Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Nederlandse containerwagons

Gestart door p.ghijsen zondag 28 september 2008, 23:46:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wie Voeg Welke ContainerWagen toe Aan Zijn Verzameling ?
Ik Wil Een Heel Display

20 (16.1%)

Nr. 1 Hyundai

10 (8.1%)

Nr. 2 Cosco

5 (4.0%)

Nr. 3 Evergreen

7 (5.6%)

Nr. 4 CMA + CGM

2 (1.6%)

Nr. 5 APL

3 (2.4%)

Nr. 6 Hanjin

5 (4.0%)

Nr. 7 P & O

11 (8.9%)

Nr. 8 Capital

2 (1.6%)

Nr. 9 Hapag Lloyd + Capital

7 (5.6%)

Nr. 10 Delmas

0 (0.0%)

Nr. 11 China Shipping

10 (8.1%)

Nr. 12 Triton + Ge SeaCo

5 (4.0%)

Ik Koop Niets Uit Deze Reeks

29 (23.4%)

Ik Wil Wel Één Of Meer Wagens Maar Ik Heb Geen Geld

8 (6.5%)

Totaal aantal stemmen: 52

Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: Nederlandse containerwagons
@Alex,
Als je er dan toch een wilt zullen we hem maar in dit topic erbij gooien ;)

Groeten,
Herman
Re: Nederlandse containerwagons
Okay thanks, ik wist niet hoe ik het voor elkaar moest krijgen  :D

Maar wil je dan nog wel een stem uit brengen  :wink:

Gr. -Alex-
Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Hmm,.. moet eerst kijken of m'n bank de creditcrises overleeft en of er dan nog geld over is  8) Zitten toch wel paar heeele mooie tussen alleen het geld is op voor dit jaar  :(

Groeten,
Herman

Edit: Oja, je kan zelf geen poll toevoegen ;)
Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: Herman05 op donderdag 09 oktober 2008, 23:05:15
Hmm,.. moet eerst kijken of m'n bank de creditcrises overleeft en of er dan nog geld over is  8) Zitten toch wel paar heeele mooie tussen alleen het geld is op voor dit jaar  :(

Groeten,
Herman

Edit: Oja, je kan zelf geen poll toevoegen ;)

Ja Herman,

Ik denk dat iedereen dit probleem heefd, dan komt eurospoor en nog twee beurzen in houten er dit jaar nog aan.
Maar het is vandaag de 10e dus misschien geluk in de staatsloterij.

Peter
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: Hans Biere op donderdag 09 oktober 2008, 12:20:35
Keesjan,

Citaat van: NS-reiziger op donderdag 09 oktober 2008, 11:36:04Moet ik hiervoor nu apart naar mijn lokale Märklin winkelier gaan of is het realistisch om te verwachten dat ze ook wel op Eurospoor te koop aangeboden worden bij stands van officiële winkeliers ?!

Als jij voor je zelf 100% zeker wil zijn van bepaalde wagens dan zou je die wagens eigenlijk al bij je leverancier besteld moeten hebben.

Was wat vroeger klaar met m'n werk en toch in de buurt, dus ik ben gelijk maar ff bij mijn winkelier langst geweest. De goede man wist echter nog van niks!

Nou, dan mogen wij weleens mopperen dat M* slecht communiceert, maar blijkbaar hebben de winkeliers hier net zoveel last van! Kreeg gelijk twee andere voorvallen te horen waarbij dit al eerder gebeurd was. Eén keer mbt het inleveren van het bestelformulier van een Insider model en een andere keer mbt een tegoedbon voor een gratis LGB catalogus (is ook eigendom van M*). In beide gevallen werd de winkelier hier dus mee verrast door een nietsvermoedende klant en kon hij de klant dus niet verder informeren/helpen. Het mooiste was nog dat bij navraag M* in eerste instantie ook zelf niet wist van die tegoedbon. ;-)

