Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Tilly's modelbaanproject: afbouw Märklin verzameling (04-11-2020)

Gestart door Tilly zaterdag 17 januari 2009, 01:49:58

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
Lid sinds: 2010

Ik zie al een lichtpunt aan het einde van de ...

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
 :) zeer mooie ruïne .... ben ik jaloers op  :? is deze duur ? waar kan ik deze vinden ?

Alvast weeral de felicitaties van mijn zijde ...


Groeten Freddy
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
Ga ik ff een dag of 10 met vakantie zijn er volop updates te zien.
Ziet er allemaal erg goed uit, de vraag licht of donker zou ik willen beantwoorden met, werk van licht naar donker.
Hoe verder het donkerder wordt naar achter toe hoe meer diepte het geeft.
Ruïne vind ik helemaal te gek.
Daar mag nog wel wat klimop tegenaan en mos begroeïng met de fijne turf van Jaap.
Ook zou ik er wat muur ankers in maken van wat draadjes messing die dan weer zwart en roest kleur krijgen.

Zoiets bijvoorbeeld.





Verder wens ik je alvast een fijne vakantie. B)
Wij hebben er net 1 achter de rug en ik kan zeggen, dat smaakt naar meer dus binnenkort maar weer naar Griekenland. :)
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
mooie update.

zie ik het nou goed?
is die ruine op plaatje 3 blauw en op 4 en 5 grijsachtig?  :help:

mvg Matthijs
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
Hoi Fred,

alle in en outs vindt je hier:

Klikklak

Hoi Tom,

bedankt voor de foto, ziet er toppie uit :thumbup:

Hoi Mathijs,

die derde foto is inderdaad heel vreemd van kleur, geen idee wat hier fout gegaan is :?

Groetjes, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
Hallo John.

Fraai gemaakt  , heb je tevens een doel voor je wandel pad.
Leuk met hier en daar een wijngaard en een mooie vakwerkhoeve...

Grt Johan en een fijne vakantie.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
Dag John,

met buitengewoon veel interesse de afgelopen dagen alles van jouw topic gelezen. Geweldig gemaakt en gedocumenteerd, grote klasse!!! In jouw topic komen alle elementen en bouwfasen heel duidelijk in woord en beeld naar voren. Niet alles begrepen van de problemen van de electronica.
Ik heb veel geleerd en ga bij mijn nieuw te bouwen spoorbaan grondig tewerk. Heb inmiddels 32m kabelkokers gekocht.
Wat een geweldig forum waar veel kennis aanwezig is en wordt geëtaleerd.

Veel succes met de verdere bouw en aankleding,

groet Johan
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
Hoi John,

Prachtige ruïne heb je. Jammer dat je met vakantie gaat, moeten we weer langer wachten tot de volgende up-date... >:-D

Je tunnel is geslaagd naar mijn mening. Goede kleurverhouding. Als je straks het groen gaat aanbrengen wordt het weer anders qua aanzicht en ga je er nog meer van genieten.
Fijne vakantie.

groeten Ronald  :)
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
Lid sinds: 2011

Niet in paniek raken zolang ik dat ook niet doe!!!

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
Sinds een paar dagen zit ik met een gescheurde meniscus thuis en dat is niet zo'n lekker gevoel dus ben ik maar eens door 128 blz modelbouw heen gaan spaaien. Werkt als pijnbestrijder. Ademloos. Geweldig. Zoveel rails en geen spaghetti bord. wens je veel bouw plezier en als ik weer wat mobieler ben zou ik graag eens een blik willen werpen op je Budels miniworld. Wellicht hebben de meeste minder plaats maar het kan toch als motivator werken. Anders bouwt Vlassak nog wel wat bij aan de hobbyruimte.

Groeten en  veel bouw en fotografeer plezier gewenst Jeroen
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
Lid sinds: 2010

Beter één module klaar, dan hele baan nooit af...

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Plaatsing ruïne van Modellbau Luft (09-08-2013)
Schitterende ruïne zeg! en ook mooi verouderd, ik vind het razendknap om die kleuren zo goed te treffen!  :thumbup:
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Hallo allemaal,

De afgelopen twee weken zijn we met de kids naar de Eifel getrokken en in navolging van andere forumleden hier een korte uiteenzetting van hetgene we gezien hebben.

