Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Grootspoor foto's van Dave

Gestart door Davio woensdag 18 juli 2012, 15:20:59

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Grootspoor foto's van Dave Foto's afgelopen tijd o.a Blokkendoos
Mooi. Bedankt. Je had de foto van b.v. de blokkendoos wel een beetje mogen ophelderen.
Re: Grootspoor foto's van Dave Foto's afgelopen tijd o.a Blokkendoos
Citaat van: Mearaluna op zondag 07 september 2014, 13:22:25
Je draadje vandaag ontdekt.
Prachtige foto's maak je!

Bedankt, beter te laat dan nooit zullen we maar zeggen  :D

Citaat van: blauweengel op zondag 07 september 2014, 16:03:09
Hele mooie plaatjes Davio :thumbup: :thumbup:

Tony

Bedankt Tony  :thumbup:

Citaat van: nobody op zondag 07 september 2014, 16:07:42
Mooi. Bedankt. Je had de foto van b.v. de blokkendoos wel een beetje mogen ophelderen.

Bedankt, achja ieder zo zijn smaak niet waar ;) Zo beter? (Kwa belichting) :

Re: Grootspoor foto's van Dave Foto's afgelopen tijd o.a Blokkendoos
Ik zou de volgende keer de bosmaaier er nog even overheen halen ;) haha
Re: Grootspoor foto's van Dave Foto's afgelopen tijd o.a Blokkendoos
Haha, dat zou ik ook wel willen  :D, maar het is een natuurgebied dus dat zal wel niet 1,2,3 gebeuren  :|  :P
Re: Grootspoor foto's van Dave Veel museummaterieel langs Weesp
Op de rails melde deze week dat vandaag veel museummaterieel van zowel de SSN als de NSM op pad gingen. Helaas zou ik niet kunnen aangezien ik Engels had, maar als geschenk uit de hemel, alsof God medelijden met me had, viel Engels uit waardoor ik de gehele dag vrij was en kon ik alsnog gaan  O:-D Met een nieuw record op teller kwam ik met +/- 55 minuten aan op de Keverdijk in Weesp en ging ik naar het spotplekje lopen.

Na ongeveer 20 minuten na aankomst kwam de eerste trein oftewel de NSM 20 'Kameel langsgereden met een beetje tegenlicht:


NSM 20 'Kameel', Naardermeer Weesp by Davio99, on Flickr

Na ongeveer 5 a 10 minuutjes nadat de Kameel was gepasseerd kwam de SSN 2225 + de 65 018 met wat rijtuigen langsgereden:


SSN 2225 + 65 018, Naardermeer Weesp by Davio99, on Flickr

Na de SSN passage was het wachten en nog eens wachten en om de tijd wat te doden even radio 538 opgezet, maar na een kleine 1 uur en 45 minuten kwam gelukkig met bewolking de 1312 met wat rijtuigen, de 1202 en wat ik totaal niet had verwacht de blokkendoos. Ook kwam de zwaan nog leuk erbij poseren :) :


NSM 1312 + NSM 1202 + NSM Mat 24 'Blokkendoos', Naardermeer Weesp by Davio99, on Flickr

Nadat de stam met de 1312 voorbij was gereden was het echt heel, maar dan ook weer heel lang wachten en 2 uur wachten en met bijna tegenlicht (gelukkig kwam er nog een wolkje voor de zon) kwam de Rode Duivel met achterop wat ik ook niet had verwacht de Blauwe engel voorbij gereden. :thumbup: :


NSM 114 'Rode Duivel' + NSM 41 'Blauwe Engel', Naardermeer Weesp by Davio99, on Flickr

Morgen ga ik waarschijnlijk naar Haarlem/ Amsterdam en nog zondag of een andere dag alle LM - ritten terug richting Utrecht met dan hoogstwaarschijnlijk de Mat 54 + Mat 46 en de Motorpost erbij spotten weer bij Weesp :)
Re: Grootspoor foto's van Dave 175 Nederlandse Spoorwegen
Bedankt voor de waarderingen allemaal  :thumbup:



Aangezien een vriend niet meekon had ik niet echt heel veel zin in om in mijn uppie naar Haarlem te gaan, maar na lang wikken en wegen toch maar naar Haarlem afgereisd voor de 175 jaar spoorwegen evenement. Helaas was ik te laat om de 1312 en de 1202 nog te spotten, maar alle overige treinen kon ik met gerust hart spotten. Jammerlijk was de hoeveelheid spotters die er stonden, maar dat was aan de andere kant ook wel begrijpelijk. Gelukkig waren aan het eind wat minder spotters en heb ik me daar maar gestald.

