Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Fotowedstrijd Q3 2014 : Nostalgische Grootspoor Foto's

Gestart door Looney Tunes zondag 22 juni 2014, 23:06:26

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Fotowedstrijd Q3 2014 : Nostalgische Grootspoor Foto's
Beste Spoor-foto-vrienden,

De vakantie staat weer voor de deur en dat is weer de tijd van de vele grootspoor evenementen en daarom is het is weer tijd om je mooiste nostalgische grootspoor foto's uit je digitale camera te gaan plukken of in uw fotoarchief op te zoeken!
Stuur een paar mooie plaatjes in en maak kans op het nog steeds mysterieuze maar prachtige prijzenpakket!

Er kan nog ingezonden worden tot en met 30 augustus 2014!

Thema: Nostalgisch Grootspoor (Wij beschouwen dit als treinen die ouder zijn dan 25 jaar)

Inzendingen tot nu toe : http://website.3rail.nl/index.php/fotowedstrijd/de-inzendingen-per-wedstrijd/170-fotowedstrijd-jul-aug-sep-2014-nostalgische-grootspoor-foto-s

Inzenden naar: (Vergeet a.u.b. niet uw voornaam & forumnaam in de mail te vermelden.)

Spelregels:
1: De foto?s dienen te voldoen aan het aangegeven thema
2: De foto?s dienen van acceptabele kwaliteit te zijn (dus geen wazige opnamen etc.)
3: Er mogen 2 foto's per deelnemer ingezonden worden!
4: Als u al eens gewonnen hebt, mag u wel gewoon weer meedoen maar u wint niet voor een tweede maal het prijzenpakket. Ook zal deze persoon gewoon meedoen in de poll. Mocht hij/zij de meeste stemmen hebben, dan wordt de second-best voorgedragen als winnaar. Uiteindelijk beslist de organisatie van de fotowedstrijd wie gewonnen heeft. De Poll heeft hier een (zeer) grote invloed op, maar het kan zijn dat iemand anders wint.
5: Filmpjes worden geweigerd! Het is en blijft een fotowedstrijd.
6: Het is toegestaan om foto's van nu én/of vroeger in te sturen, zolang ze maar door u genomen zijn.

Stemmen:
- Na de inzendtermijn zal zo snel mogelijk een stemtopic geopend worden
- De inzendingen worden zonder naam weergegeven om een zo eerlijk mogelijk stemproces te bewerkstelligen.

Aanbevelingen:
1: Zorgen voor een goede fotocompositie. Vermijd afvallende buffers, palen in het onderwerp en scheefstaande onderwerp.
2: Zorg voor een goede belichting en een scherpe foto. Vermijd foto?s aan de schaduwzijde van de zon. Bij modelfotografie bij voorkeur gebruikmaken van een tijdopname (dus geen flits gebruiken)

We zijn weer zeer benieuwd naar jullie creativiteit!

Met vriendelijke modelspoorgroetjes,
Het 3railforum Fotowedstrijd Team
Sascha, Edwin, Herman & John


NB. het fotowedstrijdteam is niet aansprakelijk voor eventueel onstane schade. Schadeclaims worden dan ook niet geaccepteerd. Wees altijd voorzichtig rondom het spoor, en overtreedt geen regels!
Re: Fotowedstrijd Q3 2014 : Nostalgische Grootspoor Foto's
 :warning: :warning: Let op:  :warning: :warning:

U heeft nog 2,5 week om misschien wel de winnende foto in te sturen.
Spit dus uw fotoarchief eens door, doorzoek uw vakantie foto's nog eens goed of ga een dagje op stap om een nostalgische grootspoorfoto op te zoeken/te maken.
En zend deze dan in naar en doe mee!!
Re: Fotowedstrijd Q3 2014 : Nostalgische Grootspoor Foto's
De eerste veertien inzendingen staan online.

Wilt u dat uw foto ook meedoet? Zend hem dan deze week nog in via
Re: Fotowedstrijd Q3 2014 : Nostalgische Grootspoor Foto's
Lid sinds: 2008

There is no place like 127.0.0.1

offline
Re: Fotowedstrijd Q3 2014 : Nostalgische Grootspoor Foto's
Wanneer komen de volgende foto's er bij ?


Groeten,
Kris
Re: Fotowedstrijd Q3 2014 : Nostalgische Grootspoor Foto's
Hallo Kris (en anderen),

Deze komen zo spoedig mogelijk online, wanneer dit precies zal worden weet ik nog niet (had inet problemen, anders had het al online gestaan). Vandaar dat ik ook nog niet iedereen heb terug gemaild, maar als u mail binnengekomen is dan krijgt u daar zeker aankomend weekend bericht van en ik ga m'n best doen om het van het zondagavond allemaal online te hebben staan. Dit kan ik echter niet garanderen aangezien ik ook de laatste dingen voor mijn studie moet regelen, en dat gaat toch even voor t.o.v. het forum.

Gr, John

PS: Mocht iemand nog willen inzenden dan is dat vandaag nog mogelijk....
Re: Fotowedstrijd Q3 2014 : Nostalgische Grootspoor Foto's
Looney Tunes, (ofwel John) stuurde het volgende bericht naar forumbeheer:
Beste beheer,

Zou iemand namens mij in het fotowedstrijd topic kunnen zetten dat mijn pc gecrasht is en dat daardoor het plaatsen vertraagd zal worden. De fotos staan nog veilig in mijn emailbox, dus het verzoek om mij NIET te mailen/PB'en waarom het nog niet geplaatst is. Ik ga mijn best doen dit z.s.m. te doen, maar nu kan ik niks doen omdat ik niet online  kan komen op het forum.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke (model)spoorgroet,

John
Beheerder 3railforum kalender

Bij deze ben je dus op de hoogte dat er enige vertraging ontstaat bij het plaatsen van de foto's.
Re: Fotowedstrijd Q3 2014 : Nostalgische Grootspoor Foto's
Goedemorgen allemaal,

Bedankt voor jullie begrip! Ik kan weer via een (andere) laptop op het forum, vandaar dat het grootste deel van de inzendingen nu geplaatst is. De laatste paar inzendingen volgen nog (zodra ik van sommige leden een reactie heb om hun inzending compleet te krijgen). 

Als het goed is klopt daarna alles weer, indien iemand merkt dat iets niet klopt hoor ik het graag.
Re: Fotowedstrijd Q3 2014 : Nostalgische Grootspoor Foto's
Fijn dat je weer op het forum kunt, John.
Ik hoop dat je niet teveel gegevens kwijt bent geraakt.

groet Winno
Re: Fotowedstrijd Q3 2014 : Nostalgische Grootspoor Foto's
Zeker weten, ik ben helaas wel wat kwijt, maar hoop het grootste deel terug te kunnen zetten.

De poll is echter geopend, dus jullie kunnen weer stemmen. Zie: http://forum.3rail.nl/index.php?topic=52117.msg908393#msg908393

Gr, John