We zijn een dagje naar het ?Adler- und Wolfspark Kasselburg? geweest met zijn prachtige kasteel:



En nog een foto van de binnenplaats:



De vogelshow met uilen, valken en arenden is echt een aanrader. Hier de link naar hun site: Kasselburg

Onderweg nog ergens dit kasteel gezien maar we weten niet meer waar:



Dus als iemand het weet??.

Dan de waterval (watervalletje ;)) van Nohn:



Bij de Nohner Mühle die er in de buurt ligt kun je trouwens heerlijke taart eten :)

Natuurlijk zijn we naar Monschau gereden met zijn prachtige ligging en bebouwing. Hier een herkenbare foto:



De druivenstruiken langs de Moesel (foto genomen vanuit de auto):



Cochem met zijn Burg:



Aan de foto is te zien dat het al aan het schemeren was en daarom helaas ook geen foto?s van de binnenstad.

In Gerolstein nog deze foto gemaakt van een rotspartij die me moet helpen bij de aankleding van mijn baan:



Verder was hier trouwens weinig te beleven.

Dan nog de Laachersee waar we gewaterfietst en gezwommen hebben maar waar ook deze prachtige kerk met klooster en tuin te zien was:



Hier de link: Kloster Maria Laach

Vianden (Luxemburg) mocht ook niet ontbreken:



En dan mijn favoriete kasteel, dat van Eltz:



Omdat het zo mooi is en zo een fantastische ligging heeft, hier nog een foto genomen vanuit een andere hoek:



We hebben hier bewust de lange wandelroute gekozen van Wierschem naar Eltz en weer via een andere weg terug die totaal zo?n 12.3km(!) lang was. Achteraf gezien voor ons Janneke wat te lang en heb haar regelmatig moeten dragen maar dit was toch dik en dubbel de moeite waard. Deze route is in één woord: Fantastisch! Dit soort plaatjes kom je dan onderweg tegen:



Tijdens een andere trip zagen we in Junkerath nog een vervallen station liggen maar omdat het zo?n mooi bouwwerk is hier twee foto?s:





De perrons waren wel nog in gebruik maar het station zelf stond helaas leeg :-(

In de tweede week hebben we overnacht in het bovenste appartement van dit kasteel:



Hier de link naar hun site: Castle Kerpen

Een hele leuke ervaring. De kids konden zich hier verkleden in middeleeuwse stijl en konden met (plastieke) zwaarden vechten, pijl en boog schieten, diverse spelletjes doen, enz. Ze vonden het helemaal geweldig. Hier nog een foto van de binnenplaats:



Al met al hebben we in combinatie met prachtig weer een fantastische vakantie gehad waarbij de kinderen zich goed geamuseerd hebben en we ook nog het één en het ander hebben kunnen zien. Helaas is het nu voorbij maar hebben we genoeg inspiratie opgedaan voor de baan

Groetjes en tot een volgende update, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Hallo John,

Hoef niet te vragen of je vakantie mooi was.
En je kan aan de slag, met het na bouwen van af de foto's.
Dat worden voor ons weer vele updates om van te smullen kan niet wachten tot je gaat beginnen.
Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn.

vr.gr. Gunther.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Die foto's roepen bij mij weer heel wat herinneringen op, Monchau, Viande, Klein Zwitserland, Cochem enz. enz.
Bedankt voor de foto's, ik denk dat er wel velen zullen zijn die hier weer wat aan hebben, ik in ieder geval wel.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
John.

de andere Burcht is Burcht Pyrmont
http://www.burg-pyrmont.de/
ik kan het mis hebben, maar het lijkt er wel op.
vlakbij een waterstoom aan de onderzijde van de burcht genomen?

deze wel...





blijft een mooie omgeving..

groet Winno

groet Winno
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Hai John

Prachtige foto's in een mooie omgeving, kan me goed voorstellen dat dit een inspiratiebron is voor jouw prachtige baan.
we zien het wel in je updates.

Mvg
Koos
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Mooi mooi mooi John !!

En dan te bedenken dat ik binnenkort afreis naar Duitsland/Schwarzwald, half uurtje naar de Bodensee, Schaffhausen ....  dichtbij die Schweiz.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Wat zijn er toch mooie plekken op de wereld, ik vind die kleine waterval schitterend.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Hoi John, tijdje niet meer gelezen maar wat een mooie updates! De bouw is nu inderdaad in een dankbare fase maar mag ik nu geloven dat er vele kastelen geplaatst worden? Burg Eltz is ook voor mij een favoriet. Destijds via een lange klim uit het bos benaderd (achterkant?) leuke wandeling en dan ineens die imposant hoge burcht.
Succes met de afwegingen!
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Hi John, mooie update. Duidelijk te zien waar jij de inspiratie vandaan haalt voor die geweldige baan die je aan het realiseren bent!