De eerste trein die langs kwam was de NSM 114 'Rode Duivel':



Let je even niet op komt dit gevaarte plotseling aanrijden. Wat mijn mening betreft is dat ik deze VIRM wat aan de saaie kant vind en daarnaast ook best wel lelijk, maar het zal wel even wennen zijn denk ik.



Niet gek veel later kwam de Blokkendoos in zijn laatste rit voor vandaag langs naar Haarlem.


Mat 24 'Blokkendoos', Haarlemmerliede by Davio99, on Flickr

En toch wel een van de mooiste museumstammen dat rijdt de NSM 273 'Muizeneus' + 386 'Hondekop' kwam langsgereden op weg naar Amsterdam. Het had nog mooier geweest als de 'Pec' ertussen was gekoppeld. 



En de NSR VIRM 9556 kwam weer terug vanuit Amsterdam.


NSR VIRM 9556, Haarlemmerliede by Davio99, on Flickr

Toch wel een van de meest geslaagde foto van die dag. De NSM 114 'Rode Duivel' langs Haarlemmerliede op weg naar Amsterdam.


NSM 114 'Rode Duivel', Haarlemmerliede by Davio99, on Flickr

En de laatste foto van die dag. Dit ging maar net goed (misschien iets minder goed voor de spotters die wat meer naar voren stonden), want toen de Museumstam aan de horizon verscheen kwam de DDZ ook aan komen rijden. Gelukkig ging dat dus net goed en kwam de Hondekop en Muizeneus moeiteloos voor de lens.


NSM 386 'Hondekop' + 273 'Muizeneus', Haarlemmerliede by Davio99, on Flickr
Re: Grootspoor foto's van Dave 175 Nederlandse Spoorwegen
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave 175 Nederlandse Spoorwegen
Schitterende foto's weer Dave. :thumbup:

De 2de foto vind ik heel mooi omdat de weerspiegeling van de trein zo mooi in het water te zien is.

Op de laatste foto de groene hondekop brengt me gedachten terug aan vroeger toen ik nog in de jaren '80 op zondag met de trein opstap ging. :)
Re: Grootspoor foto's van Dave 175 Nederlandse Spoorwegen
Dankje Michel  :thumbup: Leuk dat je met de laatste foto herinneringen ophaalt  :)
Re: Grootspoor foto's van Dave 175 Nederlandse Spoorwegen
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave 175 Nederlandse Spoorwegen
Mooie platen weer, bedankt.
Weet iemand of de 252 (Mat'36) nog reed?
Volgens mij was het toch de bedoeling dit stel rijvaardig te hebben met het 175 jarig jubileum?
Re: Grootspoor foto's van Dave 175 Nederlandse Spoorwegen
Het is wel een tijdje het idee geweest om het stel aanwezig te hebben op NS175, maar het stel is nog verre van af en zal voorlopig nog niet op eigen kracht kunnen rijden.

Inmiddels is vanwege het werk aan de 252 besloten om het stel in Blerick te laten.
Re: Grootspoor foto's van Dave 175 Nederlandse Spoorwegen
Hoi Dave

Dit zijn weer top plaatjes. :P :P :P :P

Tony
Re: Grootspoor foto's van Dave 175 Nederlandse Spoorwegen
Ad: Bedankt en alstublieft  :)
Tony: Bedankt  :P
Thom: Hopelijk komt ie snel op de baan :) Dank voor de toelichting!
Re: Grootspoor foto's van Dave 'naar Baarn gefietst o.a. Blokkendoos'
Het is weleens tijd voor een andere plek aldus een vriend die met mij vandaag meeging. Op Google Maps gezocht naar een andere leuk spotplekje en bij Baarn was er wel een leuk plekje te vinden, dus gingen we daar naar toe fietsen. Welles waar 2 uur op de teller, maar dat zal wel in der loop van tijd ingekort worden. De bedoeling was om ook de 1252 (en wat later bekend werd gemaakt een NS Traxx), maar helaas niet kunnen spotten omdat mijn vriend nog vele dingen moest doen op het laatste moment... Gelukkig waren we niet met lege handen thuis gekomen en naast het normale materieel de Blokkendoos gefotografeerd. Aanstaande Zaterdag terug voor de SSN Stoomtrein :)

