Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Holland scale huisje ''pimpen!''

Gestart door MM. maandag 13 april 2009, 12:39:13

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Holland scale huisje ''pimpen!''
Op een zonnige morgen kwam ik op het idee om meer ervaringen op te doen met het verven voor later op myn nieuwe baan. Heb ik een huisje van holland scale gekocht..
Ik heb hem proberen na te maken zoals die op de doos stond. Zo lykt het wat echter en meer levendiger..
Ben benieuwd wat jullie er van vinden..


De verf

Het huisje van de voorkant!

Het huisje van de achterkant..

Dan tape je het af..

het eind resultaat

En de achter kant..

Re:Holland scale huisje ''pimpen!''
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Holland scale huisje ''pimpen!''
Heey Jeffrey,

Dat heb je erg leuk gedaan voor de eerste keer! :D
Het beste wat je kan doen is proberen uit de losse pols de steentjes wit te maken.
Dit is een enorm werkje en je moet het doen als je niet enorm gestresst ben maar dan heb je ook een enorm leuk resultaat. :)
Dank je voor het plaatsen en ga vooral door! :D

Groetjes,

Antal
Re:Holland scale huisje ''pimpen!''
Je kan het inderdaad beter met een heel klein kwastje doen dan krijg je een beter resultaat
Re:Holland scale huisje ''pimpen!''
Hoi,

lof voor je durf en initiatief ;)

Misschien kun je eens kijken in de laatste Railhobby. Daar staat een compleet artikel in hoe je HollandScale huisjes kunt verfraaien.

Grtzz,

Karst
Re:Holland scale huisje ''pimpen!''
He Jeff,

Leuk idee om het op z'n manier te doen. Ben het daarnaast wel eens met de personen die voor mij zijn geweest. Probeer het eens uit de losse pols.

Een ander idee is om voegenpasta van Anita Decor of die van Busch 1701 te gebruiken. Moet je even hier klikken voor een leuk voorbeeld. Heb ik destijds ook gedaan. Zelfs het zelfde model gekocht om te oefenen.

Gr, Hans