Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Wie weet een betrouwbaar adres voor het inbouwen van een decoder?

Gestart door PJ maandag 03 november 2008, 20:03:52

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wie weet een betrouwbaar adres voor het inbouwen van een decoder?
Hoi,

Wie weet een betrouwbaar en goed adres voor het in laten bouwen van een decoder in een bestaande loc?
Wie kan een sound decoder (stoom) inbouwen in een bestaande digitale loc BR18 uit startset 29855? en voor beide: wat mag e.e.a. kosten?

Groet,
PJ

Re: Wie weet een betrouwbaar adres voor het inbouwen van een decoder?
Hallo Pj,

Het zou al heel handig zijn als je aangeeft in welke omgeving je woont. Als je in het noorden woont, zijn adressen uit het zuiden of België niet direct het handigst. En omgekeerd natuurlijk.
Re: Wie weet een betrouwbaar adres voor het inbouwen van een decoder?
Je hebt helemaal gelijk!
Flevoland svp!

Groet,
PJ
Re: Wie weet een betrouwbaar adres voor het inbouwen van een decoder?
Re: Wie weet een betrouwbaar adres voor het inbouwen van een decoder?
Sowieso wel handig om te weten welk forumlid in welke regio welke diensten kan leveren! Toch?

Peer
Re: Wie weet een betrouwbaar adres voor het inbouwen van een decoder?
Citaat van: PJ op maandag 03 november 2008, 20:03:52
Hoi,

Wie weet een betrouwbaar en goed adres voor het in laten bouwen van een decoder in een bestaande loc?
Wie kan een sound decoder (stoom) inbouwen in een bestaande digitale loc BR18 uit startset 29855? en voor beide: wat mag e.e.a. kosten?
Stuur Chris (Buzz_Stroke) een PB.

Mvg,
Peter
Re: Wie weet een betrouwbaar adres voor het inbouwen van een decoder?
Citaat van: Freak op maandag 03 november 2008, 20:35:24Stuur Chris (Buzz_Stroke) een PB.
Daar sluit ik mij bij aan: hij heeft inmiddels al een hele vloot locomotieven voor mij van decoders voorzien en ik ben er zeer tevreden over.