Groeten,
Marc

Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Citaat van: wvniersen op zaterdag 24 augustus 2013, 17:09:30

de andere Burcht is Burcht Pyrmont
http://www.burg-pyrmont.de/
ik kan het mis hebben, maar het lijkt er wel op.
vlakbij een waterstoom aan de onderzijde van de burcht genomen?

deze wel...

blijft een mooie omgeving..

groet Winno


Hoi Winno,

dat is 'em, bedankt voor het plaatsen van de info en foto's :thumbup:

We hebben wel die waterval gemist, een goede reden om nog eens terug te gaan ;)

Citaat van: degeluidsman op zaterdag 24 augustus 2013, 18:21:50

Wat zijn er toch mooie plekken op de wereld, ik vind die kleine waterval schitterend.


Hoi Peter,

en dat op 2.5uur rijden van thuis B)

Citaat van: Golfer op zaterdag 24 augustus 2013, 20:23:26

maar mag ik nu geloven dat er vele kastelen geplaatst worden? Burg Eltz is ook voor mij een favoriet. Destijds via een lange klim uit het bos benaderd (achterkant?) leuke wandeling en dan ineens die imposant hoge burcht.


Hoi Michiel,

na een prachtige lange wandeling kom je uit het bos, je gaat een "hoek" om en dan zie je inderdaad plotseling dit machtige kasteel voor je. Een moment om nooit meer te vergeten :thumbup:
Ik vind het mooi om kastelen te zien maar dit wil nog niet zeggen dat er meer komen ;)

Bedankt weer voor al jullie reacties :thumbup:

Groetjes en allemaal nog een fijn weekend, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Goede morgen John,

Zo te zien heb je een leuke vakantie gehad, en dat zo kort bij huis, ik  heb er met de caravan ruim 14 uur over gereden en dan nog met illegale snelheden. Ga jouw vakantie foto's even aan de dames laten zien. Ik denk dat je weer genoeg inspiratie opgedaan hebt en leuk om te lezen dat jij ook foto's van de rotsen hebt gemaakt ik namelijk ook en zo doe je toch weer ideetjes op. Een fijn weekend verder.

groeten Martin.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Hallo John,

Op jou baan zou je zeker nog een grote of twee kleinere kunnen plaatsen.
Er zijn in Duitsland plekken zat dat je een kasteel ziet je eigen om draait en er staat er weer een.
Denk hierbij aan de Moesel onder andere.

vr.gr. Gunther.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Lid sinds: 2011

Niet in paniek raken zolang ik dat ook niet doe!!!

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Als je op TV (ben dit jaar live geweest) naar de GP formule 1 gaat dan zie je daar ook een groot kasteel. Volgens mij heet het Castel Nürburg en het is een groot kasteel in goede staat. Ben er niet wezen kijken want mijn princes was niet mee. Alleen me pa en me zwager en die dachten net als ik na een hele dag tribune aan wat anders. Proost. Mot ook af en toe.
Trouwens bij ons in limburg staan ook de nodige kastelen waarvan er enkele toch ook erg leuk zijn en de invloeden uit de eifel zichtbaar zijn. Rij je in 3 kwartier naar toe. Zonder illegale snelheden.


Groeten jeroen
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Hoi John.
De foto's laten goed zien dat jij (en je gezin) een mooie vakantie hebben gehad, daarbij heb je ook weer vele voorbeelden en inspiratie voor op de baan! :thumbup:

Veel succes en plezier met de opgedane (nieuwe?) ideeën.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Hallo John,

Leuk dat je weer terug bent en dat je je vakantie kiekjes met ons deelt   :thumbup:

Zo zie a.d.h. Van de foto's wat voor mooie plekken er in de wereld zijn. Prachtig groen, bergen en kastelen  :P
Voorbeelden te over nou, ik ben benieuwd hoe de aankleding van je kasteel/ruïne gaat worden.

Succes en groeten Ronald  :)
Re: Tilly?s modelbaanproject: Vakantiefoto's (24-08-2013)
Hallo John,

Dat is een heerlijke vakantie geweest. En het kasteel in Eltz doet me een beetje denken aan Neuschwanstein in Zuid Duitsland.
Je hebt zo te zien weer genoeg inspiratie opgedaan voor de verdere bouw van je schitterende baan!
Je draadje blijft in de favorieten staan.

