Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Koploper Rivarossi

Gestart door 7700serie vrijdag 04 juli 2008, 10:49:17

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Koploper Rivarossi
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: Koploper Rivarossi
@Robbert
En heb je het over 1 project of over nog een project aangezien je het hebt over 'beide projecten'  :)?

Groeten,
Herman
Re: Koploper Rivarossi
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Koploper Rivarossi
Ik heb laatst mail gehad van REZ, die mailde dat het over was voor hun met Rivarossi.
Ze vertelde dat ze nog wel die irm en de Mat'46 laten komen en de rest voor de nieuwe importeur was, maar dat dat dus wel even stil lag. Ik spreek over beide projecten, omdat ik buiten de ICM-O ook bezig ben geweest voor de Olympische Virm en de koploper.
Helaas ligt dat nu ook stil. Maar we zullen zien wat de toekomst ons bregen gaat!

Robbert.
Re: Koploper Rivarossi
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: Koploper Rivarossi
Robbert, niet om het een of ander, maar REZ is echt einde oefening voor alles! Alles is door Hornby in Neurenberg aan Overbeek overgedragen. Ook de MAT '46 en de IRM.

Een nieuwe importeur zal nooit accepteren dat de 'oude' er nog met een paar lopende projecten van door gaat.

Overbeek is met Hornby echt heel druk bezig om de lopende projecten goed op rails te krijgen :D En een logisch gevolg hiervan is dat de Koploper afgeblazen is, die is nu er een Ma/Trix is niet meer levensvatbaar genoeg. Als nieuwe importeur kun je je dan beter gaan richten op iets echt nieuws.

Re: Koploper Rivarossi
Wat Brigitte zegt.  8)

De rest is klinkklare onzin.
Rez komt nergens meer mee.
Aan de IRM werken ze nu om het foutieve nummer te laten veranderen en met succes.
Re: Koploper Rivarossi
Lid sinds: 2007

offline
Re: Koploper Rivarossi
hoi chris

van Overbeek is daar ook een site van

gerard
Re: Koploper Rivarossi
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Koploper Rivarossi
Wat ik probeer te zeggen is dat het zeker is dat de irm en de Mat 46 komt, de rest ligt stil.
En of Overbeek of REZ dat nou gaat doen, lijkt me vrij duidelijk.

Robbert.
Re: Koploper Rivarossi
ER KOMT GEEN VIRM !!! (typefoutje ?)

Maar gewoon de oude vertrouwde IRM (1:100) die we ook van Lima kennen met een decoderaansluiting en leds en ander nummer.
(Het foutieve nummer, daar werkt men aan)

@Gerard : Nee, Overbeek heeft niet echt een site.
Re: Koploper Rivarossi
Freebee
gast

Re: Koploper Rivarossi
http://www.overbeek-modelbouw.nl/overbeek.html
Het is een site maar is inderdaad niet veel.

Barry
Re: Koploper Rivarossi
Liever een importeur die zijn aandacht bij zijn product legt ipv een site, ipv een importeur met een flitsende site en geen spullen.
Re: Koploper Rivarossi
Lid sinds: 2007

offline
Re: Koploper Rivarossi
hoi chris

mooi gezegt

zeta heeft ook geen site

gerard
Re: Koploper Rivarossi
Freebee
gast

Re: Koploper Rivarossi
Flitsende site en veel spullen ook een optie? :wink:

Barry