Hierbij de Foto's



Aparte lucht vlakbij de Stichtse brug



VIRM



1757 met ICB



ICMm



SGMm



ICMm



1732 met ICB


Mat 24 Blokkendoos, Baarn by Davio99, on Flickr

De Blokkendoos :)



En op de terug weg wat met de HDR lopen te kloten.

Wat sfeerplaatjes:



Re: Grootspoor foto's van Dave 'naar Baarn gefietst o.a. Blokkendoos'
Prachtige platen Dave. :thumbup:
Bedankt voor het delen.

Tony
Re: Re: Grootspoor foto's van Dave 'naar Baarn gefietst o.a. Blokkendoos'
Prachtige foto's :thumbup:

Mvg. Henk
Re: Grootspoor foto's van Dave 'naar Baarn gefietst o.a. Blokkendoos'
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave 'naar Baarn gefietst o.a. Blokkendoos'
Hoi Dave,

Wat een plaatjes schiet jij zeg!

Mooi man en ga zo door :thumbup:

Bijna iedereen leert spelenderwijs met dingen omgaan, waarom dan niet met camera's?

Wel normaal er mee doen hoor, en wel spelen zodat je goede foto's gaat maken :D

M.v.g.

Hans V200.0
Re: Re: Grootspoor foto's van Dave 'naar Baarn gefietst o.a. Blokkendoos'
Prachtige foto's!
Re: Grootspoor foto's van Dave 'naar Baarn gefietst o.a. Blokkendoos'
Tony: Bedankt voor de compliment  :thumbup:
Henk: Bedankt  :thumbup:
Hans: Bedankt! Ik zal er rekening mee houden  :D
Sandra: Bedankt!
Re: Grootspoor foto's van Dave 'naar Baarn gefietst o.a. Blokkendoos'
Leuke foto's idd!
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Spoorparade en SSN Stoomloc'
Bedankt!



Zoals ik had verteld zou ik vandaag naar Baarn gaan voor de SSN Stoomtrein. Zo gezegd zo gedaan. Vroeg opgestaan om de kranten nog voor dat ik wegging te lopen en daarna op de fiets gestapt en richting Baarn gefietst. Waar ik woensdag nog 2 uur overdeed deed ik het vandaag +/- 1 uur en 30 minuten (Prestatie op zich :) ). Eenmaal aangekomen op het spotplekje in Baarn was het niet lang wachten en de SSN 011 075-9 kwam volop in de stoom langsgereden.


SSN 011 075-9, Baarn by Davio99, on Flickr

Nog voor de SSN langs kwam deze foto's gemaakt:



Herfst is al zeer goed zichtbaar  :)



1757 met de IC naar Berlin Hauptbahnhoff

Vervolgens gefietst naar Baarn station om daar de trein te pakken naar Amersfoort voor de Spoorparade. Het was zeer gezellig, goed geregeld en ook veel te zien, alhoewel voor het fotograferen hier en daar toch wat anders kon, maar dat terzijde. Ook nog een rit gemaakt met de VSM stoomtrein en daarna met de DE-3 114 een ritje over de PON-lijn. Hier paar foto's:



De 1252



In de hondekop mocht je binnen even kijken :)



Binnenin stonden ook het één en ander opgesteld waaronder de DE-3



Blokkendoos. 1 wagon stond buiten gerangeerd.



De Kameel, wat ook open was voor publiek.



De 1201



Buiten was er nog klein smalspoor traject.



Op het station was er nog een leuke 17/1800 kruising :)

Na dat ging ik weer terug naar Baarn. Na ongeveer een half uurtje wachten kwamen 2 jonge spotters (wel ouder dan mij, denk ik, maar blijft jong :P ) aan. Echter stalde zij hun statieven en alle andere meuk die ze bij zich droegen zo op dat het voor mij niet rendabel was om nog op die plek te gaan spotten en dus helaas noodgedwongen me moest gaan verkassen naar een andere plek... Helaas was het andere spotplekje niet echt heel goed en daardoor is deze foto ook niet echt goed gelukt, maar voor het idee plaatst ik de foto toch.


