Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider

Gestart door AlexDalex donderdag 09 oktober 2008, 21:28:19

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Hallo mede Marklin fans,

Vandaag viel bij mij de nieuwe Insider/ Club News in de bus nr. 5 waarin het speciale Containerwagen woord aangekondigd art. nr. 94339 voor mensen die 15 jaar ononderbroken lid zijn van de Marklin club. Ik zelf ben sinds 1994 lid en val net buiten de buiten de aanbieding  :(

Is er misschien iemand die wel al 15 jaar lid is...? en geen interesse heeft in dit eenmalige model... Ik zou HEEL graag de bestelbon over willen nemen.

Hopelijk wil iemand de wagen niet, en anders zal ik volgend jaar in
Houten naar de wagen gaan speuren.

:D Gr. -Alex-
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Lukt je echt niet met de bon van een ander.............
Prikken ze zo doorheen.
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Alex, geen nood dan krijg je 'm volgend jaar aangeboden. Als je goed leest, wordt de wagen aan iedereen aangeboden die 15 jaar lid is of in de komende jaren 15 jaar lid haalt.

Ik heb vanmiddag met Duitsland gebeld voor mijn vader. Die is ook al sinds december 1993 lid en had geen bestelbon ontvangen. Dat klopte hij krijgt 'm met de clubzending van Juni 2009 toegestuurd. Moet ie wel lid blijven natuurlijk  :wink:

Dit zelfde concept geld ook voor de 5 en 10 jaar jubileumwagens, die zijn al jaren dezelfde en worden je vanzelf aangeboden als je de mijlpaal haalt.
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Nou daar ben ik niet zo zeker van, omdat op de bovenzijde van de wagen 1993-2008 staat afgedrukt.  :wink: Naja misschien staat er dan volgend jaar 1994-2009 op...? Maar dan zou ook de zij bedrukking van de wagen gewijzigd moeten worden... Nu afbeelding van alle club model wagens van 1993 tot 2008/ Volgend jaar 1994 tot 2009 dan ?

Ik wou hierbij een scan afbeelding plaatsen, maar mijn scan kwaliteit
is er te slecht voor  :(

Gr. -Alex-
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Of de wagen elk jaar aangepast wordt qua bedrukking weet ik ook niet. Misschien dat het jaartal wel aangepast wordt. De wagen afbeeldingen niet, dat lijkt me duidelijk. Dat zullen de eerste 15 blijven.

Je krijgt in ieder geval de kans de wagen te bestellen die men voor 15 jaar Insider bestaan heeft uitgebracht.
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Brigitte heeft gelijk er staat letterlijk;

"Deze modellen worden tot nader order jaarlijks bij de juni-uitgave eenmalig aangeboden aan alle 15 jarige insiders"

Ik neem ook aan dat het jaartal ieder jaar zal worden aangepast, net als de BR 50 verjaardag loc zeg maar  8)

En als je perse dit exemplaat wilt hebben 1993-2008 moet je  gewoon even wachten hij zal zeker op E-bay of een ander veilingsite verschijnen  :)

Groetjes Fulco
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Lid sinds: 2006

Sinds de AOW meer tijd dacht ik

offline
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Ben benieuwd wat ik krijg, want ik ben vanaf de oprichting in 1988 al lid.
Vast en zeker een heel mooie loc??!!!
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Citaat van: KoosLeiderdorp op vrijdag 10 oktober 2008, 19:11:39
Ben benieuwd wat ik krijg, want ik ben vanaf de oprichting in 1988 al lid.
Vast en zeker een heel mooie loc??!!!

Krijgen....? van Marklin.... Naja zal hoogstens eens paar stickers
of een paar lucifer doosjes zijn  :wink:

Trouwens kan iemand vertellen wat deze wagen moet gaan kosten...?

:D Gr. -Alex-
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Hallo
Bij  mij zat de bestelbon er ook niet bij. Vanmiddag gebeld, en de verzekering gekregen dat ik eind volgende week de bestelbon in huis zal hebben. Even afwachten maar.
Ben benieuwd wat het volgend jaar wordt. ben dan 20 jaar lid.
groetjes
cees
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Ik vind anders wel dat Märklin zijn trouwe klanten wel een prijsreductie op deze producten mag aanbieden.
Waar vind je tegenwoordig nog klanten die hun merk zo trouw zijn.
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
gewoon via Ebay kopen heb ik voor de 10 jaar ook gedaan in H0 en Z
en was nog goedkoper ook nog ondanks de portokosten.


Dirk Bolt
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Citaat van: AlexDalex op vrijdag 10 oktober 2008, 19:20:39Trouwens kan iemand vertellen wat deze wagen moet gaan kosten...?

