Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Tilly's modelbaanproject: afbouw Märklin verzameling (04-11-2020)

Gestart door Tilly zaterdag 17 januari 2009, 01:49:58

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024(15-06-2013)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024(15-06-2013)
Super mooie oplossing John, dit staat veel beter dan de C-rails  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024(15-06-2013)
Zeer mooi gedaan John :thumbup:.
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024(15-06-2013)
Zoals altijd een lust voor het oog

groeten
Marcel (mjv_train)
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024(15-06-2013)
Hoi John,

Zoals gewoonlijk weer een briljante oplossing, we raken eraan gewent.  :D  :thumbup:


Groet,
Erik
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024
Die John, verzint ze waar we bijzitten 8o. Wat een mooie oplossing.
Nu kunnen we overgang rails van C naar K ook zelf maken ;). Bedankt
voor het delen,

vr gr Arie
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024
Hoi John,

Graag gedaan, vindt het leuk dat mijn ideeën gebruikt worden.
Zo ziet die brug er een stuk beter uit.

Wat ik bij mij wel hinderlijk vond is dat de loc's even een hupje maken als ze over de overgangen van C - K-Rails rijden, de spoorstaven zijn nl niet even hoog.
Ik heb dit opgelost door de C-rail, die tegen de K spoorstaaf aan komen, iets omhoog te brengen.
Dit kan je doen door tussen de laatste 2 bielzen, het uiteinde van een kleine tyrap te drukken (evt de spoorstaaf iets opwippen), dit uiteinde loopt een beetje scheef op waardoor je de spoorstaaf precies op hoogte kan brengen en ben je van het gehuppel af.

Een foto voor de duidelijkheid.


Groetjes Jac.
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024(15-06-2013)
Kun je geen stukje van de K-rails vijlen, danwel gelijk vijlen met de C-rails?

Groet,
William
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024
Heb ik geprobeerd, wil je de overgang geleidelijk hebben, dan moet je een wat langere stuk vijlen, en dat zag er niet uit.

Groetjes Jac.
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024
Hoi Franky,

Nee, dit heb ik niet geprobeerd, omdat de oplossing die ik bedacht heb voor mij goed werkt.
Het lijkt mij best wel een klus om C-railstaven op een K-bedding te maken.

Groetjes Jac.
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024(15-06-2013)
Hallo John,

Weer een mooi idee voor een brugje mooi opgelost.
Wel een stukje K rail in je baan  :O :)

Gr Einte
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024(15-06-2013)
Goedemiddag,

allemaal weer bedankt voor jullie reacties maar de eer gaat toch naar Jac :thumbup:

Ook bedankt voor de tip met het tyrap :thumbup:

Citaat van: Nouga op zondag 16 juni 2013, 08:32:08

Heb jij ooit geprobeerd C-railstaven te gebruiken ipv K-railstaven? Dan ben je van het profielverschil verlost.


Hoi Franky,

geen slechte gedachte. In geval van deze ombouw is het wel zo dat de railstaven van de K-rail mooi in de bedding van de C-rail klemmen omdat K-railstaven iets dikker zijn dan die van C-rail. Andersom zul je dus hoogstwaarschijnlijk lijm moeten gebruiken om het geheel goed gefixeerd te krijgen. Ben inderdaad benieuwd of iemand dit al eens geprobeerd heeft.

Groetjes, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024(15-06-2013)
John,

Dat heb je mooi gedaan. En zo zie je maar weer, ook overgangsrailzen zijn zelf te maken  O:-D

Mvg
Edwin (Spoorbrug^^)
Re: Tilly?s modelbaanproject: C-rail aangepast voor Noch brugje 67024(15-06-2013)
Voor 2 rail zijn er raillassen met aan de beide zijdes een ander profiel.
Dan komen de railstaven ook op dezelfde hoogte uit.

Zou ook een optie zijn om te kunnen koppelen.

Robin
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (17-06-2013)
Citaat van: Nouga op maandag 17 juni 2013, 10:20:09

Ik denk dat ik dat dan maar eens ga proberen om C-railstaven te gebruiken met een K-rail 'onderstel', dergelijke spielerei interesseert mij wel :-) Vooral als het nog nergens is getoond.


