Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

defecte minitrix

Gestart door wacojaco zaterdag 16 augustus 2008, 22:22:19

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
defecte minitrix
Lid sinds: 2007

Groningen

offline
defecte minitrix
Hallo allemaal,

Ik stel deze vraag vooral voor mijn buurman/mede hobbyist en om dat ik het antwoord ook wel zou willen weten.

Mijn buurman rijdt met minitrix digitaal, hij is net als ik zo'n twee jaar met de hobby bezig.
De loc's uit zijn start set zijn al twee maal ter reparatie geweest, hij heeft later een fleischman loc gekocht en heeft daar een decoder in laten bouwen bij de Marklin dealer na een tijdje te hebben gereden ( max 12 uur ) deed de lok niets meer.
Deze ter reparatie aan geboden en na een lange tijd weer terug gekregen met de melding dat de decoder stuk was.
Afgelopen winter heeft hij een TEE gekocht helemaal compleet, ook deze trein stopte er maar zo mee.
Ook deze ter reparatie aangeboden en na 8 Maand eindelijk terug gekregen en ook met de mededeling dat de decoder stuk was.

Mijn vragen zijn:
1.Is het "normaal" dat bij N spoor alles zo maar stuk gaat. ( wie heeft hier ervaring mee ).
2.Wat kan de oorzaak zijn dat de decoder's zo maar stuk gaan.
3. Is het bij minitrix "normaal " dat reparatie's zo lang duren ( gaat minitrix ook naar keuterman ).

Ik hoop dat jullie wat antwoorden kunnen geven, want ik vindt het er sneu voor mijn buurman dat alles al eens weg is geweest ter reparatie en dat hij in die twee jaar niet één keer met alle treinen tegelijk heeft kunnen rijden.

Groetjes Jac.

P.s. Ik weet eigenlijk niet of deze wel in de juiste rubriek staat.

Re: defecte minitrix
Jac,

Zie PB.

Mvg,
Peter