Groetjes,
Peter
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Goedemorgen,

de afgelopen dagen weer wat verder gebouwd. Inmiddels rondom de ruïne de eerste laag groen en de looppaden aangebracht en het riviertje weer verder aangekleed. Hier twee foto's:





Goed is nu te zien hoe mooi het luik in het landschap past. De bruine naad is wel nog duidelijk zichtbaar maar dit zal minder worden zodra het bruin overschilderd wordt met groen en het geheel nog verder aangekleed wordt met bomen, struiken, enz.

Ben nu bezig met het verder vormgeven van het langschapsgedeelte tussen de bruggen maar zie nu dat dit nog niet helemaal klopt. De helling loopt te stijl zoals te zien op onderstaande foto:



Of er moet hier ergens nog een steunmuur gemaakt worden, of een rotspartij, of het landschap vlakker maken, of......... Door zo te bouwen wordt wel duidelijk zichtbaar waar iets niet klopt en kan dit nog vrij gemakkelijk veranderd worden. Maar goed, nog uitdagingen genoeg dus ;)

Groetjes, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Hallo John,

Ik vind het helemaal niet te stijl.
De natuur laat zich ook niet vangen in steile of vlakke vormen.
De natuur is grillig en daar door ook mooi.
Dus ik zou zeggen niks aandoen aankleden die berg.
Maar een steunmuur kan wel natuurlijk, dat is dan iets wat de mens heeft aangebracht.

vr.gr. Gunther.
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Dag John.

Als je het landschap iets verlaagd en tussen portaal en brug met
'dezelfde stenen' een steunmuur neerzet ben je er misschien al?
Dan krijg je meer de indruk dat de 'spoordijk' in het landschap
achteraf is aangelegd.
En als ik zo naar de overzichtsfoto kijk, vind ik het verloop van
het riviertje nog wat bedenkelijk. Ik zie in het landschap geen
'reden' om het stroomverloop zo'n te laten kronkelen.
Nog best een lastige klus om een in fantasie-landschap een
realistisch natuurlijk verloop te verkrijgen en een juiste balans
tussen landschap en man-made elementen als bruggen, tunnels
en steunmuren.

Groeten,

Erik.
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Lid sinds: 2011

bezig met een module en de grote baan

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Een paar rotsen erop en een muurtje en het is meteen anders hoor.
Binnenkort kom ik eens kijken hoe groot en mooi dit gedeelte wel niet is en kan je misschien ook nog helpen.
Zal ook een beetje zand meenemen om te laten zien welke kleur het is. Je weet wel, van die paadjes.

Groet:
John
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Hallo Günther,

bedankt voor je reactie :thumbup:

Hoi Erik,

Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 31 augustus 2013, 11:13:41

Als je het landschap iets verlaagd en tussen portaal en brug met 'dezelfde stenen' een steunmuur neerzet ben je er misschien al?
Dan krijg je meer de indruk dat de 'spoordijk' in het landschap achteraf is aangelegd.


bedankt voor de tip. Misschien is daar inderdaad iets te halen.

Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 31 augustus 2013, 11:13:41

En als ik zo naar de overzichtsfoto kijk, vind ik het verloop van het riviertje nog wat bedenkelijk. Ik zie in het landschap geen 'reden' om het stroomverloop zo'n te laten kronkelen. Nog best een lastige klus om een in fantasie-landschap een realistisch natuurlijk verloop te verkrijgen en een juiste balans tussen landschap en man-made elementen als bruggen, tunnels en steunmuren.


Dit is inderdaad lastig maar ik heb in het echt ook nog nooit een riviertje gezien wat recht omlaag gaat. Het water zal natuurlijk de weg van de minste weerstand kiezen maar niet altijd is duidelijk te zien hoe dit zo gekomen is. Hopelijk zal het uiteindelijk plaatje laten zien dat het landschap zich zo heeft kunnen vormen.

Hoi John,

dat zou fijn zijn :thumbup:

Groetjes, John
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Lid sinds: 2011

Niet in paniek raken zolang ik dat ook niet doe!!!

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Wijnranken evt met veldspoor. Steile helling geen probleem.
Weingut rademacher. Geloof me is echt een aanrader.
Foto volgt
een beetje googelen helpt je nog meer. Als ik nog wat vindt ben je de eerste.

