Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd Q2-2008

Gestart door TEE Diesel vrijdag 03 oktober 2008, 21:48:59

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd Q2-2008
Hallo Mede 3 railforummers.

Ligt het aan mij of heb ik iets gemist. Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2.

mvg Anton
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
klikje doen

Gr. Bert
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Hoi Bert

Goed lezen he ik vraag om het verslag daar wordt in jouw link wel van gesproken door Oscar maar is nooit geplaatst.
Citaat van: modelspoortrein op dinsdag 05 augustus 2008, 23:08:18
Jaja,

het beruchte en oh zo mysterieuze prijzenpakket (MET digitale loc) heeft de thuisbasis in Ruinen verlaten.

Per postduif (een stuk of 50, want het weegt wel wat  :lol:) naar mijn collega organisator (Sascha) aangekomen in Limburg.

vanaf daar zal hij zijn weg vervolgen, samen met 1 of meerdere moderators, naar de winnaar Martijn. De exacte uiteikingsdatum is nog niet bekend, maar uiteraard zal hier een keurig verslag van volgen!

Groet, Oscar

mvg.Anton
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Hoi Anton,

Je hebt gelijk. Bert moet toch eens leren lezen :mrgreen:

Door diverse oorzaken is Sascha er nog niet aan toe gekomen om richting Martijn te gaan om het prijzenpakket te overhandigen. Dit zal echter zeer zeker nog plaats vinden. De spanning voor Martijn(wat zal er in het prijzenpakket zitten?)  zal door het lange wachten natuurlijk alleen maar groter worden.
De rest van het forumteam zit natuurlijk ook niet stil. Sinds de bekendmaking hebben we natuurlijk de vakantie afgerond, hebben onze kids weer richting het broodnodige onderwijs gestuurd, willen eigenlijk niets missen van wat er op het forum gebeurt, bezoeken de gastendag en andere treinbeurzen, doen het huishouden, de was, koken, strijken, vegen, stofzuigen, gras maaien, blaadjes opruimen en we proberen natuurlijk nog iets aan de baan te doen. Nu we daar ook nog eens een cursus weatheren voor dummies overheen is gekomen, moeten we eigenlijk daar ook nog iets mee doen .:mrgreen:

Zodra het pakket overhandigd is, zal er natuurlijk een verslagje met bijbehorend fotomateriaal worden geplaatst.

Groetjes

willie
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Hahahahahahaha Willie,

Goed gesproken ;)
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Citaat van: wakkie op vrijdag 03 oktober 2008, 23:46:20
Hoi Anton,

Je hebt gelijk. Bert moet toch eens leren lezen :mrgreen:


Groetjes

willie

Heeft iemand voor mij het web adres van de benelux spoor dinges  daar schijnen ze nog erg netjes met de gasten om te gaan. :?

Gr. Bert :D
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Je overtreed nu de forum regels denk ik...  :D
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Citaat van: baureihe 103 op zaterdag 04 oktober 2008, 21:13:02Heeft iemand voor mij het web adres van de benelux spoor dinges  daar schijnen ze nog erg netjes met de gasten om te gaan. :?

www.beneluxspoor.net - Schijnt een heel goed forum te zijn. Ik ken er persoonlijk een moderator. Echt een aanrader Bert! ;) :mrgreen:
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Hij is gelijk offline hier...  :(
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
Re: Waar blijft het verslag prijs uitreiking fotowedstrijd q2
Citaat van: modelspoortrein op woensdag 16 juli 2008, 23:46:15
De winnaar van de Q2 fotowedstrijd is bekend!

De jury is eruit!

Gebaseerd op de stemmen van de forumleden en het deskundig oordeel van de  jury is tot winnaar uitgeroepen::::::

Martijn (Acido) met de volgende inzending:



Van harte gefeliciteerd !!!!


Het enorm goed gevulde prijzenpakket, met DIGITALE LOC en 3Rail Sweater, komt binnenkort je kant op!

Veel plezier ermee!!!

Het 3rail Fototeam


En na 2e mislukte afspraken/pogingen, was het 3x het scheepsrecht.
Gisteren-avond is dan de prijsuitreiking geweest bij Martijn (Acido)!

-Klik hier- voor een verslagje op de website.