Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Baanplan klaar! 390x125

Gestart door Freebee zondag 21 december 2008, 20:05:56

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Baanplan klaar! 390x125
Graag op of aanmerkingen en tips over mijn baanplan.

Barry

Re: Baanplan klaar! 390x125
marklinfan
gast

Re: Baanplan klaar! 390x125
vind de rangeer sporen wel erg klein maar ik weet niet wat je erop wilt zettern
Re: Baanplan klaar! 390x125
die lopen nog verder door maar heb ze voor het gemak ingekort :P
had ik er wel bij kunnen vermelden, maar ja bij deze.

Barry
Re: Baanplan klaar! 390x125
Lid sinds: 2006

offline
Re: Baanplan klaar! 390x125
Ik zou de 24207 aan de linkerzijde (verbindingsstuk tussen de opstelsporen en het "rondje") vervangen door een 24206. Nu heb je 1 graad afwijking. met een 24306 heb je geen afwijking in graden.

Veel bouwplezier.
Re: Baanplan klaar! 390x125
Erg standaard allemaal ga eens in een treinbanen boek kijken, denk ook aan een schaduwstation dat wil zeggen ga werken met verschillende lagen en hou rekening met het feit dat 1,25 niet meer te bereiken is voor je met je armen.

1 meter tot 1,1 meter breed is echt het maximale, anders moet je gaan werken met openingen in je plaat of stukken die je eruit kan nemen. of je moet om de hele baan heen kunnen lopen uiteraard.



Re: Baanplan klaar! 390x125
Citaat van: Davy op zondag 21 december 2008, 21:20:55
Erg standaard allemaal ga eens in een treinbanen boek kijken, denk ook aan een schaduwstation dat wil zeggen ga werken met verschillende lagen en hou rekening met het feit dat 1,25 niet meer te bereiken is voor je met je armen.

1 meter tot 1,1 meter is echt het maximale, anders moet je gaan werken met openingen in je plaat of stukken die je eruit kan nemen. of je moet om de hele baan heen kunnen lopen uiteraard.





Dan heb je mijn armen nog nooit gezien :lol: , maar daarbuiten ik kom er nog bij.
Ik ga eens op internet zoeken hoe ik meerdere lagen kan maken of met mijn neus de boeken in.