Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

sein doet het niet ??

Gestart door lancelot zaterdag 13 september 2008, 10:45:26

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
sein doet het niet ??
lancelot
gast

sein doet het niet ??
Hallo,

Ik heb een seinpaal van marklin nr. 76393 ik heb hem volgens het boekje aangesloten en geprogrammeerd, maar hij doet niks als ik op het icoontje van de central station druk om over te springen dan kan ik niet kiezen tussen rood geel groen hij geeft aan als ik hem in druk hp0 dan hp1 maar hij blijft daar niet op staan maar springt weer terug.

Wie weet raadt

groetjes robin
Re: sein doet het niet ??
Hallo Robin,

Je moet je sein in geven bij Nieuwe accessoire (het adres wat je aan je sein toegekend hebt)
je moet ook een keuze maken in het keuze venster seinafbeeldingen.

Als je dan je sein invoegd op je overzicht en het aanklikt krijg je een sub menu waar je de verschillende seinstanden kunt kiezen.

Groetjes Rik
Re: sein doet het niet ??
Tighfield
gast

Re: sein doet het niet ??
Hoi,

Vergeet ook niet, nadat je het sein juist geprogrammeerd hebt, de metalen beugel van de URC af te halen alvorens je het sein inbouwt.

Tighfield :D
Re: sein doet het niet ??
Hallo,

Het heeft even geduurd voor dat ik reageerde, maar ik was een paar dagen op vakantie.
Inmiddels doet de sein het ik had de bruine en gele draad op een aparte trafo aangesloten  :oops: :oops: :oops:
ik heb ze nou op de central station aangesloten en hij doet het perfect.

in ieder geval bedankt voor jullie antwoorden.

groetjes Robin