Als gevraagd hier even een kleine update.
Bijna alle rails op de splitsingsmodules liggen er. Alleen de nieuwe koppelmodule voor de totaalbaan moet nog gelegd worden.
Verder zitten er nu 5 wisselmotoren onder. Het moeten er 23 worden. Ook moet alle bedrading nog uitgedacht en gelegd worden.
Er zitten 58 terugmeld secties in dit stuk van de baan. Ik ben nu weer erg aan het twijfelen tussen Loconet bedrading of Dinamo. Met het laatste kan ik wel makkelijker ook met 2-rail gaan rijden.

Aanzicht van boven af, dus het sporenplan. De aansluitende module aan de onderkant moet in gedachten nog 45 graden gedraaid worden.
Niet helemaal recht, want het zijn verschillende foto's, die samengevoegd zijn.

Aanzicht van onderen.
De groene blokjes zijn de wisselmotoren. Het bruine deel aan de bovenkant is de koppelmodule, die eerst geverfd is en waar nu rails op gelegd zal worden. Alle andere modules zijn volledig voorzien van draden aan de rails. Dit moet nog aan voedingen, aarde, terugmelders en wissel- en seinaansturing gekoppeld worden.
De plastic-pijpen, die je ziet zijn de koppelingen tussen de modules. De gele versie zit gemonteerd in de module en de grijze versie past daar naadloos in en zorgen voor een juiste koppeling van de modules. De modules zitten dan onderling slechts met 2 bouten vast, die in slagmoeren gedraaid worden.