Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Kruiswissel (24620/24624) onderdelen

Gestart door Onyx dinsdag 20 januari 2009, 18:32:13

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Kruiswissel (24620/24624) onderdelen
Ik heb een Marklin kruiswissel (24620) gekregen waarvan de aandrijving niet meer compleet is..  :(
Zie de foto voor het verschil:



Weet iemand of er ergens onderdeelnummers of bestelnummers van te vinden zijn, want natuurlijk staat er niets op.

Het gaat dan om de witte plastic geleidingen & gekoppelde stangen (naar de wisselhefboom)
Tevens de zwarte ronde (verbinding)plaat die het geheel onderling verbind.



Als laatste missen ook de 2 bovengrondse wisselhefbomen.

Als niemand het weet zal ik uiteraard de dealer zelf wel even bellen maar het is zoveel makkelijker als je de onderdeelnummers al paraat hebt  :wink:

Re: Kruiswissel (24620) onderdelen
kijk eens op site van Marklin.de als je art.nr van deze wissel bekend geef dit dan in bij onderdelen en je ziet als het goed een tekening met de onderdelen.
gr Bert
Re: Kruiswissel (24620/24624) onderdelen
Heb gekeken op die site en heb het item idd gevonden (24624 dan, maar is in principe dezelfde wissel)
Zie helaas geen "blowup" ervan..

Kan via de duitse site wel op itemnummer met blowups zoeken maar daar staan geen C-rails en wissels tussen, alleen locomotieven.

Kijk ik er overheen of is er een linkje op die site waarmee ik er wel uitkom :?:

Re: Kruiswissel (24620/24624) onderdelen
Niemand..?  :(
Re: Kruiswissel (24620/24624) onderdelen
Hallode  Onyx,

Ik heb nog een engels wissel liggen, waarvan alleen de wisseltongen aan een zijde niet meer werken. Het is nu een half engelswissel (DKW) geworden.
Je kan het overnemen.

Groet

Wil Tweeendrie
Re: Kruiswissel (24620/24624) onderdelen
Citaat van: Wil Tweeendrie op zaterdag 24 januari 2009, 23:24:26
Hallode  Onyx,

Ik heb nog een engels wissel liggen, waarvan alleen de wisseltongen aan een zijde niet meer werken. Het is nu een half engelswissel (DKW) geworden.
Je kan het overnemen.

Groet

Wil Tweeendrie

Je hebt Pb  8)