? 32.95
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Citaat van: Kappa op vrijdag 10 oktober 2008, 23:54:51
Ik vind anders wel dat Märklin zijn trouwe klanten wel een prijsreductie op deze producten mag aanbieden.
Waar vind je tegenwoordig nog klanten die hun merk zo trouw zijn.


Een aantal jaren geleden hebben wij hier in België eens een A4 vel met kortingbonnen gekregen. Ik denk dat er zo 12 bonnen opstonden waarmee je vooral Duitse locs kon kopen. Of men dit ook in andere landen gekregen heeft weet ik niet.
Ook de Belgische reeks 22 (37323) kon je zo kopen, maar ik had hem toen al. De bonnen zijn bij mij dus ongebruikt gebleven omdat ik niets kon doen met de andere locs.
Onlangs heb ik deze bonnen nog eens teruggevonden bij een grote opruimbeurt. Ik denk dat ik ze toen in de vuilbak gekieperd heb.
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Citaat van: KoosLeiderdorp op vrijdag 10 oktober 2008, 19:11:39
Ben benieuwd wat ik krijg, want ik ben vanaf de oprichting in 1988 al lid.
Vast en zeker een heel mooie loc??!!!

Tja daar hebben ze (nog) niet aan gedacht, ben ook lid sinds 1988.
20 jaar alweer........ :shock:

Ik vind het trouwens ook wel een gaaf ding om te zien.

Groeten Marco
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Citaat van: KoosLeiderdorp op vrijdag 10 oktober 2008, 19:11:39
Ben benieuwd wat ik krijg, want ik ben vanaf de oprichting in 1988 al lid.

Ik dus ook. En de administratie van Tante M* schijnt met ons soort leden nogal wat moeite te hebben, zo wist de telefoniste mij te vertellen toen ik meldde dat er bij mijn laatste Insiderpost geen bestelforumlier voor de containerdraagwagen zat. Inmiddels keurig netjes na gezonden trouwens.

Voor 20-jarigen is er (nog) niets vrees ik voor je.
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Lid sinds: 2006

Sinds de AOW meer tijd dacht ik

offline
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Ik denk dat ik ook maar even telefonisch kontakt opneem om even duidelijk te maken dat wij als zeeeeeeeeeeeer trouwe leden er nog steeds zijn.
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Citaat van: lokje 23 op zondag 12 oktober 2008, 13:57:47dit is normaal denk ik dat m met ons het moeilijk heeft.

Lokje 23, volgens mij heb je helemaal gelijk. Zoals jij het schetst is het inderdaad gegaan.
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Was Marklinclub en Telex dan een Benelux idee???
T'is al zo lang geleden, ik zou het niet meer weten. :)

Maar begrijp ik nou goed dat wij als 20jarige leden ook een bestelbon zouden moeten hebben bij de rondzending?

Dan moet ik even een belletje gaan wagen geloof ik.

Groeten Marco



Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Hallo Marco,

Citaat van: M.Schulte op maandag 13 oktober 2008, 09:38:28
Was Marklinclub en Telex dan een Benelux idee???
T'is al zo lang geleden, ik zou het niet meer weten. :)

Ja, dat was inderdaad het geval.

Citaat van: M.Schulte op maandag 13 oktober 2008, 09:38:28Maar begrijp ik nou goed dat wij als 20jarige leden ook een bestelbon zouden moeten hebben bij de rondzending?

Als je 20 jaar lid bent ben je dus ook 15 jaar lid. Het  antwoord is dus "ja". Als je had opgelet had je dit al eerder kunnen weten. Ik heb hier in de eerste week van oktober al melding van gemaakt. Ook ik heb bij de rondzending geen bon gehad.

Citaat van: M.Schulte op maandag 13 oktober 2008, 09:38:28Dan moet ik even een belletje gaan wagen geloof ik.

Dat zou ik maar doen. Ik heb dat, met succes, ook gedaan. Binnen een week kreeg ik de bestelbon nagezonden. Mijn bestelbon ligt inmiddels bij de handelaar.

Succes!
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Sorry Hans,

Ik kan helaas niet alles van voor tot achter lezen, kost me iets teveel tijd.  :D
Maar bij deze ga ik dus ook even een belletje plegen, bedankt voor de TIP.

Groeten Marco
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Lid sinds: 2006

Sinds de AOW meer tijd dacht ik

offline
Re: Containerwagen HO 15 jaar Lidmaatschaps Insider
Vandaag even met het hoofdkantoor in Duitsland gebeld en mijn bon wordt opgestuurd.
Heb ik toch wel verdient na 20 jaar sponsoring !