Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

2e motor hag bls Ae 8/8

Gestart door oom dinsdag 02 december 2008, 16:30:34

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
2e motor hag bls Ae 8/8
Lid sinds: 2008

offline
2e motor hag bls Ae 8/8
wie weet of er voor hagmodel nr 241AC=bls Ae8/8 een  losse aandrijving +moter te verkrijgen is?Kan emailadres heer Keuterman .G niet vinden.mvr.gr.
Re: 2e motor hag bls Ae 8/8
Lid sinds: 2007

- Vereniging Spoorgroep Zwitserland -

offline
Re: 2e motor hag bls Ae 8/8
Losse onderdelen zijn bij Keuterman zo te bestellen. Kijk eens hier voor het contactformulier
Op de website van Keuterman staat ook de Hag onderdelenlijst. Deze kun je ook vinden op de website van Hag.

Groetjes,
Menno

P.S. Als je van plan bent een 1 motorige om te bouwen naar een 2 motorige, kan het zijn dat je een andere bodemplaat nodig hebt...

EDIT:
Zo te zien zit er een doorlinkfoutje op de website van Keuterman naar het contactformulier.... Lukt even niet nu dus...
Re: 2e motor hag bls Ae 8/8
Blausee-Mitholz
gast

Re: 2e motor hag bls Ae 8/8
Ik was een maand geleden bij HAG te Mörschwil zelf en heb daar twee nieuwe motoren mee genomen om mijn één motorige Ae 8/8 van twee motoren te voorzien. Andere bodemplaat is niet nodig, is zo om te bouwen.

Waarom twee nieuwe wel het model heeft één oude motor met schijf collector Er komen dus twee nieuwe in met kogellagers en trommel collector ect. Kosten 98 euro per motor.

Wie interesse heeft in de oude motor, is bespreekbaar.

Ik moet nog ombouwen heb er geen haast mee maar mocht iemand interesse hebben in de oude motor dan kan dat altijd geregeld worden. Oude motor is wel met veldspoel, geen magneet

Mvg, Johan
Re: 2e motor hag bls Ae 8/8
Blausee-Mitholz
gast

Re: 2e motor hag bls Ae 8/8
Wel wel ik kan melden, de oude motor is reeds vergeven  8)

Mvg, Johan
Re: 2e motor hag bls Ae 8/8
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: 2e motor hag bls Ae 8/8
Citaat van: Blausee-Mitholz op dinsdag 02 december 2008, 19:37:34
Wel wel ik kan melden, de oude motor is reeds vergeven  8)

Das snel, 't gras heeft geen énkele kans gehad...... :mrgreen: