Citaat van: redskin op maandag 22 december 2008, 11:49:33
Citaat van: rocofan op maandag 22 december 2008, 10:41:29
het feit dat deze knul zijn onvrede post , komt naar mijn mening alleen maar omdat hij niet goed geinformeerd is over de status van zijn reparaties/klachten.
Een nog belangrijker feit blijft dat als deze knul (zoals jij hem noemt) gewoon de handleidingen had gelezen had hij geweten dat de kraan moest worden aangemeld omdat het geen mfx is, en dat de optrek/rem vertraging via een potmetertje op de decoder moet worden ingesteld. Hij had dan twee van de drie loc's niet hoeven op te sturen wat ook minder ergernis had geleverd.
Hij moet blij zijn dat het gratis is gebleven, Keuterman had ook service kosten kunnen vragen voor het "nakijken" van de kraan en loc..
Redskin, Nogmaals ik heb
zelf een fout gemaakt met de kraan, en dat geef ik ruimschoot toe, kan gebeuren, maar had er dan ook
een reparatienummer bijgedaan of een factuur waarop staat: meneer er is geen enkele aanwijzing dat de kraan niet goed functioneert, weet u zeker dat u hem niet op uw mobile station in werking kunt krijgen onder adres 77??
Probleem opgelost had niemand mij hier horen roepen, maar met je opmerking dan had ie er maar een op moeten sturen zit je er goed naast, de optrek en afremvertraging van de Br38 wordt alleen besproken op blz. 25 : Locparameter programeren met het Mobile station, er wordt met
geen woord gerept over het openen van de tender om dan de optrek en afremvetraging handmatig te veranderen. Alleen op de laatste pagina op blz. 31 wordt er gesproken over het openen van de tender om
een gloeilamp te verwisselen. Indien dit er wel in stond of
staat!!! had Keuterman op z`n factuur of reparatienummer (via de website te raadplegen) duidelijk kunnen maken hoe ik het een en ander moest doen.
Daarnaast staat op blz. 5: instellen van de locomotievenparamters (adres optrek-afremvetraging, maximumsnelheid) d.m.v Control Unit, Mobile station of Central station, er staat niet bij: Handmatig!
Als dit de eerste keer was had je mij niet gehoord, maar omdat ik al een keer eerder problemen had gehad met de Br 52, en enkele medewerkers mij duidelijke maakte dat ik zonder reparatienummer geen informatie kreeg, hoe wil ik informeren dan wat er met de 1855 is gebeurd of met de br 38........
Ik weet nu via Brigitte, dat de dealer ten alle tijden verantwoordelijk blijft, als zij dat niet had gezegd had ik het nooit geweten
Die kan meer doen dan de klant.
Ik heb gewoon 2 keer pech gehad (en heb zelf ook een knullige actie gemaakt), ik wilde alleen weten of jullie daar ook wel eens last van hadden, maar het grootste gedeelte heeft hier
nooit last van. That`s it, meer wilde ik niet weten, wel eventuele oplossingen, die heb ik gekregen van Brigitte en Peter