Grusse Jeroen
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Hallo John,

Het wordt een mooi geheel zo, de rivier langs de ruïne geeft een natuurlijke look of het al jaren niet anders is geweest  :thumbup:
Wat ga je op de paden strooien.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Hoi John,

Wat je vaak ziet is struikvorming pal naast de baan, dit kan je prima doen op dit steile stuk verder blijft het mooi om te zien.

Gr henk
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Een prima excuus voor een muurtje is een wijngaard.
De streek is er ook naar. Dus telen maar.

Ik vind alleen die ruïne iets te rotsachtig voor de rest van de omgeving.
Maar dat valt met een lading groen nog wel te camoufleren.

Robin
Re: Tilly?s modelbaanproject: weer verder met het landschap(31-08-2013)
Hoi John,

Wat al geschreven is lijkt mij een prima oplossing. Prachtig wordt de ruïne  :thumbup:

Zie graag weer de volgende foto's  >:-D

Groeten Ronald  :)
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Hallo allemaal,

wegens allerlei klusjes in en rondom huis ligt de bouw even stop. Wel kan ik hier een nieuwe aanwinst presenteren waar ik heel blij mee ben. Gisteren gekregen voor mijn verjaardag: Pola bouwpakket "Hotel zum Schrotturm":



Mooi werkje voor in de wintermaanden :)

Groetjes en hopelijk kan ik jullie binnenkort weer eens een echte update laten zien.

John
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Goedemiddag John,

Allereerst dan nog van harte met je verjaardag.
Mooi cadeau.  :thumbup:.

Citaat van: Tilly op maandag 16 september 2013, 15:43:25wegens allerlei klusjes in en rondom huis ligt de bouw even stop.
Hmmm, klinkt bekend... :D.

Updates komen in de winter vast meer dan goed.

Succes met klussen.

Gr. Joachim
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Dag John

Nog van harte gefelicteerd.
Is een mooi hotel, zal zeker goed passen binnen jouw scenery.
Nog veel bouwplezier en laat ons verrassen met je update.

Mvg
Koos
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
John, ook vanuit het Belgische Mortsel gefeliciteerd met je verjaardag en je nieuwe aanwinst, ik las eerst een verkeerde naam op de doos nl met enkele letters minder is het .... juist.  :)
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Citaat van: Johnnytrein op maandag 16 september 2013, 16:19:56
ik las eerst een verkeerde naam op de doos nl met enkele letters minder is het .... juist.  :)
Ik twijfelde nog om hem in te koppen... Was bang dat het lullig overkwam... ;) ;)
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Mooi verjaardags kado John veel knutselplezier. :thumbup:
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Lid sinds: 2011

Niet in paniek raken zolang ik dat ook niet doe!!!

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Hallo John, gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel knutselplezier. Maar wat beloelt men met Schrot turm? Trouwens wel leuk om te zien dat er nog zoveel Pola in omloop is. Ben zelf ook met een projektje bezig.



Groeten Jeroen
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Nog van harte , en plakse straks...... :thumbup:

Mvg: Alex
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Hallo John,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag van het zon overgoten eiland Goeree-Overflakkee.
Veel bouw plezier van de winter.

vr.gr. Gunther.
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
John,

Van harte gefeliciteerd.
Zoals je ziet lees ik nog steeds mee. ;)
Gr

Ron

Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Citaat van: krokodil68 op maandag 16 september 2013, 16:34:35
leuk om te zien dat er nog zoveel Pola in omloop is.
Pola bestaat (als merk) nog steeds... ===> klik
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
John,

Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag.
En die Updates die komen vanzelf wel weer, daar ben ik helemaal niet bang voor.

Met vriendelijke groet,
Peter
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Hi John,

Moest wel even "inhalen" met lezen maar het wordt hartstikke mooi.

groet
Harald
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Nog van harte gefeliciteerd! Een prachtig hotel :)

Groeten,

Henk163
Re: Tilly?s modelbaanproject: Verjaardagskado (16-09-2013)
Hoi John,
Van harte gefeliciteerd en dat is een mooi hotel, daar gaan veel uurtjes inzitten.  :thumbup:

Pola maakt bij mijn weten alleen nog maar schaal G, De H0 dingen komen tegenwoordig bij Faller vandaan. Het zou me niets verbazen dat Pola G ook van Faller is.

Vincent