SSN 011 075-9, Baarn (2) by Davio99, on Flickr

Bij het wachten op de SSN loc reed deze goederentrein langs:


E 186 211, Baarn by Davio99, on Flickr

Op de terugweg weer met de HDR gefotografeerd:



Mocht ik nog geen spierpijn hebben etc. morgen ga ik weer de Stoomtrein spotten rondom Hollandse Rading  :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Spoorparade en SSN Stoomloc'
Pracht foto's weer Dave. :thumbup:
Foto 13 de SSN op volle stoom is geweldig mooi. :thumbup: :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Spoorparade en SSN Stoomloc'
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Spoorparade en SSN Stoomloc'
Hoi Dave, je zult wel weer een leuke dag gehad hebben.
Bedankt weer voor deze mooie pics. :thumbup:
Re: Re: Grootspoor foto's van Dave 'Spoorparade en SSN Stoomloc'
Prachtige foto's en de laatste is een hele mooie! :thumbup:

Met vr. gr. Henk
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Spoorparade en SSN Stoomloc'
Lid sinds: 2012

een kleine treintje vervult grote wensen

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Spoorparade en SSN Stoomloc'
Hele mooie fotos Dave  :)
Persoonlijk is die eerste echt geweldig  :D

Mvg
Frank
Re: Grootspoor foto's van Dave 'SSN stoomtrein Hollandse Rading (vergeefs)'
Michel: Bedankt  :thumbup: Ja dat was mooi en het rook ook lekker  :thumbup:
Ad: Het was zeker een leuke dag. Bedankt :thumbup:
Henk: Bedankt  :thumbup:
Frank: Bedankt :) Ja, die is zeker geweldig  :D



Vandaag weer op pad voor de SSN die vandaag op pad ging. Aangezien de SSN onder de Gotishe Bogen zou rijden werd het een ritje naar Hollandse Rading. Helaas kon ik het plekje niet 1,2,3 niet vinden (ik belandde zelfs in Maartensdijk en heb station Hollandse Rading zelfs 3x gekruist) en zat ik dus op de fiets van 11:30 t/m 15:00 :|. Geluk boven geluk kwam ik op het spotplekje aan en stonden nog 3 spotters te wachten. Kennelijk was de SSN stoomtrein nog niet langs gereden. Echter een half uur later gingen 1 voor 1 de spotters weg en om 16:00 gaf ik het op en ben naar huis gefietst, helaas geen stoomtrein dus :-(. Het enigste wat wel reed waren de SLT's en omdat ik niet met lege handen naar huis wou heb ik bij deze een foto van SLT 2636 op weg naar Utrecht Centraal. Voorlopig ook waarschijnlijk geen foto's want ik moet morgen weer naar school  :-(


NSR SLT 2636, Hollandse Rading by Davio99, on Flickr
Re: Grootspoor foto's van Dave 'SSN stoomtrein Hollandse Rading (vergeefs)'
Das jammer idd. Maar evengoed een leuk plaatje.
Re: Re: Grootspoor foto's van Dave 'SSN stoomtrein Hollandse Rading (vergeefs)'
Prachtige serie foto's heb je gemaakt!
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Traxx over de Flevolijn'
dp: Idd jammer, bedankt! As het goed is heel misschien a.s. zaterdag er weer naar toe voor de Plan U 115.
Sandra: Bedankt voor de compliment!



Vandaag kwam wel een heel afwijkende trein over de de Flevolijn langsgereden:

Vanuit diverse bronnen heb te horen gekregen dat er een Traxx met ICRm vanuit Asd naar Llso ging en later op de dag weer terug naar Asd. Gelukkig heb ik deze week SE-week en heb ik dus veel tijd over om, in dit geval, deze stam te fotograferen. Na toetst Nederlands snel gefietst naar Almere Parkwijk. Rond de klok van 10 uur kwam deze stam net langs toen de Sprinter naar Hoofddorp weg reed. Hoeveel geluk kan iemand hebben :)


HSA E 186 239 + ICRm + E 186 149, Almere Parkwijk by Davio99, on Flickr

Achteraf net een paar minuutjes te laat aangekomen op de Praambult voor de terugreis van de 2x Traxx + ICRm. Helaas, maar wel deze een foto kunnen maken van de zonsondergang kijkend in de richting naar Almere.


