en heb deze overgeschilderd en van kleine details voorzien !  Nu vind ik dat de lok er helemaal perfect uitziet, en ben ik helemaal tevreden.  Ik probeer nog een keer een foto te plaatsen binnenkort, maar of dat bij dit onderwerp komt, of bij wheatheren, dat zien jullie nog wel !
Ik wil iedereen bedanken voor de reacties !

groeten, Willem.
Re: 39800- V 200.0 Diesellocomotief
Benne erg benieuwd naar de foto.
Je maakt ons wel ff nieuwsgierig.

Mvg: Alex
Re: 39800- V 200.0 Diesellocomotief
Ja, en zelfs de machineruimte die je door de zijraampjes kan zien, hebben een leuke verandering ondergaan ! (zal ik ook nog foto`s van maken !)
Ook heb ik een kolenwagon voor de eerste keer "gewheaderth".
Of het een verbetering is, mogen jullie zelf bepalen, ik vind het de moeite in ieder geval  geweest !
De foto`s komen denk ik bij het "Wheatheren" te staan binnenkort.

groeten, Willem.
Re: 39800- V 200.0 Diesellocomotief
ik had mijn locs ter reparatie aangeboden vanwege de slechte rijeigenschappen netzoals de v200 met nummer 39800

ik had de railbus 39980 de br 01 39010 en de e10.3 39120 laten repareren en heb ze weer terug ze rijden weer oke.zelfs de br 01 rijd harder dan die gereden had
Re: 39800- V 200.0 Diesellocomotief
En, waren ze alle 3 gratis gerepareerd?

Re: 39800- V 200.0 Diesellocomotief
ja ik had van de 3 locs 2 bonnetjes nog van de e10 en de railbus