Amaai... ik zie dat de laatste commentaren eind oktober waren....
Veel updates heb ik nog niet, maar voor hen, die mij volgen:
Een foto hierbij zoals het er nu bij ligt.
Vooraan, mijn "controle centrum" - alles nog heel klassiek analoog...
Vooraan dan het station.. achteraan zie je -als je de foto vergroot- twee perrons liggen.
Eentje heeft licht; op het andere ga ik proberen om LED lichtje(s) in te plakken.... ondertussen heb ik daarover wel iets bijgeleerd. (zie verder)
Deze opzet is dus bedoeld om later volledig met bovenleiding te laten rijden. Ik heb immers twee locs, die op bovenleiding kunnen rijden.
De originele twee ovalen lieten mij niet toe om een perron tussen de rails te leggen, en dus werd er een derde spoor gelegd. En weerom veel testen om te zien of mijn logica met de wissels werkt en klopt. Dan ook nog ontsporingen oplossen.
Dat alles vooraleer ik alle sporen van bovenleiding voorzie....
De bekabeling wordt alsmaar uitgesteld, want niet echt een aangename bezigheid...
En alsof dat niet genoeg is, heb ik ondertussen ander speelgoed gekocht: namelijk een Arduino set, waar ik mee experimenteer... Wie verwittigde mij ook al weer, dat de ene hobby de andere in de weg stond?
Och ja: en dan ook nog vele draden hier op het forum bekijken ook: hoe anderen hun omgeving opbouwen, en vooral de prachtige landschappen, die ik hier kan bewonderen