Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Ombouw oude 3034 tot camerawagen

Gestart door leendert maandag 08 september 2008, 12:16:06

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Ik was het aan het opzoeken.

http://www.ebay.co.uk/itm/Wireless-Camera-Kit-DAY-NIGHT-Mini-IR-CCTV-COLOUR-HIDDEN-Video-SPY-Pinhole-Cam-/221067688678?pt=UK_CCTV&hash=item3378a93ae6#ht_4592wt_1125

1,2 Ghz en 100 m bereik zonder obstakels.

Via UK geen probleem die 1,2 Ghz omdat er een vrij verkeer van goederen in EU is en dus ook geen strenge controle is.


groeten Dylan
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Onhandige lens en de camera moet met 8v worden gevoed, niet met 9v (batterij).
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
dit is deze die ik heb.Voor de voeding neem je gewoon een omvormerschakelingetje dat je zelf maakt met een 7812 en in de wong een 7809.
link
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Citaat van: C-Brian op dinsdag 28 augustus 2012, 18:50:20
Onhandige lens en de camera moet met 8v worden gevoed, niet met 9v (batterij).

Euhm eentje verder stond een ander type... FF zoeken en je vind het.
Maar die van bellejt is ook een goede met IR leds. Alleen zend deze enkel naar UK zelf. Met een mailtje kan het zijn dat het ook mogelijk is te verzenden naar EU.


groeten Dylan
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Als belletj dat ding binnen kan krijgen kan het vast ook wel naar Nederland?
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
als je hun een mailtje stuurt dan verzenden ze meestal wel via postal service en voorafbetaling.
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Heb je toevallig ook info over de portokosten die er dan bij komen?
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
soms is dat amper 2 euro als ze verzenden via standard postage.Soms is het 8 euro.Stel hem gewoon de vraag of hij naar je land verzend en tegen welk tarief.

Ps: do you also ship to the Netherlands and what are the postage costs pls ?
of :  do you also ship to Belgium and what are the postage costs pls ?
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Bedankt belletj, en jij had dit product dus ook, heb je misschien een filmpje van de prestaties?
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
neehoor geen filmpjes.De 2 cams zitten nog in de doos te wachten op het afwerken van de baan.
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Oke :)
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Citaat van: bellejt op dinsdag 28 augustus 2012, 20:07:26
neehoor geen filmpjes.De 2 cams zitten nog in de doos te wachten op het afwerken van de baan.

Kan je anders niet eventjes er eentje uit de doos halen en testen  :mrgreen: ?


groeten Dylan
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
heb ik al gedaan hoor.Prima beeld,zelfs in donkere omgeving.Ga wel niet altijd af op de afbeelding van de doos.Op mijn dozen staan ook die grote lompe camera's en in de doos zit dan een kleine spycam.Ze werkt ook op 8 V hoor.Met een 9 volt batterij.Dus dat is niet zo kritisch.Als je ze in een wagon inbouwd gewoon een schakelingetje met een LM ervoor en dat is opgelost.Bij mij zit er ook audio op.

Ps zoekzin : KIT DE VIDÉO SURVELLANCE 801 MINI CAMERA COLOUR + AUDIO


France : http://www.priceminister.com/boutique/oliviermille
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Ik zit nu wel met een vraagje: Ik wil de beelden van mijn camera op mijn laptop bekijken, maar (natuurlijk) heeft mijn laptop geen AV poorten, alleen HDMI en VGA poorten. Is er een manier om het toch op mijn laptop af te spelen (weet niet of converters werken, aangezien het meestal van laptop naar AV is)? Of een apart scherm aanschaffen, maar waar..?
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Met een AV to USB convertor.
Of je koopt gewoon eentje met een USB ontvanger i.p.v. een gewone ontvanger


groeten Dylan
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Heb er no geen 1 gezien met een USB ontvanger, ik ga ff kijken ;)
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Vanuit Hong Kong, komt niet door de douane..  :|

Had zelf deze gevonden, maar zelfde verhaal
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Waarom komt die niet door de douane? Mijn broer heeft ook al eens een spy-cam besteld vanuit die buurten, netjes geleverd binnen 2 weken.
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
de frequenties (1.2, 2.4) zijn al in gebruik. Frequentie 1.2 door vliegtuigen en satellieten, en 2.4 door wireless LAN (stoort je internet dus). Dus ik kan 2.4 wel importeren, maar dan heb ik er niets aan gezien ik de beelden op mijn laptop wil afspelen.
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Jha die zijn wel 2,4 Ghz. Je hebt ook internet op 5 Ghz.
Maar het kan in principe wel hoor... Je kan namelijk bij je WIFI router het channel veranderen.
Want als je buren nu ook een WIFI router hebben kan deze jouw WIFI ook storen als ze op hetzelfde channel zitten.



groeten Dylan
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Mijn buren zitten 300 meter verderop
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
bij de belgische douane worden deze ook aanzien als een mogelijke inbreuk op de privacy wetgeving.Je moet dan via een formulier officieel afstand doen of zij zetten rechtsvervolging in.Typisch belgische toestand want je mag de cams wel als officieel verkoper invoeren en verkopen.Als partikulier mag dat niet.Maar ja onze landsnaam wordt binnenkort veranderd naar Belziek (of mss wel vlaams nederland).
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Lekker landje is dat  8o
Re: Ombouw oude 3034 tot camerawagen
Citaat van: bellejt op vrijdag 31 augustus 2012, 10:02:57
bij de belgische douane worden deze ook aanzien als een mogelijke inbreuk op de privacy wetgeving.Je moet dan via een formulier officieel afstand doen of zij zetten rechtsvervolging in.Typisch belgische toestand want je mag de cams wel als officieel verkoper invoeren en verkopen.Als partikulier mag dat niet.Maar ja onze landsnaam wordt binnenkort veranderd naar Belziek (of mss wel vlaams nederland).

Thanks Bellejt voor de info over ons ******** landje. Waarom doen ze hier toch moeilijk???  :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:



groeten Dylan