Ik heb mijn reacties op het voorgaande in hier een bericht gezet. Ja, ik heb meegedaan aan de kerstactie, ik maak geen gebruik van de kortingsbonnen voor het kopen van een treinsets. De Märklin kerstballen groot en klein had ik ettelijke jaren geleden al eens gekocht. Ik heb gekleurde rails zoals 24224 ook aangeschaft. Nu denk over de aanschaf van de witte #20124.
Freeriders membership tja als Märklin je dat biedt en je maak ter gebruik van is dat jouw keuze. Zoveel zal er niet van mijn lidmaatschapsgeld naar toe gaan en twee keer is een keer ongebruikt, onbeschadigd en in nieuwstaat in ovp te verkopen. H'm lijkt wel een veilingsite tekst.
Ik ben wel langer dan een kwartier met mijn MMagazins, Clubnieuws et cetera aan het lezen. Ik lees liever van papier dan in een app of site.
De Duits en de Nederlandse versie kwamen trouwens deze keer beide tegelijk donderdag 19 december 2024 binnen. Goed op tijd dus voor de Kerst.
At bericht#166 Imou: Je hebt MM vanaf 1965? In de Duitse versie staat een bericht over 60 jaar MM inclusief prijsvraag. Ik ga meedoen
Die E95 zou ik nog leuk kunnen vinden bij iemand die een tijdperkpassende baan heeft maar is niks voor mij. Ik ben wel E10, E40 en E50 en de daarvan afgeleiden series fan. Ook geblokt alleen dan mooier.
Clubmodellen: ik ben van de exclusiviteit in de volgnummerring. Een jaar later komt dan meestal het clubmodel als catalogusmodel uit alleen dan in een andere versie met ander wagennummer. Dan moet het wel bij mij dezelfde type zijn inclusief de kleur anders vind ik het een heel andere en wordt het model niet gekocht.
Wow top die vensterbanen, (ja zonder 'k') als ik er es eentje op de kop kon tikken...
Dirk :-{)