Wel een beetje vreemd wanneer deze actie als speciaal M* Stores en Shops product wordt aangekondigd. Dan zou je toch verwachten dat deze winkeliers ook een vooraankondiging krijgen zodat ze weten dat de klant met deze vraag kan komen en ze niet met een mond vol tanden staan. Maar blijkbaar is dit dus slechts marketing en lijkt het hele initiatief dus bij M* te liggen. (Maakt mij verder natuurlijk niet uit; ik blijf het een pracht initiatief vinden! :D)

Gelukkig bracht het Internet uitkomst en was hij daarmee na 3 klikken in ieder geval even wijs als iedereen hier op het forum. ;-)

En nu maar afwachten wanneer het in M*-land oktober wordt... ;-)

Groet,

Keesjan
Re: Nederlandse containerwagons
Ik mis de optie

"ik wil een heel display, maar ik heb geen geld"  :mrgreen:

Groetjes Fulco
Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: NS-reiziger op vrijdag 10 oktober 2008, 18:20:15
Citaat van: Hans Biere op donderdag 09 oktober 2008, 12:20:35
Keesjan,

Citaat van: NS-reiziger op donderdag 09 oktober 2008, 11:36:04Moet ik hiervoor nu apart naar mijn lokale Märklin winkelier gaan of is het realistisch om te verwachten dat ze ook wel op Eurospoor te koop aangeboden worden bij stands van officiële winkeliers ?!

Als jij voor je zelf 100% zeker wil zijn van bepaalde wagens dan zou je die wagens eigenlijk al bij je leverancier besteld moeten hebben.

Was wat vroeger klaar met m'n werk en toch in de buurt, dus ik ben gelijk maar ff bij mijn winkelier langst geweest. De goede man wist echter nog van niks!

Nou, dan mogen wij weleens mopperen dat M* slecht communiceert, maar blijkbaar hebben de winkeliers hier net zoveel last van! Kreeg gelijk twee andere voorvallen te horen waarbij dit al eerder gebeurd was. Eén keer mbt het inleveren van het bestelformulier van een Insider model en een andere keer mbt een tegoedbon voor een gratis LGB catalogus (is ook eigendom van M*). In beide gevallen werd de winkelier hier dus mee verrast door een nietsvermoedende klant en kon hij de klant dus niet verder informeren/helpen. Het mooiste was nog dat bij navraag M* in eerste instantie ook zelf niet wist van die tegoedbon. ;-)

Wel een beetje vreemd wanneer deze actie als speciaal M* Stores en Shops product wordt aangekondigd. Dan zou je toch verwachten dat deze winkeliers ook een vooraankondiging krijgen zodat ze weten dat de klant met deze vraag kan komen en ze niet met een mond vol tanden staan. Maar blijkbaar is dit dus slechts marketing en lijkt het hele initiatief dus bij M* te liggen. (Maakt mij verder natuurlijk niet uit; ik blijf het een pracht initiatief vinden! :D)

Gelukkig bracht het Internet uitkomst en was hij daarmee na 3 klikken in ieder geval even wijs als iedereen hier op het forum. ;-)

En nu maar afwachten wanneer het in M*-land oktober wordt... ;-)

Groet,

Keesjan
Ik neem aan dat een winkelier ook internet heeft en regelmatig op de m* site kijkt.

Ook zouden ze dit forum eens kunnen bekijken, zoals als ik al eerder schreef dan weten ze in iedergeval wat er onder hun klanten leefd.

Peter
Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: Nederlandse containerwagons
@Fulco,
Nu kan ook jij de poll invullen :)

Groeten,
Herman
Re: Nederlandse containerwagons
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: Herman05 op vrijdag 10 oktober 2008, 20:06:56
Nu kan ook jij de poll invullen :)

Niets ten nadele van Fulco natuurlijk.

Deze poll wordt al meer en meer onzinnig.
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: Hans Biere op vrijdag 10 oktober 2008, 21:06:32
Deze poll wordt al meer en meer onzinnig.

