Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

CS3 uit China

Gestart door willem Krokodil dinsdag 09 januari 2024, 13:35:40

Re: CS3 uit China
Wiki Redactie

Dus toch.

Wellicht je internet browser instellingen aanpassen. Als ie bij sommige leden gaat piepen en bij jouw niet dan moet je al een vermoeden hebben.

En vraagje, wat heeft die nep gouden armband gekost.
Wiki Redactie

Twentelijn Tp.IVa (1969-1980)

Citaat van: willem Krokodil op zondag 18 februari 2024, 09:26:08Ja, geen probleem om te reageren. Ben weer een ervaring rijker. Als iemand behoefte heeft aan een nep gouden armband, bestel dan via internet een CS3 in China. Dus een waarschuwing voor iedereen.

Alle respect Willem, dankjewel voor de reactie.

Ai... Bizar dat iemand de moeite neemt om een toch vrij zeldzaam product te kiezen en een fake advertentie te maken.
Hopelijk is de betaling met creditcard gedaan. Dan kun je de afboeking mogelijk nog betwisten en gaat de creditcardmaatschappij er achteraan en wordt het dit soort oplichters nog een beetje moeilijk gemaakt.
Anders is het behoorlijk dikke pech.

Groet,

Peter

@ Hitmaan De "gouden " armband heb ik al weggegooid
Maar iedereen weet nu dus geen goedkope Marklin artikelen uit China via een dubieuze site kopen. Werkt niet en dat wilde ik weleens weten.
Dus wat mij betreft einde topic.

Swiss rail .. what else?

En de verkoper is degene die het laatst lacht vanwege dit soort nieuwsgierige kopers die alle signalen en waarschuwingen vooraf (bewust) negeren.

Groeten,
Wico