Nieuws:

Onze Stichting 3rail Wiki bevat een bron van informatie! Bekijk eens een willekeurig artikel in de Stichting 3rail Wiki.

Is dit zelfbouw of niet? Zo nee graag een artikelnummer!...

Gestart door marklintim woensdag 16 juli 2014, 23:32:55

Is dit zelfbouw of niet? Zo nee graag een artikelnummer!...
Hallo allemaal,
Vraagje! :D ik was laatst bij harlaar in badhoevendorp. Daar zag ik een set staan van drie ICR rijtuigen die aan elkaar vastzitten (dus niet los kunnen) en voorzien was van verlichting. ( wat doorliep zodat je maar 1 sleper hoeft te gebruiken.) ik weer wel de artikelnummers van de wagons los 4164 zat 1x in de set en 4165 zat 2x in de set. Is dit een bestaande set (door marklin uitgebracht?) zo ja weet iemand het artikelnummer hiervan? Deze set wil ik dan graag toevoegen aan mij collectie. Ik heb zelf al gezocht maar het wil niet omdat ik veel informatie mis dus wie o wie helpt me uit de brand? :D
Re: Is dit zelfbouw of niet? Zo nee graag een artikelnummer!...
Misschien een hele rare opmerking: Geven ze bij Harlaar geen antwoord op vragen meer? Je had toch even aan een medewerker kunnen vragen of dit een officiële set is? Zij verkopen die set. Dan weet je meteen of het een "ombouw"-projectje is...

Citaat van: marklintim op woensdag 16 juli 2014, 23:32:55
Ik heb zelf al gezocht maar het wil niet omdat ik veel informatie mis dus wie o wie helpt me uit de brand? :D

Wij tasten nog meer in het duister.... Je hebt geen foto's... eigenlijk niets. Aangezien de boel niet uit elkaar kan, zoals je schrijft, zou ik zeggen: "ombouwprojectje". Wil je het zeker weten: Bel de winkel, stel de juiste vragen.

Citaat van: marklintim op woensdag 16 juli 2014, 23:32:55
Deze set wil ik dan graag toevoegen aan mij collectie.

Trouwens: Als je hem zo graag wil, waarom heb je hem niet gekocht toen je hem zag?

Groet Ronald.
Hallo Ronald,
1 sorry daar had ik even niet bij nagedacht!
2 ik zal het de volgende keer vragen. Ik had wel even vluchtig op het kaartje gekeken maar ik zag daar niet echt iets van een artikelnummer maar ik dacht mischien kent iemand hem hier op het forum.
3 omdat ik te weinig geld had voor die set dus vroeg ik me af of er een artikelnummer van was want dan kom ik verder zoeken als het zelfbouw is vraag ik me wel af hoe ze het verpakken. Want dan is er geen verpakking van dat was ook 1 van de reden dat ik r hier over begon.
Wat ik al aangaf: Bel even met de winkel. Dan weet je hoe ze het verpakken en wat het precies is.

We zien hem wel ooit op je baan verschijnen!

Groet Ronald.
Harlaar:
Badhoevelaan 53, 1171 DB Badhoevedorp
Telefoon: 020 659 9494

Even bellen... :important:
Hallo Ronald mischien hoor het is niet zeker.
wim bedankt ik wist het nummer al maa erf ik heb iets besteld en dan bellen ze dan ga ik weer dan kijk ik wel.

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.