Vind ik ook.
Ik mis de optie: ik heb wel geld maar wil geen wagens :mrgreen:
Re: Nederlandse containerwagons
ik heb de 2 laatste opties gekozen.

wil alles wel hebben, maar ja geen ruimte, geld, tijdperk, en niet juiste spoorwegexploitant.

Dennis
Re: Nederlandse containerwagons
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Nederlandse containerwagons
1,6,11,12 en 9 misschien.

Robbert.
Re: Nederlandse containerwagons
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: NS-reiziger op vrijdag 10 oktober 2008, 18:20:15De goede man wist echter nog van niks!

Dit is een hele goeie en betreurenswaardige tegelijk! Toeval?

Mij overkwam vorige week (zaterdag de 4e okt) toen ik dus het gehele display, telefonisch, bij één van mijn leveranciers bestelde exact hetzelfde. Overbodig te zeggen dat op dat moment het hele gedoe met die wagentjes op site van Tante M* al een paar dagen aan de gang was.....

Tot mijn grote verbijstering toch wel heb ik "mijn goede man" tekst en uitleg moeten geven over wat er nou eigenlijk speelde met de container wagons. Hij wist werkelijk niet waar ik het over had. Na enig heen en weer gepraat heeft hij uiteindelijk mijn bestelling genoteerd. Gezien mijn ervaringen met hem tot nu toe zal het allemaal best wel goed komen, maar toch. Ik vind dit een hele slechte.

Als ik dit regeltje van Keesjan niet had gelezen was ik er nooit over begonnen. Maar dit? Het is werkelijk niet te geloven dat de consument aan de handelaar moet gaan vertellen wat er zo al speelt.
Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: Hans Biere op vrijdag 10 oktober 2008, 23:18:12
Het is werkelijk niet te geloven dat de consument aan de handelaar moet gaan vertellen wat er zo al speelt.

Ja en dan kan de handelaar op zijn beurt weer Märklin op de hoogte brengen...... :lol:
Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: Kappa op vrijdag 10 oktober 2008, 23:48:25
Citaat van: Hans Biere op vrijdag 10 oktober 2008, 23:18:12
Het is werkelijk niet te geloven dat de consument aan de handelaar moet gaan vertellen wat er zo al speelt.

Ja en dan kan de handelaar op zijn beurt weer Märklin op de hoogte brengen...... :lol:
Dan is de cirkel mooi rond.
Re: Nederlandse containerwagons
Blausee-Mitholz
gast

Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 11 oktober 2008, 19:03:52
Citaat van: Kappa op vrijdag 10 oktober 2008, 23:48:25
Citaat van: Hans Biere op vrijdag 10 oktober 2008, 23:18:12
Het is werkelijk niet te geloven dat de consument aan de handelaar moet gaan vertellen wat er zo al speelt.

Ja en dan kan de handelaar op zijn beurt weer Märklin op de hoogte brengen...... :lol:

Dan is de cirkel mooi rond.

Zou die truuk ook werken bij een wensmodel  :roll:

Mvg, Johan
Re: Nederlandse containerwagons
Ik weet niet bij wie jullie dit bestellen, maar ik denk dat alleen de winkels dit weten als ze Shop of Store zijn. Mijn vaste dealer wist nog niet een iets over CS 2 :shock: :shock: :shock:

Zo goed is de marklin communicatie tussen dealer en Marklin :?

De koper weet het nog eerder dan de verkoper......
Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: Teddyvallei op zaterdag 11 oktober 2008, 19:16:29
Ik weet niet bij wie jullie dit bestellen, maar ik denk dat alleen de winkels dit weten als ze Shop of Store zijn. Mijn vaste dealer wist nog niet een iets over CS 2 :shock: :shock: :shock:

Zo goed is de marklin communicatie tussen dealer en Marklin :?

De koper weet het nog eerder dan de verkoper......
Dat zegt meer over jou dealer, die heeft toch ook internet?
Re: Nederlandse containerwagons
CiteerNiets ten nadele van Fulco natuurlijk.

Deze poll wordt al meer en meer onzinnig

Hoi Hans,

Niet om nu mijn gelijk te halen hoor  :wink:  maar was deze poll hiervoor dan wel zinnig  :?:

Oke leuk om te weten, maar zinnig  :?

Groetjes Fulco  :mrgreen:
Re: Nederlandse containerwagons
Ja tuurlijk, maar deze moet toch worden geïnformeerd door Marklin zelf?? Geen mailtje van Markin noppes, de delaer moet toch een boekwerk krijgen, bestelijst enz. Dan kan hij toch meer vertellen dan de koper zelf??
Re: Nederlandse containerwagons
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: FV op zaterdag 11 oktober 2008, 19:45:02Niet om nu mijn gelijk te halen hoor  :wink:  maar was deze poll hiervoor dan wel zinnig  :?:

Nee Fulco. Jij hebt natuurlijk gelijk en het volste recht om aan deze poll mee te doen. Als ik maar niet hoef.

Deze poll blijft hoe dan ook onzinnig. Maar goed, hij wordt gehouden en that's it. Maar is kijken of de resultaten hiervan ook in een rapportje worden weergegeven door de initiator.
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 11 oktober 2008, 19:20:01
Citaat van: Teddyvallei op zaterdag 11 oktober 2008, 19:16:29
Ik weet niet bij wie jullie dit bestellen, maar ik denk dat alleen de winkels dit weten als ze Shop of Store zijn. Mijn vaste dealer wist nog niet een iets over CS 2 :shock: :shock: :shock:

Zo goed is de marklin communicatie tussen dealer en Marklin :?

De koper weet het nog eerder dan de verkoper......

Dat zegt meer over jou dealer, die heeft toch ook internet?

Mijn dealer is een Shop-in-shop en was dus niet op de hoogte.

Ik verwacht van mijn winkelier ook niet dat hij elke dag de M* website controleert op nieuws. Als hij dit voor elk merk zou moeten doen dat hij in zijn winkel verkoopt, dan heeft hij hier op zich al een dagtaak aan! :(

Erg leuk dus dat hij onlangs een hele verbouwing heeft gedaan om M* prominent in zijn winkel te presenteren. Maar ik zou er als dealer ook wel chagrijnig van worden als je tot de ontdekking komt dat je bij zoiets basaals als productinformatie zo slecht ondersteund wordt.

Dat Hans hetzelfde is overkomen geeft mijnsinziens ook aan dat het geen incident was.

Begrijp me niet verkeerd. M* is qua marketing wel goed bezig; die Stores en Shops zijn in mijn ogen een prachtig visitekaartje en deze komen niet zomaar spontaan tot stand. Daar gaat veel energie in zitten. Ook de website vind ik een aanwinst. Maar ze zouden wel in de peiling moeten houden dat het Internet slechts één informatiekanaal is (ipv HET informatiekanaal). Je moet dit dus blijven afstemmen met de andere informatiekanalen, zoals per post (de ouderwetse nieuwsbrieven, bestellijsten, etc.) en telefoon. Hierin toont zich de meester in de marketing. Die vaardigheid hebben ze nu duidelijk niet volledig in de vingers, waardoor er dus weleens een balletje op de grond valt.

Maar in de ideale wereld zou het ook maar een saaie boel zijn en hadden we hier niks meer om over te praten. ;-)

Groet,

Keesjan
Re: Nederlandse containerwagons
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Hallo liefhebbers van de Nederlandse containerwagons uit het Märklin Display 47688,

De officiële bestelnummers van de afzonderlijke wagens zijn nu ook bekend en zijn hier te vinden.

Dat een ieder maar krijgt wat zij of hij wenst.

