Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Achtergrondfoto plaatsen.

Gestart door Huib zondag 18 januari 2009, 19:50:50

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Achtergrondfoto plaatsen.
Lid sinds: 2006

offline
Achtergrondfoto plaatsen.
Hierbij wat foto's van het plaatsen van mijn achtergrondfoto.Er moet nog wat bijgesneden worden maar dat werkt pas als het fotobehang wat droger is.































Voor meer albums met foto's van mijn baan zie......http://s99.photobucket.com/albums/l306/HUIB2006/

groetjes Huib
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Hee Huib, mooie achtergrondfoto. Is dat een foto van Faller? Gezien het heuvelachige karakter zou het ook bij mijn (toekomstige) baan passen vanwege de situering in het Montferland.

Groet,
Ronald
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Lid sinds: 2007

offline
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Huib,

mooie achtergrond.

Heb je dat bruine spant doorgezaagd of wat zie ik :?:

Groetjes, John
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Lid sinds: 2007

Ik ben 3 railer zonder pukkels

offline
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Ik ben erg benieuwd hoe de spanten "weggewerkt" worden ?


                                                                                             Arie
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
mooie foto ....

ik zelf zou alleen de spanten hebben weg gewerkt en daar dan de achtergrond overheen.

dus zelfde vraag van mij ... hoe ga je de spanten weg werken =

Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Lid sinds: 2007

Rotterdam

offline
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Kan dit een foto zijn van de Harz streek? Waar ook de smalspoor baan van wernigerode rond rijdt?

GR Mike
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Lid sinds: 2006

offline
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Hallo allemaal,het is een achtergrondfoto van Faller 180511 Schwarzwald (baar).Die bruine spant is nog van de vorige bewoners moet ik er nog af halen (is van een tussenwand geweest).Ik neem aan dat jullie die schuine spanten bedoelen die zijn van het schuine dak,als ik het daarvoor had gezet dan was ik zowel links als rechts een meter kwijt geweest.Je kan niet alles hebben  :D .Het wolkendek tegen de schuine wand snij ik er waarschijnlijk vanaf,dan komt alles op 35cm hoogte.Ik dacht eerst maar even kijken voordat ik de foto aan stukken snij.
Hartelijk bedankt voor de reacties.

groetjes Huib
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Lid sinds: 2007

Rotterdam

offline
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Is ook een mooi gebied Schwarzwald, zijn we 5 jaar geleden geweest met scouting kamp. zeer mooie omgeving en ook mooie bergen.

GR Mike
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
nice 8)

Pieter
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Lid sinds: 2007

Ik ben 3 railer zonder pukkels

offline
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Hallo Huub, mischien toch wolken papier om de spanten, de baan is heel mooi aan het worden,


                                                         Mvg. Arie
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re: Achtergrondfoto plaatsen.
Hoi Huub,

Ondanks de bergen, geeft het een Nederlands gevoel en als ik naar jou rijdend materiaal kijk rij je allen Nederlands.

wat zijn de afmetingen van deze foto, en kun je er meerdere achter elkaar plakken?

Peter