Hoi Franky,

houd ons aub op de hoogte :)

Citaat van: Nouga op maandag 17 juni 2013, 10:20:09

't Was wel grappig vast te stellen dat jij al weer gebombardeerd werd tot 'uitvinder' van het gebruik van K-rails op bruggen, terwijl ikzelf (en zoveel anderen) dat al meer dan 40 jaar geleden toepaste... 
't Lijkt soms wel of je de goeroe bent van een sekte :-) Hoe doe je het toch :-)


Hoi Franky,

inderdaad vreemd want ik geef toch duidelijk aan waar "het idee" vanaf komt.

Nu steek ik best wel veel tijd in het maken van duidelijke foto's met daaraan gekoppeld een duidelijk verhaal. Ook ben ik blij met kritiek en doe er dan vervolgens ook (meestal) iets mee. Hoogstwaarschijnlijk waardeert men dit en vandaar deze reacties. Maar goed, eigenlijk moeten de bezoekers van mijn topic hier op reageren ;)

Edwin,

bedankt voor je reactie :thumbup:

Robin,

interessant, heb je iets meer info? Merk, artnr?

Vandaag het Noch brugje ingebouwd. Zo was het vanmorgen:



En nu met geplaatst brugje:



Op deze foto is ook te zien waarom ik voor dit brugje gekozen heb. Door de constructie is het uitermate goed geschikt voor inbouw in een steigend traject. Op de achtergrond is al te zien waarom men dit brugje hier gebouwd heeft ;)

Hier nog een foto vanuit een andere hoek:



En nog één vanop afstand:



Beide bruggetjes liggen toch wel korter bij elkaar dan ik gehoopt had maar laaten we afwachten hoe dit er straks uit ziet. Morgen eerst maar eens het landschap eromheen vorm gaan geven.

Groetjes, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (17-06-2013)
Bij de buren staat het hele asortiment op de site.
Kijk even onder overgangsraillassen.Je zoekt code 100/83 Dat komt het dichtst in de buurt.(c-rail =code 90)

http://encyclopedie.beneluxspoor.net/index.php/Raillassen_en_overgangsrails

Mvg Robin
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (17-06-2013)
Goede middag Goeroe  :D John,

Ik vind dat je alweer een goede keuze hebt gemaakt met deze brug hij past er mooi in, hoe is het nu met de stevigheid van dit materiaal?

groeten Martin.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (17-06-2013)
Hallo John,

Ik vind de brug mooi, maar de stenen er onder zou ik van gips maken.
Dan ziet het er nog mooier uit en op maat zo als jij wilt hebben.

Gr Einte
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (17-06-2013)
Plaatjes
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (17-06-2013)
Hier komt de toorn van een John aanhanger, :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted: :twisted: hahahaha.

vr.gr. Gunther.

Zonder gekheid een prima oplossing die ik goed zal onthouden voor later op mijn baan. :thumbup:
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (17-06-2013)
Franky,

Ik denk dat John de eerste is om je kritiek juist te waarderen, uiteindelijk is het opbouwend en wordt het er beter van.

Mooie oplossing, maar...., wat heb je nou precies gedaan? Railstaven van een c-rail in een k bedding gedrukt? Nog tips, lastige punten, fluitjes van centen en andere ervaringen?

Oh, en om je niet alleen te laten zijn: ik vind jouw oplossing ook mooier :D
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (17-06-2013)
Hoi Franky

Bedankt voor dit voorbeeld van je daar heb ik ook wat aan :thumbup:
En mooi duidelijk weergegeven.

Tony
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (17-06-2013)
Hoi Franky,

dit ziet er inderdaad beter uit :thumbup:

Welke C-rail heb je gebruikt? De 24360? Heb je de railstaven nog ergens mee vast moeten zetten?

Groetjes, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (22-06-2013)
Hoi Franky,

bedankt voor de info :thumbup:

Heb zelf nu ook jouw methode geprobeerd en hiervoor C-rails 24360 en k-rails 2200 gebruikt:



Bij de C-rails eerst het middengedeelte en bij de k-rail de railstaven verwijderd:



Vervolgens het onderste gedeelte van de k-rail op de railstaven van de c-rail geklikt en één uiteinde van de c-rail naar het midden opgeschoven:



Tot slot dan de railstaven nog op maat gemaakt:



Nu had ik in dit geval gekozen voor k-rail 2200 omdat deze exact zo lang is als het Noch brugje. Het nadeel daarvan is dat de biels van van de k-rail niet zo mooi aansluit op de bedding van de C-rail. Het is dus beter om voor een langer stuk k-rail te kiezen en deze in te korten zodat deze overgang er mooier uit ziet. Een andere mogelijkheid is om de bedding van de C-rail langer te kiezen zodat het beter aansluit, dit is te zien op de foto's van Franky.