Mijn leverancier heeft mij afgelopen zaterdag verteld en laten zien dat hij 15 ja, u hoort het goed, VIJFTIEN, displays bij Tante M* heeft besteld.
Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: Hans Biere op maandag 13 oktober 2008, 20:38:25
Hallo liefhebbers van de Nederlandse containerwagons uit het Märklin Display 47688,

De officiële bestelnummers zijn nu ook bekend en zijn hier te vinden.

Dat een ieder maar krijgt wat zij of hij wenst.

Mijn leverancier heeft mij afgelopen zaterdag verteld en laten zien dat hij 15 ja, u hoort het goed, VIJFTIEN, displays bij Tante M* heeft besteld.
Hans, is er ook al iets bekend wanneer ze in de winkel liggen, misschien komen we ze wel op eurospoor tegen.

Peter
Re: Nederlandse containerwagons
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: degeluidsman op maandag 13 oktober 2008, 20:42:33is er ook al iets bekend wanneer ze in de winkel liggen, misschien komen we ze wel op eurospoor tegen.

Peter, bij mij is dit alles niet bekend.
Re: Nederlandse containerwagons
Heee Hans,
Waar ben je gebleven?

Andre
Re: Nederlandse containerwagons
Zat deze week weer eens in de trein en kwam onderweg een aantal containertreinen tegen.

Kon het niet helpen om eens goed op te letten welke containers er vervoerd werden en hoe de samenstelling/verdeling was.

Gezien uit de set; Hanjin, Cosco, Hyundai, Evergreen en Delmas. Ze stonden echter wel op een ander type wagen (zowel 4-assig type als tweeledig type met 6 assen).

In een andere goederentrein met gemengde samenstelling kwam ik wel de 2-assige containerwagens uit de set tegen (maar misschien/waarschijnlijk niet van NS Cargo), maar dan zonder containers.

Toch grappig dat je opeens heel anders naar die treinen gaat kijken als er een schaalmodel van uit gaat komen. ;-)

Ik beschouw dit maar als de voorpret tot de set uitgebracht wordt. :-)

Groet,

Keesjan
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: NS-reiziger op zaterdag 18 oktober 2008, 21:36:31
In een andere goederentrein met gemengde samenstelling kwam ik wel de 2-assige containerwagens uit de set tegen (maar misschien/waarschijnlijk niet van NS Cargo),

Dat lijkt inderdaad tamelijk onwaarschijnlijk, aangezien NS Cargo al jaren niet meer bestaat. Je moet op zoek naar foto's van een jaar of 10 geleden.
Re: Nederlandse containerwagons
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Der rijden nog steeds containerwagens met shortlines erop, vandaag weer gezien, ook rijdt er nog een fccpps rond met NS logo.

Robbert.
Re: Nederlandse containerwagons
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: Robbert op zondag 19 oktober 2008, 22:08:25Der rijden nog steeds containerwagens met shortlines erop, vandaag weer gezien,
Dat zijn ongereviseerde Rail4Chem ( of nu eigenlijk Veolia ) wagens :).
Er rijden zelfs nog van die NS/Cargo wagons rond van de set van 12 van Marklin. ZIjn er niet veel meer, maar toch ;).
Re: Nederlandse containerwagons
Volgens de site van MTE te Vlaardingen is de display met containerwagens nu leverbaar.

Grtz,

Willem
Re: Nederlandse containerwagons
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Klopt! las net een nieuwsbrief van Grootendorst dat zij ze ook hebben.
Re: Nederlandse containerwagons
bij steven volp in amersfoort zijn vandaag 5 of 6 displays binnen en staan in de vitrine maar als oplet op container treinen zie ik ze eigenlijk geen enkel assigers der tussen zitten

Reinder
Re: Nederlandse containerwagons
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Hoi,

Je bedoeld in Grootspoor ? Weet niet waar jij woont, maar die zijn er wel degelijk hoor. ACTS / Railion / NMBS & HGK rijden er mee door Nederland hoor ;).
Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Ik heb net de hele set gezien, en ik moet zeggen dat ze er mooier uitzien dan de foto's die op de m* site stonden.

