Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Antislipbandjes Kato SVT 877

Gestart door JB maandag 08 december 2008, 08:20:33

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Antislipbandjes Kato SVT 877
Uit een controle van een onwillige Kato SVT 877 (30702) blijkt dat deze 3 van de 4 antislipbandjes van het motorstel mist. Heeft iemand enig idee wat hiervan het bestelnummer zou kunnen zijn (de handleiding spreekt alleen over "haftreifen") en/of waar ik deze zou kunnen bestellen ?

Jan
Re: Antislip-ringen Kato SVT 877
Probeer het eens bij een zaak die ook Kato verkoopt. Bijv. Wapstad in Rijswijk.
Re: Antislip-ringen Kato SVT 877
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Antislip-ringen Kato SVT 877
JB, je kunt beter de tekst in je eerste bericht aanpassen, dan een verbetering in een tweede bericht.
In je eigen berichten vind je recht deze knop om kleine wijzigingen te maken in je eigen berichten.
Je moet dan natuurlijk wel ingelogd zijn.
Re: Antislipbandjes Kato SVT 877
Citaat van: Robber op maandag 08 december 2008, 09:02:31
Probeer het eens bij een zaak die ook Kato verkoopt. Bijv. Wapstad in Rijswijk.

Robber, bedankt voor de tip, via hun website ben ik bij Lemke terecht gekomen en daar hebben ze tenminste fatsoenlijke lijsten met onderdelen en de bijbehorende artikelnummers, dat scheelt.

Citaat van: Kappa op maandag 08 december 2008, 10:30:01
JB, je kunt beter de tekst in je eerste bericht aanpassen, dan een verbetering in een tweede bericht.
In je eigen berichten vind je recht deze knop om kleine wijzigingen te maken in je eigen berichten.
Je moet dan natuurlijk wel ingelogd zijn.

Kappa, ik heb nooit geweten dat dat kon, maar ik heb het eerste bericht meteen eventjes aangepast, (ook van "ringen" meteen maar even "bandjes" gemaakt, ik kon vanmorgen niet zo snel op het juiste woord komen) bedankt.

Jan
Re: Antislipbandjes Kato SVT 877
Ik ken Kato niet, maar waarom zouden de Märklin bandjes niet passen?

Vergelijkbare wieldiameter zoeken, en daar de Märklin bandjes voor. Het klopt dat ze in het zakje 'veel te klein' lijken. Het is elastisch, dus komt er waarschijnlijk wel omheen.
Grote kans dat fikte/breedte gelijk is.