Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!!

Re: Marceltal, station AMB in Marceltal

Gestart door lucdiels zaterdag 25 juli 2015, 10:32:03

@citaat @citaat

Marceltal is genoemd naar mijn overleden vader. Hij schonk me mijn eerste baan toen ik 6 was.

@citaat
Barry, de computer houdt alles in de gaten. Trouwens dit was maar een test van WDP. Dit gaat niet het normale verkeer in station AMB worden. Maar op sommige sporen kan dit een leuke feature worden ipv te werken met seinen of virtuele seinen.

Luc

Als het maar Zwitsers is.

@citaat
Mooi eerbetoon aan je vader Luc. :favorite:
Heb wederom genoten van je filmpje alles rijd heel erg mooi. :thumbup:

Groet Michel
Forum Moderator

A member of the Duurstede GroupĀ®

Hoi Luc,

Ik liep wat achter en las je uitdagingen met de Esu loc, ik heb er zelf een rondrijden en dat gaat gelukkig redelijk goed.
Een tijdje geleden was mijn ECoS richting Esu en zag ik op hun site de mogelijkheid om de wielafstand bij hun aan te laten passen.
Er zijn dus mogelijkheden, maar voor zo'n loc moet dat eigenlijk niet nodig zijn.

In het begin maakte de zowel AC en DC uitvoeringen, dat zouden ze van mij weer mogen doen  :)

Mvg,

Peter Degeluidsman
Het ESU verhaal:

Zaterdag mijn E03 001 van ESU teruggekregen, dat was die die niet meer reageerde boven de 120 km/u, wel nu alles pico bello in orde. De trein rijdt als een zonnetje nu en ontspoort ook niet op de wissels. ESU kan het dus wel een goede loc afleveren. Als het goed is moet het ook gezegd worden.
Eerstdaags komt er wel een filmpje met deze mooie jongen.

groetjes

Luc