Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

waarde set 29765.

Gestart door Jurrien dinsdag 10 oktober 2006, 21:30:45

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
waarde set 29765.
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

'to err is human, to forgive, divine

offline
waarde set 29765.
Is een ICE set. Kan het nummer al niet meer vinden in de data bank van www.Marklin.de.
off topic: Als iets van marklin als Hobby wordt aangemerkt, wat moet ik me daar dan bij voorstellen?

vr.gr. Jurrien
Re: waarde set 29765.
Lid sinds: 2006

offline
Re: waarde set 29765.
CiteerAls iets van marklin als Hobby wordt aangemerkt, wat moet ik me daar dan bij voorstellen?

Dat het een vereenvoudigde (goedkopere) uitvoering is. In dit geval eenvoudige Delta decoder, geen stroomvoerende koppelingen, andere motor. En de dingen die ik vergeet.

Mvg
Wim.
Re: waarde set 29765.
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

'to err is human, to forgive, divine

offline
Re: waarde set 29765.
Citaat van: Sprinter op dinsdag 10 oktober 2006, 21:56:53
CiteerAls iets van marklin als Hobby wordt aangemerkt, wat moet ik me daar dan bij voorstellen?

Dat het een vereenvoudigde (goedkopere) uitvoering is. In dit geval eenvoudige Delta decoder, geen stroomvoerende koppelingen, andere motor. En de dingen die ik vergeet.

Mvg
Wim.

Dat is in ieder geval al wat. Ben je misschien vergeten te zeggen dat de buitenkant ook anders is? Misschien minder gedetailleerd?

vr.gr. Jurrien

Re: waarde set 29765.
Lid sinds: 2006

Ns tijdperk V

offline
Re: waarde set 29765.
Ja buitenkant is minder gedetailleerd, ik heb hem gekocht een jaar of 5 terug met travo en delta-kastje voor ongeveer 200 euro.
Er zit een railovaal bij met uitwijkspoor d.m.v. bochtwissels.
Re: waarde set 29765.
Alexander
gast

Re: waarde set 29765.
Hallo ik heb zondag 8 oktober de ICE gekocht apart aan een prijs van ?189 met ICE geluid + optrek-remvertraging + schakelbare verlichting rood geel met een hoogvermogenmotor zie hier foto

Alexander :D
Re: waarde set 29765.
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: waarde set 29765.