Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Kerstversiering

Gestart door Jos L zondag 21 december 2008, 11:44:31

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Kerstversiering
Lid sinds: 2006

offline
Kerstversiering
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken klik

Met vriendelijke Kerstgroet,

Jos
Re: Kerstversiering
Aliebengalie
gast

Re: Kerstversiering
Nou en????
Ziet er toch ff mooi uit (voorlopig).
En de kerst is weer zo voorbij...... :D

Ben benieuwd wat ik voor de kerst krijg (denk niks),dus alles wat er komt is welkom,mag ook een kerst  versiering zijn.....

Mvg: Alex
Re: Kerstversiering
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: Kerstversiering
Goh,.. zo reageert m'n vader ook wanneer ik ieder jaar één nieuwe kerstbal voor in de boom koop. Gelukkig reageert m'n moeder enthousiaster 8)

Groeten,
Herman
Re: Kerstversiering
Lid sinds: 2006

offline
Re: Kerstversiering
Hé prachtig,
mag ik vragen waar uw dochter deze kerstpareltjes gekocht heeft, vooral die verlichte kerstboom ?

Guy
Re: Kerstversiering
Lid sinds: 2006

offline
Re: Kerstversiering
Die verlichtte kerstboom heb ik vorig jaar gezien in het assortiment van de Intratuin.
Re: Kerstversiering
Lid sinds: 2006

offline
Re: Kerstversiering
Hallo Guy,

Deze verlichting komt van "De boet" in Hoogwoud, maar het is ook inderdaad te koop bij Intratuin.

Let op: de snelheid van het knipperen van de LED's is nog instelbaar ook!

Mvg,

Jos
Re: Kerstversiering
Klijntjuh
gast

Re: Kerstversiering
Geweldig! Ik wil bij onze Aldi ook een kerstboom met lampjes die even groot zijn als ikzelf! :D

Nee, zonder dollen, lief van je dochter, en kerst is inderdaad weer zo voorbij. Tot die tijd kan de Aldi zich inschrijven voor het Guinnes book of records;)
Re: Kerstversiering
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Kerstversiering
Nou Jos, je mag alleen maar héél erg blij zijn dat je dochter een behoorlijk goed passend en erg toepasselijk cadeau voor op jouw baan geeft! 8)

Deze (Kerst) trein kreeg ik een paar jaar geleden voor mijn treinbaan! :shock:



Maar deze staat nu wel ieder jaar gezellig te wezen (tijdens de Kerstdagen) op mijn werkkamer (met treinbaan)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Kerstversiering
Lid sinds: 2006

offline
Re: Kerstversiering
AlbertJan, ik leef met je mee.

Op 1e Kerstdag zijn de dochters/schoonzoons/kleinkinderen wezen kijken en vonden het allemaal erg mooi.

De demonstratierit van al het rijdend materieel ging natuurlijk volkomen de mist in door een losgeraakte kabelboom op een héél moeilijk te bereiken plaats. Met oud en nieuw zal ik weer een poging wagen.

Met vriendelijke groet,

Jos