Franky,

nogmaals bedankt voor deze tip :thumbup:

Het brugje is nodig om een riviertje over te steken. Inmiddels heb ik dit riviertje al enigsinds vorm gegeven en bekeken waar dan de ruïne komt te staan. Zo zou het er ongeveer uit kunnen gaan zien (op het brugje bevindt zich nog k-rails):



Bij het vormen van het landschap bewijst zich trouwens de bouwmethode met tempex. Je zet er eenvoudig de snijder in en kunt het zonder veel moeite veranderen en aanpassen :thumbup:

En dan nog enkele reacties:

Citaat van: Einte op maandag 17 juni 2013, 19:53:31

Ik vind de brug mooi, maar de stenen er onder zou ik van gips maken.


Hoi Einte,

bedankt voor de tip maar ik wil het toch eerst zo proberen, kost nl allemaal ook weer extra tijd :?

Citaat van: oosterom op maandag 17 juni 2013, 18:52:57

hoe is het nu met de stevigheid van dit materiaal?


Hoi Martin,

stevigheid is wel voldoende maar dit kan toch niet tippen aan kunststof of metaal :?

Groetjes en tot de volgende keer, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (22-06-2013)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (22-06-2013)
Geweldig hoe jij altijd de puntjes op de I zet John.
Als straks het water onder deze brug doorstroomt krijgt de brug nog meer status.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (22-06-2013)
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (22-06-2013)
Hi John,

Ik gebruik alleen K-rails en dus K-rails fan maar dit, voor je brug, is een mooie oplossing,

Groet
Harald
Re: Tilly?s modelbaanproject: Noch brugje 67024 geplaatst (22-06-2013)
Dit is ook een geweldige oplossing, dat ik dit niet geprobeerd heb.

Groetjes Jac.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Op bezoek bij Wim (26-06-2013)
Goedemiddag allemaal,

eergisteren ben ik bij Wim Wijnhoud op bezoek geweest. Hij maakt fantastische scenery en een kans om bij hem "in de keuken" te kijken liet ik mij natuurlijk niet ontgaan :)
Zijn bouwactiviteiten zijn te aanschouwen bij onze zuiderburen., hier de link naar zijn Topic:

Klikklak

En voor de liefhebbers hier nog twee filmpjes:





Wim heeft mij laten zien hoe je een stukje bosgrond maakt en daar heb ik natuurlijk enkele foto's van gemaakt ;)

Eerst verzameld hij allerlei takjes en worteltjes uit de natuur en gemengd met wat strooisel en gedroogde Thee krijg je een mengsel wat de basis gaat vormen voor een mooi stukje bosgrond. Zo'n mengseltje ziet er dan zo uit:



Na de onderlaag ingesmeerd te hebben met houtlijm en het strooien van dit mengsel aangevuld met andere soorten strooisel, krijg je zo iets:



Het resultaat is uiteindelijk verbluffend:



En omdat het zo mooi is hier nog twee foto's:





Nu alleen nog even namaken :D

Wim, nogmaals hartelijk bedankt voor de gastvrijheid, het was me een treinreis van 2x 3uur dubbel en dik waard.

Groetjes, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Op bezoek bij Wim (26-06-2013)
Zo....  8o
dat ziet er mooi uit, en wat een goed idee.
het ligt dus blijkbaar gewoon voor het oprapen...
:thumbup:

groet Winno
Re: Tilly?s modelbaanproject: Op bezoek bij Wim (26-06-2013)
Hallo John,

Kan mij voorstellen dat het je die 2x 3 uur waard was. Inderdaad wat een prachtig resultaat. :thumbup:
Daarnaast is het, naast gezellig, ook gewoon leuk om iemand in de praktijk dingen te zien doen.

Je bruggetje is ook mooi opgelost zo, met dank aan Franky. Ik vind het mooi om te zien dat je landschap langzaam maar zeker steeds meer vorm begint te krijgen. Moet zeggen dat de methode met de tempexsnijder mij wel aanspreekt. Haal je die platen tempex gewoon bij de bouwmarkt?

Gr. Joachim
Re: Tilly?s modelbaanproject: Op bezoek bij Wim (26-06-2013)
Hoi John,
Wat mooi om jouw draadje weer eens even te zien.
Ik blijf het met veel interesse volgen! Succes.

