Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.
Gestart door kijfhoek rbf zaterdag 30 augustus 2008, 18:50:05
De 120 501-2 te Bremen Hbf.
Geplaatst Op: zaterdag 30 augustus 2008, 18:50:05
Laatste wijziging: zaterdag 30 augustus 2008, 20:16:41 door kijfhoek rbf
Geplaatst Op: zaterdag 30 augustus 2008, 19:37:30
Stand 7 :-)
Geplaatst Op: zaterdag 30 augustus 2008, 19:51:03
Geplaatst Op: zaterdag 30 augustus 2008, 20:04:44
Geplaatst Op: zaterdag 30 augustus 2008, 20:28:30
Citaat van: Acido op zaterdag 30 augustus 2008, 19:51:03Rails met betonnen dwarsliggers lijkt me een absolute aanwinst voor een realistische moderne baan! Zowel C als K.
Geplaatst Op: zaterdag 30 augustus 2008, 20:43:57
Citaat van: spoorman op zaterdag 30 augustus 2008, 20:28:30Citaat van: Acido op zaterdag 30 augustus 2008, 19:51:03Rails met betonnen dwarsliggers lijkt me een absolute aanwinst voor een realistische moderne baan! Zowel C als K.Dit kan niet: realistisch in één zin noemen met C en K rails.
Geplaatst Op: zondag 31 augustus 2008, 12:16:11
Laatste wijziging: maandag 01 september 2008, 09:04:07 door Acido
16 meter treintafel - Nederlandse modelbaan
Geplaatst Op: zondag 31 augustus 2008, 12:18:25
Geplaatst Op: zondag 31 augustus 2008, 12:58:30
Geplaatst Op: zondag 31 augustus 2008, 13:02:22
Geplaatst Op: zondag 31 augustus 2008, 13:06:29
Citaat van: Acido op zondag 31 augustus 2008, 12:16:11Waar slaat deze on-liner op? Verklaar je nader.
Geplaatst Op: zondag 31 augustus 2008, 17:51:35
Geplaatst Op: zondag 31 augustus 2008, 19:29:35
Geplaatst Op: zondag 05 oktober 2008, 15:47:04
Geplaatst Op: zaterdag 13 december 2008, 22:00:43
Citaat van: Blausee-Mitholz op zaterdag 30 augustus 2008, 20:43:57Citaat van: spoorman op zaterdag 30 augustus 2008, 20:28:30Citaat van: Acido op zaterdag 30 augustus 2008, 19:51:03Rails met betonnen dwarsliggers lijkt me een absolute aanwinst voor een realistische moderne baan! Zowel C als K.Dit kan niet: realistisch in één zin noemen met C en K rails.Tuurlijk kan dat wel. K-rail is zonder bedding en C rails is met bedding.Bij K-rails mag je bedding zelf maken, bij C rails hoeft dat niet, dat heeft M* al voor je gedaan of je dat mooi vindt is een persoonlijke smaak daarom kun je kiezen uit K of CHeb is al eerder laten zien, als je naar Duits voorbeeld rijdt kun je gewoon een draad spannen i.p.v. puko's en is nog echt ook nog.Mvg, Johan
Geplaatst Op: zaterdag 13 december 2008, 22:09:36
Citaat van: peter1234 op zaterdag 13 december 2008, 22:00:43Jammergenoeg rijden mijn treinen niet via het duitse beveiligingssysteem LZB ( ik rij alleen naar zwitsers voorbeeld, dus ook links ) , waar deze draad tussen de rails een onderdeel van is ( zeg maar de antenne... ) , maar voor simulatie op het modelspoor van de LZB op lange trajecten is dit idee goed te gebruiken.
Geplaatst Op: zondag 14 december 2008, 17:03:39
Geplaatst Op: maandag 22 december 2008, 21:58:04
Geplaatst Op: maandag 22 december 2008, 22:22:36