Hallo allemaal,
Allemaal opnieuw bedankt voor jullie reacties en Hans:
VRAAG: heb jij je rails een verfje gegeven ??..roestig gemaakt, of zie ik dit verkeerd.
Nee, de spoorstaven zijn nog allemaal blank, om ze ?ondergronds? ook te schilderen ging mij net wat te ver

Vanmorgen vroeg opgestaan en zojuist de keerlus van nivo 3 verder afgebouwd en natuurlijk volgen er foto?s. De eerste is genomen richting klimovaal:

De draadeinden zijn bewust iets langer gemaakt omdat er misschien nog een keerlus komt op het zichtbare nivo, afslijpen kan tenslotte altijd nog.
De volgende foto is genomen richting het schaduwstation:

Provisorisch de eerste plaat van het schaduwstation bevestigd. Ben er nl ook nog niet aan uit hoe ik hier aan de onderzijde de bekabeling aan ga leggen.
En hier nog een foto vanop afstand:

Vooral deze foto doet mij deugd. Als je nu de treinenkamer binnenkomt dat zie je tenminste iets ?groeien?. Het gaat langzaam vooruit maar het is ook zo ontzettend veel werk.
Ben er nu een beetje beu aan dus de volgende update, het verder opbouwen van de klimovaal, zal iets langer op zich laten wachten. Ik merk namelijk dat er meer moeite gedaan moet worden om netjes te blijven werken dus wordt het tijd voor een (korte) break.
Groetjes en tot de volgende keer, John