Groeten Jake
Re: Tilly?s modelbaanproject: Op bezoek bij Wim (26-06-2013)
Hallo John,

Je brengt me wel op een idee, om dat een keer uit te proberen.
Als jij zo scenery gaat maken op je baan, kunnen wij dat wel vergeten, dit gaat je wel lukken.

Gr Einte
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje (05-07-2013)
Citaat van: jj_marklin op woensdag 26 juni 2013, 17:32:53

Haal je die platen tempex gewoon bij de bouwmarkt?

Gr. Joachim

Hoi Joachim,

yep, gewoon bij de bouwmarkt maar natuurlijk wel even wachten op een kortingsaktie :)

De afgelopen dagen begonnen met de bouw van een riviertje. Omdat ook dit nieuw terrein is heb ik ervoor gekozen om het "uitneembare" luik als proefstuk te gebruiken.

Op de eerste foto is dit luik met daarin de geul en enkele rotsen te zien:



Deze meer platte rotsen zijn gemaakt mbv Woodland rotsmal 95912 die Martin(bedankt :thumbup:) laatst had meegenomen.

Vervolgens ook enkele rotsen aan de oevers aangebracht en het geheel aangesmeerd. De meeste van deze rotsen zijn direct in de nog natte gips geduwd en zitten dan ook direct vast.



Daarna het geheel in een eerste basiskleur gezet:



Het ziet er nog voor geen meter uit maar ik hoop dat dit in de toekomst nog gaat veranderen :D

De volgende stap zou zijn het aanbrengen van middelgrote rotsblokken en had gedacht hier en daar wat natuurlijke steentjes voor te kunnen gebruiken maar vond er geen met een geschikte kleur. Steentjes eerst wit verven en vervolgens op kleur brengen gaf geen goed resultaat dus maar besloten om ook hiervoor stukken gips te gebruiken. Eerst wat grotere rotsblokjes in stukjes geslagen en de lelijke hoekjes bij gewerkt:



Daarna de rotsblokjes in een goedkoop theezeefje van de Action gedaan en ondergedompeld in het kleurmengsel:



En dit is dan het resultaat:



Deze stukjes zijn iets donkerder omdat ze zich direct volzuigen met verf maar dat lijkt mij geen probleem.

Tot slot deze middelgrote rotsblokken vastgezet met houtlijm:



En zo ligt het nu te drogen. De volgende stap is het aanbrengen van "rivierzand" en denk daarvoor zilverzand te gaan gebruiken die misschien wel makkelijk op de juiste kleur te brengen is. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje (05-07-2013)
Ik denk dat het heel mooi word :thumbup:
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje (05-07-2013)
Hoi die John,

Het ziet er veel belovend uit zo dat riviertje, ik heb ooit in een tuincentrum
wat potten met steentjes in diverse maten meegenomen in een prachtige  grijstint.
Meestal in de crea bea hoek, het is maar een tip John. Of anders bij Anita decor.
Wat ga je als water gebruiken ? Succes met de afwerking.

Groeten Johan
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje (05-07-2013)
Hoi,

In een bergrivier zijn die stenen altijd afgerond. Is het mogelijk dat zelf na te maken? Stel je zou die gipsrotsen in een doos doen en die een tijdje een en weer bewegen zodat ze rond slijten. Dat zou helemaal een mooi effect geven. Hoewel het er al prachtig uitziet hoor!
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje (05-07-2013)
Buiten, (in de z.g. natuur) wemelt 't van de afgeronde kiezelsteentjes, in alle soorten en maten... ;)
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje (05-07-2013)
Ach ja das de makkelijke oplossing :DO:-D  :thumbup:
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 2 (07-07-2013)
Hallo allemaal,

en bedankt voor jullie tips :thumbup:

Ik meen mij te kunnen herinneren ook riviertjes te hebben gezien waar niet alle steentjes afgerond zijn. Ik vind dat trouwens ook niet mooi en op de modelbaan zelfs niet realistisch, maar goed, ieder zijn meuk :D

Johan,

ik ben er nog niet zeker van maar Wim gebruikte Waterdrops van Noch en dat zag er toch wel goed uit. Het grote voordeel van deze methode is dat je het "water" na opwarmen opnieuw kunt bijwerken :O

Ondanks het mooie weer gisteren en vandaag toch nog iets gedaan. In het verleden had ik al een zak aquariumzand meegenomen van de Intratuin in de hoop deze ooit te kunnen gebruiken en dat moment was nu aangekomen. Het gaat om dit produkt:



De open ruimte tussen de rotsen eerst ingesmeerd met ietwat verdunde houtlijm en vervolgens strooien maar:



Ditzelfde nogmaals gedaan en toen direct de eerder gemaakte kleinere rotsblokjes aangebracht:



Tot slot het ietwat gele zand iets donkerder gekleurd met dit als voorlopig eindresultaat:



Niet slecht maar er moet nog veel gebeuren.

