@ Ad
hartstikke bedankt voor het schema
, ik heb stekker 2 , volgens mij zat het goed, alle stekkers zaten naar beneden.
Alles maar weer opnieuw aangesloten, booster in links , booster uit rechts, alle stekkers naar beneden en ja hoor !,alle 4 x 6015 werken
Er zijn nog een paar dingen
1) Heb geen sleperwippers, treinen kunnen gewoon van blok naar blok tuffen zonder kortsluiting te maken
, zou volgens het boekje v/d CS1 niet moeten kunnen, maar goed hoe een booster goed aan te sluiten staat er dan weer niet in , dus.........................zucht
2) Op m'n hoofdbaan heb ik te weinig vermogen, zat een trafo 150Va 18V op, nu is de voeding 60Va 16V welke bij de CS1 zat.
Als ik een 150Va 18V trafo aan de CS1 hang slaat de CS1 na een paar minuten uit
, vreemd want de 6021 heeft er nooit moeite mee gehad
Kan ik op de uitgang v/d CS1 welke naar de baan gaat een booster er tussen zetten ?
Dus Trafo 60Va 16V - CS1 - 6015/trafo150Va 18V - hoofdbaan ???
Op de hoofdbaan rijden 4 tot 5 treinen, elk met 8 tot 10 verlichte rijtuigen, waarvan 15 oude metalen wagons met 2 gloeilampjes per rijtuig
3) Geen 1 van mijn wissels doet het
, 2 x 6040 aan de 6021 , 6021 via sniffer ingang CS1 verbonden.
Wissels draaien op een aparte trafo met 2 x Delta Control F4 als booster.
De blauwe draad v/d Delta Control die op de + v/d 6021 zat, zit nu op de plus v/d CS1, maar er schakelt helemaal niks
Maar............we zijn al een stuk verder, alles blijft draaien met 4 boosters
en tot nu toe 85 locs op de baan
Mvg Gert