Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Br

Gestart door 3rail zaterdag 09 augustus 2008, 08:00:49

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Br
3rail
gast

Br
Hallo
Re: Br 52 met condens tender
Zal wel aan de foto liggen Edward, maar die kalk vervuiling lijkt er door een kind van 3 op gekliederd te zijn. In elk geval niet mijn ding. En zeker niet voor dat geld. De loc zelf is wel  mooi, hoor
Peer
Re: Br 52 met condens tender
Lid sinds: 2008

offline
Re: Br 52 met condens tender
Kan je nagaan wat Bert zijn werk kan opleveren

groetjes
Cees
Re: Br 52 met condens tender
AnalogDriver
gast

Re: Br 52 met condens tender

Vorige week wilde ik heel graag een kant en klaar geweatherde set silberlingen 26cm met stuurstand kopen, maar jemig, daar zat ook iemand met een dikke portemonee op te bieden: ?425 voor de 3 wagons, onbehandeld kost dat iets van 80 euries. Viel niet meer tegenop te bieden. Ik heb de foto's bewaard, kan ik het zelf proberen zoiets na te maken, maar was wel erg goed gedaan.


Edward,

toevallig zag ik vanochted vroeg je BB filmpjes en verder op in dat draadje jouw 2  52's weathered KT in filmpje voor dezelfde trein:

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=9220.msg141821#msg141821

Wel even aardig om hier te plaatsen voor wie 2 van die geweatherde in actie wil zien.

Was trouwens nog met 2 ipv 3 sporen bij het bovenstation en wel met die prachtige Bw-in-aanbouw op zijn plek


Groet, Hajo
Re: Br 52 met condens tender
AnalogDriver
gast

Re: Br 52 met condens tender
Citaat van: Peertje op zaterdag 09 augustus 2008, 09:06:39
Zal wel aan de foto liggen Edward, maar die kalk vervuiling lijkt er door een kind van 3 op gekliederd te zijn. In elk geval niet mijn ding. En zeker niet voor dat geld. De loc zelf is wel  mooi, hoor
Peer

Dat ligt aan de flits, kan ik je zeggen, en ik heb het ook niet zo op die kalksporen, de loks zien er behoorlijk goed geweathered uit.
Re: Br 52 met condens tender
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: Br 52 met condens tender
Op jou foto's ziet het er al een stuk beter uit Edward! Al zou ik het zelf overigens minder snel op m'n baan zetten maar da's persoonlijk :).

Groeten,
Herman