De kleuren zien er beter uit en niet zo vel als gedacht.

Peter
Re: Nederlandse containerwagons
Leuk Peter, dat je dat al gezien hebt, trekt mij bij een aantal modellen over de streep :D

Alleen de prijs :roll: Is een beetje hoog :mrgreen:
Re: Nederlandse containerwagons
Mijn handelaar had ze ook al binnengekregen.

Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Citaat van: Teddyvallei op woensdag 05 november 2008, 18:45:03
Leuk Peter, dat je dat al gezien hebt, trekt mij bij een aantal modellen over de streep :D

Alleen de prijs :roll: Is een beetje hoog :mrgreen:
Ik kan me voorstellen dat de hele set erg duur is voor veel mensen, ik denk er dan ook over om er een paar te kopen.
Los kan je ze rond de 28 euro kopen.

Peter.
Re: Nederlandse containerwagons
Ze zijn het geld dubbel en dwars waard. Althans dat vind ik. Ik heb er inmiddels 5 aangeschaft.


mvg
Hans
Re: Nederlandse containerwagons
Ik heb de stoute schoenen vanmiddag aangetrokken en oa mijn set opgehaald bij MTE.
Een paar foto's, misschien gaan er mensen overstag (of juist niet).





Re: Nederlandse containerwagons
Ze zien er leuk uit heb ze bij mijn handelaar ook gezien. Alleen het is niet mijn periode.

Leuke actie van de Marklinshops.

Re: Nederlandse containerwagons
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Ik ben overstag gegaan  8)
Re: Nederlandse containerwagons
Brigitte,
Ik zat op de site te kijken en kwam wat foto's tegen...............
Nu ik nadenk..................................was jij dat? :oops:
Re: Nederlandse containerwagons
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: Nederlandse containerwagons
 :wink:
Re: Nederlandse containerwagons
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Ik heb alle wagens afzonderlijk gefotografeerd en zal ze hier onder plaatsen. De containers zijn mooi van kleur en zuiver bedrukt aan alle kanten met container logo's, gevarenstickers, nummertjes ed. uiteraard behorend bij de maatschappij waar de container van is.

De draagwagens zijn van het NS/Cargo en hebben ook allemaal een eigen wagennummer. Ook hier is de bedrukking weer zuiver en goed leesbaar.

Ontzettend mooie set geworden  8)

47688-01


47688-02


47688-03


47688-04


47688-05


47688-06


47688-07


47688-08


47688-09


47688-10


47688-11


47688-12


Re: Nederlandse containerwagons
Dat is zeker een mooie containerwagon set!!! :D
Maar voor mij toch een beetje te duur.

Veel plezier ermee!, thijmen
Re: Nederlandse containerwagons
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Nice :D,

Maar ik laat ehm schieten. Heb nog genoeg in bestelling staan ;).
Re: Nederlandse containerwagons
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Nederlandse containerwagons
Zeer mooie set wagons, ik koop niet de hele serie want de koplpoer moet binnenkort ook betaald worden.

Het zullen er een stuk of 4 worden.

Peter
Re: Nederlandse containerwagons
Hoi allemaal,

kwam toevallig  :D vandaag bij de Märklin Erlebniswelt in Göppingen voorbij en vond 10 van de 12 wagons in de "Fundgrube" voor een leuke prijs (?20 per stuk, overigens wel vaker nederlands materiaal te vinden voor een goed prijs, in de buurt van Göppingen wonen heeft dan toch nog voordelen :lol: ).

Nou weet ik echter niet zo goed wat er nu eigenlijk voor een lok voor moet, hebben jullie enig idee?

Alvast bedankt,

Marcel
Re: Nederlandse containerwagons
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: Nederlandse containerwagons
een class 66 of een ludmilla ???
groet robert