Zo, weer een weekje verder en inmiddels is de nieuwe vloerbedekking ook alweer bijna zo oud....
Maar dan is nog niet zomaar alles wat in de woonkamer stond weer terug. Wel de grote meubelen en zo natuurlijk, maar als we nu toch de kans hebben, kunnen we gelijk alle inhoud van de kasten door onze handen laten gaan en waar nodig opruimen, herindelen, schoonmaken en zo. Je kent 't waarschijnlijk wel. Het glasservies heeft dat proces al ondergaan en staat weer in de kast te pronken.
Ander nieuws is dat vrijdag de 10e de nieuwe caravan opgehaald wordt: dat geeft naast werk (want schoonmaken, inrichten met de spullen die nu in huis en schuur staan opgeslagen, oefenen met de voortent en meer) ook voorpret op!
Op zolder is het helaas nog steeds chaos troef, maar ook dat overleven we wel. Afgelopen week daar gewerkt en ook iets gezien, wat ik in eerste instantie over het hoofd had gezien.
232. Zoals al getoond was ik bezig met het lijmen/vastzetten van inbindringen ten behoeve van de nodige bedrading onder Lingedrecht. Maar ik zat dat zo te bekijken van de week en zag dat ik mogelijk een foutje gemaakt had door geen rekening te houden met de onderdoorgang. En door dat even te passen, bleek dat dus zo te zijn. De betreffende inbindring maar even losgehaald en binnenkort maar even opnieuw iets verderop weer vastzetten.

233. Maar... chaos is nog steeds troef....