Zonsondergang, Praamweg by Davio99, on Flickr

Re: Grootspoor foto's van Dave 'Traxx over de Flevolijn'
Lid sinds: 2006

samen staan we sterker

online
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Traxx over de Flevolijn'
Jaha,
prachtige foto's , Deef !  :thumbup:

echt geluk met die BR186 ! Top !
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Traxx over de Flevolijn'
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Traxx over de Flevolijn'
Hoi Dave,

Mooie plaatjes weer en zelfs van de ondergaande herfstzon :thumbup:

Als je interesse maar niet anders wordt :roll: >:-D

Dus zet het zo voort :important:

M.v.g.

Hans V200.0
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Traxx over de Flevolijn'
Mooi sfeertje (die laatste)!
Re: Re: Grootspoor foto's van Dave 'Traxx over de Flevolijn'
Werkelijk schitterend die laatste foto. :thumbup:

Mvg. Henk
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Kameel langs Baarn'
Iedereen bedankt voor de complimenten  :thumbup: Verbaasd me dat als je een trein hebt gemist er nog voordelen uit kan trekken  :o) en Hans don't worry ik blijf (voorlopig  >:-D ) nog bij de treintjes  :)



Vandaag ben ik weer op pad geweest voor dit keer de Kameel:

Op de Rails heeft gemeld dat vandaag de NSM 20 oftewel de Kameel een nieuwe poging zou doen om van Amersfoort naar Watergraafsmeer te komen. Aangezien ik deze week SE-week heb heb ik zat vrije tijd en was vandaag zelfs vrij dus dat kwam mooi uit en ben ik op de fiets naar Baarn gegaan. Het fietstochtje heeft mij maar 1 uur en 26 minuten geduurd (Nieuw record ten opzichten van de vorige keer) en eenmaal in Baarn aangekomen was het niet meer dan 30 minuutjes wachten en de NSM 20 Kameel kwam al langsgereden.


NSM 20 'Kameel', Baarn by Davio99, on Flickr

Niet gek veel later, zo'n 2 a 4 minuutjes, na de passage van de NSM 20 Kameel kwam in de verte de Locon 220 met, ik denk, een sleep vuilwagons langsgereden. Een toetje na de maaltijd zeg maar. Hierna ben ik weer richting huiswaarts gegaan :)


Locon 220, Baarn by Davio99, on Flickr

Al met al weer een dag 'nuttig' besteed  :D
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Kameel langs Baarn'
Hoi Davio,

Het is niet de NSM 20 maar gewoon NS-20. De kameel is al vanaf 1954 in bezit van NS en nooit van het NSM geweest.

Overigens, het was geen nieuwe poging, het is nooit de bedoeling geweest de Kameel afgelopen zondag over te brengen. Er stond alleen op de planning het materieel van het spoorwegmuseum over te brengen afgelopen zondag.

Voor de rest, prachtige foto's!

Mvg,
Robin
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Kameel langs Baarn'
Robin: Bedankt voor de info! Aha, volgens Op de Rails zou de Kameel afgelopen zondag naar Watergraafsmeer gaan, maar is uiteindelijk dus gisteren geweest, dus vandaar heb ik 'nieuwe poging' erbij geschreven ;) Bedankt voor de compliment!
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Kameel langs Baarn'
Mja, ergens bij Op de Rails of hun tipgever is er iets fout gegaan, want bij NS heeft niemand het idee gehad om afgelopen zondag op pad te gaan zoals Robin al zei.
Re: Grootspoor foto's van Dave 'Kameel langs Baarn'
Mooi setje foto's weer.
Re: Grootspoor foto's van Dave 'DD-AR terug in dienst'
De afgelopen tijd was het naar mijn mening behoorlijk rustig geweest, want er rijd niet veel leuks en als er wat reed dan zat ik jammer genoeg op school of had ik andere verplichtingen... Maar vandaag kwam er uiteindelijk verandering in, want er reed/ rijdt een DD-AR op de Flevo-/ Hanzelijn :thumbup: en dat werd uiteraard de camera pakken :)

