Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

[MS] mobile station flipt als je hem gebruikt

Gestart door ruben2.tk maandag 22 december 2008, 21:00:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
[MS] mobile station flipt als je hem gebruikt
als ik mijn mobile station aansluit op een spoortje, en ik een loc met de rijregelaar wil bedienen, reageert deze heel raar en  heel langzaam, als ik iets sneller draai geeft i ineens volgas of staat i ineens stil.

meer mensen last van dit probleem? en hoe is het op te lossen?

groeten ruben.
Re: [MS] mobile station flipt als je hem gebruikt
heb je je rails al eens geprobeerd schoon te maken, zal wellicht niet de oorzaak zijn maar dat kun je dan in ieder geval uitsluiten (vuile rails heeft invloed op het rijgedrag van je loc's door slechte massa verbinding)
Re: [MS] mobile station flipt als je hem gebruikt
Ruben,

Dit is een vaker voorkomen probleem met de MS. Gewoon terug naar je Dealer en een nieuwe halen.

Gr Joost
Re: [MS] mobile station flipt als je hem gebruikt
het probleem is alleen dat ik hem in houte op de beurs heb gekocht, en niet meer weet waar.
is er geen standaard garantie, dat i opgestuurd word naar keutermans en gerepareerd word. is nog net geen 2 jaar oud, komt uit een startpakket.
Re: [MS] mobile station flipt als je hem gebruikt
Ik heb voor hetzelfde probleem mijn ms ook teruggestuurd. Deze kwam ook niet van de handelaar waar ik hem binnenbracht. Het enige wat ik moest betalen was de 7 euro verzendkosten. :)

Re: [MS] mobile station flipt als je hem gebruikt
ga m eens naar de dealer in de beurt brengen, de stuurt m maar naar keutermans, en dan zien we wel.

groeten, ruben.