Citaat van: Tilly op maandag 31 januari 2022, 18:25:46
Het ontbreekt nog steeds aan motivatie en inspiratie 
Zonder het hele topic weer door te spitten even een korte reactie. Ik heb dat ook gehad, vooral toen ik ineens alles groot wilde opzetten. Misschien zie je parallellen, geen idee. Daardoor kwamen er zoveel problemen tegelijk op mijn pad dat het ene probleem het andere overschaduwde. Daardoor was analyse van een enkel probleem vrijwel onmogelijk. Ik heb alles van me afgegooid en er een flinke poos niet meer naar omgekeken. Ik heb daarna, eigenlijk door een verhuizing, alles afgebroken en besloten de nieuwe baan zo op te zetten dat ik 'm in stukjes kon opbouwen. Daaruit is mijn huidige baan ontstaan. In de basis is het een gewoon ovaal, waardoor een rondje rijden al snel mogelijk was, computeraansluiting tot stand gebracht en een besturingspakket geïnstalleerd, daarna één blok aangebracht, daarna een tweede etc, tot ik helemaal rond was. Daarna een extra spoortje gemaakt in het schaduwstation, met een wisseldecoder dus - weer wat moeilijker - en een tweede, derde etc. Nu werken alle geplande sporen en heb ik nog puzzeltjes als het gaat om bijvoorbeeld bijzondere eigenschappen voor bepaalde treinen (die mag daar komen en die niet enzovoort). Maar het plezier is wel terug. De voortgang is traag, erg traag, maar dat maakt niet uit.
Misschien heb je er wat aan, misschien niet. Dan leg je het gewoon naast je neer.