Het gaat de komende dagen erg warm worden dus dit geeft me mooi de gelegeheid om eens na te denken over de volgende stappen.

Groetjes en allemaal nog een fijn weekend, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 2 (07-07-2013)
John, goed idee! Naar ik aanneem modelleer je een snel stromend riviertje. Wat het helemaal af maakt zou zijn als je de rotsen en het zand conform de stroomdraad in de rivier positioneert. Dus waar de stroomdraad loopt gladde rotsen, ophoping van kleinere rotsen tegen grotere en bijna geen zand. Buiten de stroomdraad meer grillig geplaatste rotsen en veel zand. In de draad zouden ook "vastgelopen" boomtakken tegen en tussen de kleinere rotsen niet misstaan! Maar dit is natuurlijk wel erg detaillistisch...
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 2 (07-07-2013)
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 2 (07-07-2013)
Er zijn natuurlijk heel veel middeltjes te koop om water mee te makem, zelf gebruik ik soms alleen maat houtlijm, droogt redelijk helder op, of jachtlak, geeft een wat donkere onderkleur.
Je kan ook parketlak nemen op waterbasis en dan de rivier stroming van transparante silicone maken.
Dan de koppen van de golfjes met wat wit aantippen en als het allemaal goed droog is afwerken met transparante glanslak.
Ik heb mijn snelstromende rivier ook op die manier gemaakt.





Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 2 (07-07-2013)
Hoi Kees,

bedankt voor de tips :thumbup:

Hoi Tom,

bedankt voor het plaatsen van de foto's :thumbup:

Groetjes, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 2 (07-07-2013)
Ziet er al geweldig uit John! :thumbup:
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 3 (08-07-2013)
Mercy Brian :thumbup:

Ondanks het prachtige weer heb ik vanmorgen het eerste "basisgroen aangebracht en heb hierbij de tips van Karst en Wim ter harte genomen. Het gedeelte met de donkerbruine verf heb ik eerst met water lichtjes nat gespoten en vervolgens een flinke laag onverdunde houtlijm aangebracht. Daarna het zooitje onregelmatig besprooit met Turf 95110, 95120 en 95130 van Noch, strooisel 201, 204, en voornamelijk 205 van Jaap Vriend, en eigen brouwsel gedroogde koffie en Thee. Vervolgens het geheel nogmaals nat gespoten met water en een druppeltje Dreft en daarna alles ingedruppeld met water verdunde houtlijm. Na drogen ziet dit er dan zo uit:



Nog een close-up van het riviertje:



En nog een close-up van het groen:



Morgen aan de gang met m'n Grassmaster, ben benieuwd.

Groetjes, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 3 (08-07-2013)
Twee duimpjes John, strak werk!  :thumbup: :thumbup:
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 3 (08-07-2013)
:eek: Wat ziet dat er al goed uit! :thumbup:
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 3 (08-07-2013)
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 3 (08-07-2013)
Dat ziet er goed uit, zo zie je dat met verschillende kleuren strooisels en wat eigen brouwsels de natuur heel dichtbij komt.
Je zou haast zeggen, hou het op een droge rivierbedding. ;)
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 3 (08-07-2013)
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 3 (08-07-2013)
Prachtig staaltje landschapsbouw John!

Ook jij kan een workshop hierin geven  :)
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 3 (08-07-2013)
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 3 (08-07-2013)
 ;) mooi John , geeft weeral wat ideeën voor de toekomst ...  :?
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 3 (08-07-2013)
Hoi John.

De eerste stappen zien er goed uit.We zijn benieuwd naar de rest.Vooral de bodem van de rivier hoe deze er uit ziet nadat je het water er in hebt gemaakt zijn we nieuwsgierig naar.

Succes met de verdere bouw.

Harald & Alex
Re: Tilly?s modelbaanproject: Bouw riviertje deel 3 (08-07-2013)
John, zier er super uit vooral de groenvoorziening is erg mooi ben erg benieuwd naar het vervolg.

Gr henk