Een dagelijks routine is om even een bezoek te brengen aan Ovtijden.com, maar meestal is het niet meer de een DDZ of een SGMm dat naast het planmatig materieel bezoekjes brengt aan de Flevolijn, maar vandaag moest ik even in mijn ogen wrijven voordat ik besefte wat er stond. Sinds de DD-AR in dienst is gesteld hebben zij vrijwel iedere dag diensten gedaan in Noord-Holland, maar vandaag was het voor de 1767 met DD-AR stam 7317, die volgens Somda vandaag in dienst is gesteld, een uitstapje naar de Flevo-/ Hanzelijn. Zodoende vertrekt hier de 1767 + 7317 in de 4639 vanaf Almere Muziekwijk op weg naar Zwolle. 


1767 + DD-AR 7317, Almere Muziekwijk 21-12-14 by Davio99, on Flickr
Re: Grootspoor foto's van Dave 'DD-AR terug in dienst'
Leuk!
Re: Grootspoor foto's van Dave 'DD-AR terug in dienst'
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave 'DD-AR terug in dienst'
Leuk om weer in die "ouwe meuk" te mogen zitten.  :thumbup: :D
Re: Grootspoor foto's van Dave 'DD-AR terug in dienst'
Slechts 20 Jaar oud.
Re: Grootspoor foto's van Dave 'DD-AR terug in dienst'
Geleverd vanaf 1991, dus wel ietsje ouder. Je kan er nog van genieten tot pakweg 2018, schat ik zo.
Re: Grootspoor foto's van Dave 'V100 met mat 64 transport'
Iedereen bedankt voor de complimenten!



Het is alweer een tijdje rustig rondom het fotograferen van treinen en dergelijke, maar gisteren reed er weer iets zeer leuks! Namelijk een V100 met de allerlaatste Mat 64 uit het hoge noorden:


V100 203-2 + Mat 64 937, Almere Parkwijk 03-02-15 by Davio99, on Flickr

Voor het verhaaltje klik op de foto ;)

Overigens zal er binnenkort wat meer updates worden geplaatst aangezien ik een paar afspraken heb staan en dergelijke :)
Re: Grootspoor foto's van Dave 'V100 met mat 64 transport'
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

offline
Re: Grootspoor foto's van Dave 'V100 met mat 64 transport'
Hoi Dave,

Wederom een mooi plaatje :thumbup: :thumbup:

M.v.g.

Hans V200.0
Re: Grootspoor foto's van Dave 'V100 met mat 64 transport'
 :thumbup: :thumbup:
Re: Grootspoor foto's van Dave 'V100 met mat 64 transport'
Mooie foto Dave  :thumbup:
Re: Re: Grootspoor foto's van Dave 'V100 met mat 64 transport'
Werd tijd dat dat ding werd opgehaald uit Lwd. Stond er denk ik bijna een jaar nadat er brand is geweest.
Re: Re: Grootspoor foto's van Dave 'V100 met mat 64 transport'
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re: Re: Grootspoor foto's van Dave 'V100 met mat 64 transport'
De Plan V heeft er inderdaad meer dan een jaar gestaan. In eerste instantie voor herinstructie van de Leeuwardense Machinisten. Daarna is er een klein brandje in de trein geweest, waarna 'ie niet direct is meegenomen naar de sloop. Dat is dinsdag dus wel gebeurt... Ik kreeg een melding van Myron, maar helaas was ik net iets te laat om het vertrek uit Leeuwarden te zien. Ach...

In ieder geval, mooi plaatje Davio! :)
Re: Grootspoor foto's van Dave 'V100 met mat 64 transport'
Snik.
Mooie plaat iig.
Re: Grootspoor foto's van Dave 'EETC haalt nieuwe aanwinst op'
Iedereen bedankt voor de complimenten :thumbup: :thumbup:

Gisteren meldde Op de Rails dat de EETC vandaag hun 2 nieuwe aanwinsten, ex - Husa 1600'en, gingen ophalen:


EETC 1251 LLT, Baarn 14-02-15 by Davio99, on Flickr

Klik op de link voor het verhaaltje :)

Helaas bij het het transport met de 1621 ging er iets mis waardoor er te laat werd afgedrukt :( en voor de gene die het plaatje wel willen zien voor het idee: